y/sn

1.1K posts

y/sn banner
y/sn

y/sn

@Yan5080964

Katılım Eylül 2021
1.2K Takip Edilen142 Takipçiler
y/sn
y/sn@Yan5080964·
@fatihpakdamar @nargulkiziltas Valla hocam basit olan zordur ama borsada al bekle zamanı gelince sat kısmını yapamadığım için bende 2nci evi aldım:) ve spek hisselerde yatırıma devam ediyorum saygılar
Türkçe
1
0
1
210
fatih pakdamar
fatih pakdamar@fatihpakdamar·
@nargulkiziltas Evi sat Bist 30’dan bir borsa hissesi al. Kimseyle uğraşma, lazım olduğunda istediğin kadarını satarsın, bundan da çok daha hızlı kazanırsın. Gayrimenkul en iyi şartta 20 yılda kendini amorti eder. Zaten 40 yılda ev hurdaya çıkar ! Dünyanın en verimsiz yatırımıdır.
Türkçe
9
1
31
4.9K
Radyo ODTÜ 103.1
Radyo ODTÜ 103.1@hayatinsesiniac·
Aşağıdaki soruya doğru cevap veren on takipçimiz çift kişilik davetiyenin sahibi olacak! Supergirl filminin yönetmeni kimdir?
Türkçe
13
0
2
655
Radyo ODTÜ 103.1
Radyo ODTÜ 103.1@hayatinsesiniac·
201. Radyo ODTÜ Özel Gösterimi için davetiye kazanma şansı bu gönderide! Supergirl filmini Türkiye'de ilk izleyenlerden biri olmak için yarışmamıza davetlisiniz. Aşağıdaki soruya doğru cevap veren on takipçimiz çift kişilik davetiyenin sahibi olacak.
Radyo ODTÜ 103.1 tweet media
Türkçe
1
0
5
729
y/sn
y/sn@Yan5080964·
@fercur Hala kabul etmez ZAG ekibi ölümüne savunurlar ahshshshs
Türkçe
0
0
1
364
fernanda curti
fernanda curti@fercur·
SPK, Alnus Yatırım ve YKB Nusret Altınbaş'a 2 yıl işlem yasağı getirdi. Alnus Yatırım Nusret Altınbaş Abidin Güdücü Ayşe Güdücü Demekki dolaşan belge sahte değilmiş. 2 sene ceza alan aracı kurum ilk defa gördüm. 🫣 #ISKPL
fernanda curti tweet media
Türkçe
9
7
66
10.7K
y/sn
y/sn@Yan5080964·
@Alper15935 @bpthaber Anlamadım hocam valla mesela size şu cevabı yazarken 4-5 sn boşluğa basıyorum sonra algılıyor ekran
Türkçe
2
0
0
211
Fenerzedealper
Fenerzedealper@Alper15935·
@Yan5080964 @bpthaber Benimki 13 3 yıllık herhangi bi Sıkıntısı yok çok uygulama varsa yada kılıf çok ısındırıyosa telefonu normal
Türkçe
1
0
2
335
BPT
BPT@bpthaber·
iPhone’lara çalınma koruması özelliği geliyor. — Kapkaç gibi durumlarda sensörler ve konum verileri kullanılarak şüpheli hareketler algılanacak. — Çalınma tespit edilmesi halinde iPhone kendini anında kilitleyerek mesajlara, fotoğraflara ve özel bilgilere erişimi engelleyecek.
BPT tweet mediaBPT tweet media
Türkçe
21
19
1.5K
161.2K
y/sn
y/sn@Yan5080964·
@haberebibak Bende de oldu aynısı güncelleme yaptım kapatıp açtım düzeldi. Ekran geç tepki veriyor sadece
Türkçe
1
0
29
14.3K
Bi Bak!
Bi Bak!@haberebibak·
iPhone 17'deki arıza, kullanıcıların tepkisini çekti.
Türkçe
52
9
606
575.2K
y/sn
y/sn@Yan5080964·
@Karavandaborsa Yeşili patlattık darısı sana abi en kısa sürede 🙏🏻💪
Türkçe
0
0
3
417
TRAVELER NEJO
TRAVELER NEJO@Karavandaborsa·
Yunanistanda tatil yapmanın memlekette tatil yapmaktan daha ucuz olduğunu öğrendikten sonra bir daha Shengen vizesi alamadık. Yunanistan vize mi vermedi diye sormayın vize başvurusu için randevu bulamadık. Aracı kurum denilen acentalar sağolsun açılan bütün randevuları 3 dk içinde hüplettikleri ve bu randevuları millete para ile sattıkları için artık Yunanistana ya da avrupa ülkelerine gidemez olduk. Peki bu sayede neler oluyor, paramız yurt dışına çıkmıyor ve cari açık vermiyoruz. Hatta yurt içindede tatile gitmediğimiz için para hepten cepte kalıyor.
Türkçe
64
40
1.2K
144.2K
y/sn
y/sn@Yan5080964·
@elvanaltay Diğer hesaba ne oldu hocam takipçi sayınıza ne olmuş böyle 👋
Türkçe
0
0
1
286
y/sn
y/sn@Yan5080964·
@osman_ozen1 Geçen hafta arkadaşımın c63 s mersosunu kullandım öldüm bayıldım kötü şeyler oldu hocam:)
Türkçe
0
0
1
704
Osman Özen
Osman Özen@osman_ozen1·
Elektrikli arabayla otoyola çıkıp 154 km/s civarında gidersen şarj dayanmıyor. Ben de bu yüzden diyorum ki sürekli 100-110 km/s gidecekseniz niye bir arabaya 6,5 milyon tl veriyorsunuz? 6,5 milyon tl vermişim o parayla yatırım yaptığımda yıllık alabileceğim temettü miktarına satılan bir 1,3 dizel otoyolda arkamdan selektör atacak. İlle elektrikli seviyorsanız 2 milyona fıstık gibi teslayı çekersin aynı güçte. 4,5 milyon tl’ye de yatırım yaparsın. 6,5 milyonun hepsine araba alacaksan da 200-250 bg benzinli bir araç alıp otoyolda akar gidersin sabit 150 km/s durmadan. 6,5 milyon tl’yi ille bir elektrikliye harcamayı kafana taktıysan da bunun 2-3 katı gücünde araç alıp 0-100 km/s arası eğlenirsin. İx3 sunduklarına göre çok pa-ha-lı. 160kw altı vergi dilimine giren bir araba bu fiyata satılıyorsa distribütör inanılmaz bir para kazanıyor demektir. Yazık günah ağaçtan mı topluyorsunuz parayı. Bu para bu arabaya verilmez.
Ard A@ArdA22018623672

