introvit

5.3K posts

introvit banner
introvit

introvit

@bhd1996

hello world 😎

가입일 Kasım 2022
2.5K 팔로잉901 팔로워
introvit
introvit@bhd1996·
@me_mintpie بابا بکشید بیرون دیگه از پسرا اگه بد میکنن بکشید بیرون برید پی‌زندگیتون با دوستاتون وقت بگذرونین تفریح کنین ورزش کنین هرروز‌ توییت پسرا اینطوری‌اونطوری والا بخدا
فارسی
0
0
1
168
Mint🌿
Mint🌿@me_mintpie·
ولی جدی پسرها چرا دارن اینجوری میکنن؟
Mint🌿 tweet media
فارسی
140
10
303
13.1K
introvit
introvit@bhd1996·
@Hasan7s7 @daanaatello حالا کاری ندارم شما از هرجای دنیا بپرسی همینو میگن
فارسی
0
0
3
180
Hasan
Hasan@Hasan7s7·
@daanaatello اینایی که میگن آمریکا بهتر از اروپاست تا حالا از داهاتشون بیرون نرفتن، دلم براشون میسوزه
فارسی
2
0
8
2K
داناتلو
داناتلو@daanaatello·
جالبه آمریکایی‌ها دارن بابت جریان کولر و گرما اروپایی‌ها رو مسخره میکنن و بهشون میگن europoor😂👏
فارسی
12
22
5.5K
78.9K
Scarlet Witch
Scarlet Witch@X_FilesagentA·
انقددددد وقتی دخترای توییتر فالوم میکنن خوشحال میشمممممم🥹💙 پسرا که فالوم میکنن میگم وظیفشونه.
فارسی
13
0
98
2.3K
Nasser
Nasser@Thatnasserguy·
@8parva8 @bhd1996 دیگه وقتی بگی تو رابطه ای معمولا در مورد ش میپرسن
فارسی
1
0
0
26
parva
parva@8parva8·
از پسرایی که رابطشونو پابلیک میکنن خوشم میاد افرین بهت که نمیترسی آبنمکات بپرن
فارسی
40
92
2.8K
34.9K
introvit
introvit@bhd1996·
@chiimigito شما ب هزار تا چیز اشغال پول میدین مگه کسی حرفی میزنه؟
فارسی
0
0
1
43
F ིྀ
F ིྀ@chiimigito·
پسرا واقعا کسخلن ، دوست پسرم 100 دلار داده یه بازی خریده که چی حالا؟
فارسی
18
0
31
3.1K
introvit
introvit@bhd1996·
@mahdizvn ابرو مردا رو نبر لطفا فقط از طرف خودت حرف بزن
فارسی
0
0
1
163
ṃahdi
ṃahdi@mahdizvn·
به نظرم مرد باید در حد کنترل شده ای از زنش بترسه
فارسی
18
34
984
13.5K
introvit
introvit@bhd1996·
@kimiya_sj متقابلن واسه مردام همینه
فارسی
1
0
2
36
آبی
آبی@kimiya_sj·
پشت هر زن موفق تا سه چهار کیلومتر هیچ مردی نیست.
فارسی
8
1
40
1.2K
introvit
introvit@bhd1996·
@Thatnasserguy @8parva8 تو فک‌کن منم همین کارو کردم طرف بهم خیانت کرد 😂😂 تا عمر دارم اگه تو رابطه ایی هم برم پابلیک نمیکنم ک اثرات بعد ها با حرفای بقیه اذیتم کنه
فارسی
2
0
0
33
Nasser
Nasser@Thatnasserguy·
@8parva8 و منی که به عالم و آدم تعریفشو کردم و ذوق میکردم و حالا که نیس همه میپرسند یا حرف میزنن فقط یه لبخند تلخ میزنم رد بشه
فارسی
2
0
6
692
introvit
introvit@bhd1996·
@ccshiri هیجای دنیا اینقد حرفای کصشری ک مرتبطش میکنن ب جنسیت نمیتونی ببینی ک تو ایران میبینی ایران‌عالیه
فارسی
0
0
0
50
Cc
Cc@ccshiri·
پسر مگه چت پاک میکنه ؟😕
فارسی
118
3
271
13.5K
introvit
introvit@bhd1996·
@pedaretamaziz کامنتا نشون میده تقریبا همه دخترا روانی ان چ خوبه ک اعتراف میکنین ب روانی بودنتون
فارسی
