
@MuratALIIC44ye Dostum evi çalışan kesim akacaksa hiç umutlanma bugunde alamaz yarında sermaye alacaksa oda gecti artık yatırım aracı olmaktan çıktı faiz getirisi daha iyi suan yani ortalıktaki ev fiyatları ve faizler zaten yuksek ..daha artmış artmamış çalışan için fark etmiyor zaten alamaz
Türkçe























