y/sn 리트윗함

@Yan5080964 @nargulkiziltas Sadece faiz yüksekken çık yeter…
Türkçe
y/sn
1.1K posts













@osman_ozen1 güç takıntısını anlamadım. Kamyon değil ki yük taşıyasın. Otaban hız sınırı 154. Çok rahatlıkla 200 e çıkar bu aracın hızı. siz 300 km hızla gitmek istiyorum diyorsanız bu size uygun değil.





Sadece yatırımı değil hayatı bile sorgulatıyor insana. 7 liranın da altında artık. 🤷🏻♂️ Satmadan önce maliyetim 9 lira civarıydı, tutmuş olsam 4-5 sene biriktirip zarar etmiş olacaktım. Bu kadar kötü bir performansı tahmin etmezdim ama işte her şey olabiliyor borsada. #Vesbe