"Dün akşam bir buluşmayı iptal ettim çünkü gerçekten hiç modumda değildim.
Uzun ve yorucu bir gün geçirmiştim, enerjim düşüktü ve sosyalleşecek halim yoktu.
Ona kibarca mesaj atıp evde kalıp biraz dinlenmem gerektiğini söyledim.
Sadece 'Anladım.' diye cevap verdi.
Tamam dedim, konu kapanmıştır... öyle sanıyordum.
Akşam saat 8 gibi kapı çaldı. Aslında kapı çalmaktan çok adeta bir teslimat geçidi başladı.
Önce bir kurye çiçek getirdi. Sonra başka biri eczaneden bir poşet getirdi (haftalar önce ihtiyaç duyduğumdan bahsettiğim ve sonra unuttuğum birkaç kişisel bakım ürünü).
Ardından ofisimin yakınlarında çok sevdiğim ama nadiren gidebildiğim küçük bir restorandan yemek geldi.
Kapının önünde durmuş, yanlışlıkla 'premium hayat desteği' aboneliği satın almışım gibi hissediyordum.
Sonunda onu arayıp:
'Kapıma neden birden fazla insan geliyor?' dedim.
Abime kız istemeye gittik isteme falan oldu biz eve geldik size haber ederiz dediler kız abime bunlari atmış yaparsanız kabul ederiz diye sizce bu doğru bişey mi ?
@suseylulya O kızın amacı ne acaba ne bu böyle sanki baba evinde bu kadar rahat istediği oluyor muydu acabaaa doğru değil bu yaptıkları bıraksın kızı başka kız baksın