@osman_ozen1 güç takıntısını anlamadım. Kamyon değil ki yük taşıyasın. Otaban hız sınırı 154. Çok rahatlıkla 200 e çıkar bu aracın hızı. siz 300 km hızla gitmek istiyorum diyorsanız bu size uygun değil.

Türkçe
102
23
787
301.7K
Yatırım Tecrübem
Yatırım Tecrübem@halkaarztopla·
Torres son dönemde baya sattı. Kaynak dolu batarya
Yatırım Tecrübem tweet media
Türkçe
5
1
21
6.8K
y/sn
y/sn@Yan5080964·
@elvanaltay Erbos sordum size hocam defalarca iyi ki satmışım 1 yıl oldu ve portföyüm 8x büyüdü ev aldırdı hatta☺️
Türkçe
0
0
1
79
y/sn
y/sn@Yan5080964·
@DonDrapperr 2017 de 50 bin liralık almıştım. 6 ay içinde sattım
Türkçe
0
0
4
150
Mad Men
Mad Men@DonDrapperr·
Düşünsenize; tam 5 yıl önce bugün Aselsan'a 1 milyon TL yatırıp ekranı kapatsaydınız, o para bugün tam 57.320.000 TL olacaktı (%5.632 artış). 🤯 İşte sabırlı bir yatırımcının en büyük ödülü ve bileşik getirinin o inanılmaz gücü... Başka söze gerek yok. #Asels #bist100
Mad Men tweet media
Türkçe
338
60
1.3K
879.2K
fatih pakdamar
fatih pakdamar@fatihpakdamar·
Bugün Kahramanmaraş’a yürüyen bir araç göndermek için çoklu taşıyıcı aradım. İstenen rakam: 15.000 TL! 💸 "Çok değil mi?" deyince "Abi sektörden haberin yok galiba" fırçasını yedik. 🫢 Bir tır 8-9 araç alsa, tek gidiş 120-135 bin TL yapıyor! Millet terazinin ayarını tamamen kaçırmadı mı? Sizce ben mi haklıyım, onlar mı? Nakliyeci arkadaşlar aydınlatsın: İstanbul-Maraş arası bir tırın normal gidiş ücreti 60-90 bin TL değil mi zaten? 🚛🤔 #nakliye
fatih pakdamar tweet media
Türkçe
443
17
569
932K
y/sn
y/sn@Yan5080964·
@hakandmrl @fx57 Hakan hocam elektrikli ile son düşünceniz nedir?
Türkçe
1
0
0
36
Erdi Özüağ
Erdi Özüağ@fx57·
Tesla kendi tarihindeki en yüksek stokla karşı karşıya. Son çeyrekte 50 bin civarı satılamayan aracı bulunuyor. ABD'de biten teşvik ve artan rekabetin etkisi. Öneri: Model Y Premium'u eski fiyatına çekin ve AB üretimi stok fazlasını Türkiye'ye gönderin :)
Erdi Özüağ tweet media
Türkçe
55
10
380
182.9K
y/sn
y/sn@Yan5080964·
@mula4damir85 Bir arkadaşım her ay alıyordu istisnasız her ay
Türkçe
1
0
1
108
Gezgin Yatırımcı
Gezgin Yatırımcı@mula4damir85·
Yılla önce bu ve diğer markadan vazgeçilmesini sebepleri ile paylaşmıştım aslında. Yatırıma Sadece temettü olarak bakanların yanıldığı bir hisse daha oldu. Temettü olsun benim şirketlerimin hepsi temettü veriyor. Ama onlara temettü veriyorlar diye yatırım yapmıyorum.
Ögretmenden Temiz Borsa@OgretmendnBorsa

Sadece yatırımı değil hayatı bile sorgulatıyor insana. 7 liranın da altında artık. 🤷🏻‍♂️ Satmadan önce maliyetim 9 lira civarıydı, tutmuş olsam 4-5 sene biriktirip zarar etmiş olacaktım. Bu kadar kötü bir performansı tahmin etmezdim ama işte her şey olabiliyor borsada. #Vesbe

Türkçe
3
0
32
4.8K
y/sn
y/sn@Yan5080964·
@hakandmrl 1 Nisan şakası dediler hocam inandım bende:)
Türkçe
1
0
6
5.1K
ℌ𝔞𝔨𝔞𝔫 𝔇𝔢𝔪𝔦𝔯𝔢𝔩
BİST’te bugüne kadar varolan %10 tavan–taban sınırı , bugün SPK kararnamesi ile kaldırıldı diye duydum.. Doğrudur inşallah. Başka türlü zararlar çıkmaz.
Türkçe
6
1
146
52.6K