0
0
6
2.9K
SOL
SOL@pedaretamaziz·
مردا همیشه برمیگردن هر چقدر که نیازه روانی باشید چون مهم نیست چه اتفاقی میفته تکرار میکنم مردا همیشه برمیگردن.
فارسی
75
72
3.2K
121.7K
introvit
introvit@bhd1996·
@herremnants الان اگه ن دختر اینکارو کرده بود میگفتین خب ی مدت بوده نتونسته کنار بیاد رابطه رو ترک کرده چ اشکالی داره مگه بهتر از اینه ک خودشو عذاب بده. میدونی مشکل ماها اینه ک فک میکنیم مشکل فقط از جنس مخالفه نه هم جنس خودمون البته اینطور ادما تقصیری ندارن شعورشون همینقده نمیشه کاری کرد
فارسی
0
0
1
48
Ciel
Ciel@herremnants·
الان چنتا رابطه دورم اینجوری کات شده که دختر خانوم تایپ پسره نبوده و پسره نمی‌گفته و نشون نمیداده و محبت اینام میکرده و یهو دیگه نتونسته و پس از مدتی بازی با احساسات دختر بیچاره کات کرده. بی‌عزت نفس و بدبختید.
فارسی
41
19
1.9K
38.1K
introvit
introvit@bhd1996·
@bynonak دیگه کار ب جایی رسیده ک واسه شرت پوشیدن مام حرف میزنن خدایا این زنامون کی میخوان خسته بشن از این حرفا بکشن بیرون
فارسی
0
0
0
13
Ronak | روناک
Ronak | روناک@bynonak·
مرد مگه Calvin Klein میپوشه؟! مرد پولو میپوشه آدیداس میپوشه نایکی میپوشه :)
فارسی
67
0
137
7.8K
introvit
introvit@bhd1996·
@parrymerlin @haanniimoon چون توی ذهنت اینه ک فقط مردا خیانت میکنن اما دخترام زیاد خیانت میکنن
فارسی
0
0
0
4
Hanie
Hanie@haanniimoon·
جدی جدی رفتم شوهر دختره رو پیدا کردم اسکرین شاتارو سند کردم و یه ماه بعد طلاق گرفتن:)))))))
فارسی
209
5
4.1K
405.2K
introvit
introvit@bhd1996·
@itrmh حالا دخترام سر ما پسرام از این حرکتا زدن ربطی ب جنسیت نداره بحث ذاته میدونی
فارسی
1
0
0
44
5 8 9
5 8 9@AbolfazlTalks·
July October
English
5
0
21
853
parneea
parneea@parnneea·
@gogojiii96 غیر ممکنه نگه میدارن برای ابنمک که اگه بعدی نشد دوباره بک بزنن🫪🫪
فارسی
2
0
7
454
بی نام و نشان
این «دوست بمونیم» بعد از یه رابطه‌ی عاطفی دیگه چه صیغه‌ایه؟!!!!
فارسی
49
0
208
12K
introvit
introvit@bhd1996·
@dOoOnyakhosravi @midonirezakie متوهما😂😂 ی سری هول کاری کردن ک هر دختری فک کنه بودنش فقط تو رابطه کافیه 🤣🤣🤣
فارسی
0
0
0
7
donya
donya@dOoOnyakhosravi·
@midonirezakie شما بايد دنبال شوگر مامي باشي نه دختر
فارسی
2
0
0
22
دیگه رضام
دیگه رضام@midonirezakie·
با دختری که دست تو جیبش نمیکنه باید چیکار کرد؟
فارسی
110
0
93
16.4K
طُلوعــــْـ 🌝
فوبیام وقتی پشت نیسانی که بارش میلگردو تیرآهنه دارم رانندگی میکنم:
طُلوعــــْـ 🌝 tweet media
فارسی
33
16
1.4K
16K
introvit
introvit@bhd1996·
@theedesert @Navid701z باز این بنده خدا روش نمیشه نمیخواد دل‌بشکنه دخترا ک میرن تو‌رابطه بعد یهو میزنن طرفو خرد میکنن چی‌ واسه شما خیلی وقته روتین شده
فارسی
0
0
1
12
A̴c̴h̴e̴
A̴c̴h̴e̴@theedesert·
@Navid701z همون اول باید میگفتی تایپم نیستی. دل شکوندن براتون روتین شده
فارسی
1
0
4
69