@elnaz_tehrani دقیقا مثل همون ایتالیا برش حلقه ای میزنند داخل خود خمیر نان مخلوط میکنن و نان را میپزند هم زیتون سیاه هم سبز خیلی خوشمزه ولی شمال اروپا ندیدم
یک واقعیتی درباره استانبول هست که کمتر دربارهاش میشنویم. کیفیت نان و شیرینی روزمره در این شهر به شکل غیرعادی بالاست. حتی سادهترین نانوایی محلی هم ممکن است چیزی بفروشد که در اروپا فقط در یک پیستری خاص پیدا کنید! الان چای دمی، نون به همراه زیتون سیاه خوردم،خدای من!
@Dehshiri4Law فقط از نظر شأن انسانی و فلسفه وجود آدمیزاد و درک و فهم اروپا هزاران سال از آمریکا جلوتر و بهتره، دلم میسوزه برا اونایی که قربانی رویای آمریکایی شدن و فکر میکنن اونجا بهتره
به سیاتل مدیونم٬چون باعث شد هیچ وقت نخوام آمریکا زندگی کنم.
شارژ گوشی تموم شده بود وخورشید تازه داشت غروب می کرد.هیچ کس جز انبوه هوملسهای چت وهای در خیابان نبودند. با بدبختی باور نکردنی خودم را به هتل رسوندم. باعث شد بفهمم اروپا چقدرامن و مهربان است و کپیتالیسم چقدر وحشیست.
@fardashz@mastersharki ایران در مقابل مصر هزارسال جلوتره، اگه ۲روز بری مصر و برگردی خاکه ایران رو میبوسی، ایران با تمام مشکلاتش از خیلی کشورای دنیا بهتره، من رفتم با چشم خودم دیدم اصلا قابل مقایسه نیست
یه جمله امروز خوندم که خیلی تکاندهنده بود. ما رو بیدار میکنه و به زندگیمون و رفتارهامون آگاه میکنه:
«مرگ تو در یک روز معمولی، وسط برنامههای ناتمام فرا میرسد و جهان بدون تو ادامه خواهد داد.»
هر انسانی در حقیقت موجودی است که اصلاً نباید وجود میداشت، اما دارد تاوان هستی خود را از طریق اَشکال گوناگون رنج و در نهایت با مرگ پس میدهد. مناسبترین واژه برای خطاب قرار دادن انسانی دیگر، به جای آقا، مسیو، و امثالهم، باید عبارتی چون، «همدرد من» باشد.
شوپنهاور
سلام شبتون بخیر،خواستم یادآوری کنم احدی به فکر شما نیست و مستقل از خودش به شما فکر نمیکنه، یعنی اگه حتی شمارو دوست داره درواقع داره به خودش و احساس دوست داشتنش اهمیت میده و تغذیهش میکنه نه شما.