@Thatnasserguy@8parva8 تو فککن منم همین کارو کردم طرف بهم خیانت کرد 😂😂 تا عمر دارم اگه تو رابطه ایی هم برم پابلیک نمیکنم ک اثرات بعد ها با حرفای بقیه اذیتم کنه
@herremnants الان اگه ن دختر اینکارو کرده بود میگفتین خب ی مدت بوده نتونسته کنار بیاد رابطه رو ترک کرده چ اشکالی داره مگه بهتر از اینه ک خودشو عذاب بده.
میدونی مشکل ماها اینه ک فک میکنیم مشکل فقط از جنس مخالفه نه هم جنس خودمون
البته اینطور ادما تقصیری ندارن شعورشون همینقده نمیشه کاری کرد
الان چنتا رابطه دورم اینجوری کات شده که دختر خانوم تایپ پسره نبوده و پسره نمیگفته و نشون نمیداده و محبت اینام میکرده و یهو دیگه نتونسته و پس از مدتی بازی با احساسات دختر بیچاره کات کرده. بیعزت نفس و بدبختید.