Fenerbahce retweetledi
Fenerbahce
64.6K posts

Fenerbahce retweetledi
Fenerbahce retweetledi
Fenerbahce retweetledi
Fenerbahce retweetledi
Fenerbahce retweetledi
Fenerbahce retweetledi
Fenerbahce retweetledi
Fenerbahce retweetledi
Fenerbahce retweetledi
Fenerbahce retweetledi
Fenerbahce retweetledi
Fenerbahce retweetledi
Fenerbahce retweetledi

@UlkePuan Grubun sözde en gücsuz iki takımına 0 gol atan takımının bırakın abd yi yenmeyı bide averaj yapacagını düsünmek güzel kafa bu yolda ilerle forveti kerem süper starı arda buldozeri barıs. Olan takımdan kusura bakma o dedıklerın olmaz
Türkçe

Yeni Kural Bizi Yaktı
2026 Dünya Kupası öncesi FIFA normal averaj yerine ikili averajı önceliklendirdi.
Yeni kurala göre iki takım aynı puanda olursa önce aralarındaki maça bakılacak.
Bu durumda son maçı kazansak dahi ne Avustralya’yı ne de Paraguay’ı geride bırakabiliyoruz. İki takıma da kaybettiğimiz için sonunculuğu garantilemiş olduk.
Eski kural geçerli olsaydı son maçta iyi bir averaj ile üçüncülük şansımızı zorlayabilirdik.
Not: Kişisel olarak bu kuralı doğru buluyorum. 4 takımlı grupta birebirde kaybettiğin iki takımı geçmek çok adil olmazdı.

Mert@corbacovx
@UlkePuan Nasıl elendik biri anlatabilir mi en iyi üçüncüler gruptan çıkmıyor mu ?
Türkçe















