did_ca

171 posts

did_ca banner
did_ca

did_ca

@_didca

Alfredshem

가입일 Eylül 2014
147 팔로잉102 팔로워
Bad Brett
Bad Brett@Bad_Brett·
Många är ledsna över att min nedräkning över Hinkens 25 sämsta värvningar är slut. Men misströsta inte - Inom kort kommer "Hinkens 10 sämsta beslut" dra igång. Utöver det kommer jag lansera spelet "Hinken Manager" - spelet där du måste utmana ditt sunda förnuft! #modose
Svenska
4
0
24
3.7K
did_ca
did_ca@_didca·
München away
did_ca tweet media
Deutsch
0
0
4
121
Kontrollrumme
Kontrollrumme@kabbensgrabb·
Stockholm are you ready
English
3
0
10
2K
Elfving
Elfving@Elfviing·
@MackeFoppa Fattar inte vad som har hänt där. Tycker inte att han har gjort bort sig i egentligen någon match.
Svenska
3
0
2
710
did_ca
did_ca@_didca·
Kom då löven
did_ca tweet media
Svenska
0
0
13
2K
did_ca
did_ca@_didca·
@Skytteligan Ta in Svedberg och gör han till kapten då rysstroll
Svenska
1
0
3
405
Sarg_Ut
Sarg_Ut@Dumphockey·
Då jämför vi två lagkapteners approach efter gårdagen. 1. Hank har noll problem med det och tycker rent av det är bra att visa engagemang. Platsar i laget. Tjänar ca 45k/mån 2. Zacke Z spyr på supportrar. Platsar ej i laget. Tjänar ca 150k/mån Byt lagkapten! #twittssk
Sarg_Ut tweet mediaSarg_Ut tweet media
Svenska
5
2
36
5.8K
julgranen
julgranen@modokuken·
Ses i Liljas, Meja HoDo
julgranen tweet media
Eesti
1
0
8
633
did_ca
did_ca@_didca·
@Han_ve_MoDo På min tid kom man på att man var tvungen att ha biljett när man stod i kön.
Svenska
1
0
2
68
Hän ve MoDo
Hän ve MoDo@Han_ve_MoDo·
@_didca Yes, finns 10 kvar på dedikerad bortasitt på EV och en hel del på närliggande sitt.
Hän ve MoDo tweet media
Svenska
1
0
0
292
Hän ve MoDo
Hän ve MoDo@Han_ve_MoDo·
Vi river av lite bortamatcher i November, va? I Södertälje på lördag 8/11 är nu bortastå slutsålt, samtidigt som några stolar till på EV öppnats upp, cirka 25-30 kvar där nu. Vi blir säkert 300-400 i den änden av hallen totalt. #MoDose
Svenska
3
1
12
8.4K
Planstormarn
Planstormarn@garcenantonio·
Löven vart håller ni hus?!?
Planstormarn tweet media
Svenska
8
1
12
4.8K
did_ca
did_ca@_didca·
@modokuken Dundrade precis in sjukpenningen på nummer 4. Blir en bra semesterpeng.
Svenska
1
0
1
270
julgranen
julgranen@modokuken·
Sjuka odds ändå
julgranen tweet media
Svenska
1
0
10
1.4K
Hampus
Hampus@hamptrix·
@Fagerhultarn @HvJeppe Hörde att du o karlin kulle tröst äta på donken? Efterfest på Max sen?
Svenska
1
0
0
157
Magnus
Magnus@magswede·
Hittade vi äntligen vad som skulle bort?
Magnus tweet media
Svenska
3
3
58
4.8K
did_ca
did_ca@_didca·
True går men hundar består
did_ca tweet media
Svenska
2
0
13
1.6K