Fenerbahçe/AG15

10K posts

Fenerbahçe/AG15 banner
Fenerbahçe/AG15

Fenerbahçe/AG15

@ganca_mail

🇦🇿🇹🇷

가입일 Ocak 2023
508 팔로잉558 팔로워
Fenerbahçe/AG15
Fenerbahçe/AG15@ganca_mail·
@Mukan81 Mal misin knk Ardanın ihtiyacı var mı?Eleman İspnayada yaşıyor. Dünyanın en büyük kulübünde.Türklerin desteğine ihtiyacı bile yok.Bu iğrenç altyapıdan çıkarak Reale gidip ülkemizi temsil ediyor.3,5 böceğin etkileşimine ihtiyacı olduğunu düşünüyorsan böcek olan sen oluyorsun
Türkçe
1
0
1
20
Kaan
Kaan@Mukan81·
@ganca_mail Sevgili böcek kardeşim, yamal'ın müslüman olarak çıkar elde edebileceği bir şey mi var? Dinini nasıl yaşadığı onu ilgilendirir. Diğer yandan kamera her geldiğinde allah kitap dersen trde iyi yerlere gelirsin hem böcek hem kor olma rica ediyorum senden.
Türkçe
1
0
0
17
Fenerbahçe/AG15
Fenerbahçe/AG15@ganca_mail·
@rickyymortyyy Ardanin en samimi kisilerden biri olmasi hakkinda. Taraftarlarin foto isteklerini kirmamis gibi seyler
Türkçe
0
0
0
43
🌸
🌸@rickyymortyyy·
@ganca_mail Ben göremiyorum silinmiş ne yazıyordu
Türkçe
1
0
0
49
Fenerbahçe/AG15
Fenerbahçe/AG15@ganca_mail·
Bir de şu cocuğa egolu götü kalktı falan diyorlar aq ya eleştirmenin bile yolunu bilmeyen milletimiz var şaka gibi
Türkçe
2
0
13
551
ahmtplt
ahmtplt@AhmetPolat95062·
@ganca_mail ulan yavşak ben ondan mı bahsediyorum ona buna milliyetçilik satıyorsun ya farkın yok laf attıklarından onundiyorum
Türkçe
1
0
0
29
Fenerbahçe/AG15
Fenerbahçe/AG15@ganca_mail·
@lyruvion Yamal İspanya Millisinde oynuyor ya knk? İspanyayla Türk Milli takiminj bir tutuyorsan futbol falan konusmayalim. İspanyanin Yamala ihtiyacı bile yok. Elemanlar dünyanin en iyisi. Arda da max Zeki Barış Merihle falan oynuyor
Türkçe
1
0
3
177
lyr
lyr@lyruvion·
@ganca_mail adamin macta yaptigi seylerin yarisini arda milli maclarda yapmadi arti olarak yamal turk degil niye onun yaptigi seyleri elestirelim. arda turk milli takiminda oynayan bir oyuncu ve maclarda yenilip yenilip allahim neden diyen biri verilen tepkiler tam olarak haksiz degil
Türkçe
1
0
5
360
Fenerbahçe/AG15
Fenerbahçe/AG15@ganca_mail·
@mavitikbende Ayet paylaşırken en iyi sezon gecirdiği zaman paylaştı ne zaman yenilgiden sonra ayet paylaşmış kafanız mı güzel? Sadece Arda yaptığı icin batıyor desenize
Türkçe
1
0
0
61
sucre
sucre@fsucre890·
@ganca_mail dünyanın en haklı twiti amk ya
Türkçe
1
0
1
112
Fenerbahçe/AG15
Fenerbahçe/AG15@ganca_mail·
@ATO98877 Arda da İslanyada yaşıyor amk? Ona kalsa Yamal fas zaten. O da fası mı kullaniyor siyasal islam icin? Kafaya bak işinizd göre yorumlayin anca
Türkçe
2
0
3
214
ATO99932
ATO99932@ATO98877·
@ganca_mail la siz akılsız mısınız Yamalın memleketinde müslüman mı var müslüman bir parti mi var kimden nemalanacak lan yamal türkiyede bu işler böyle yürüyor gerçi sizin kafaya bakarsak pek de çalışıyor gözükmüyor maalesef anlamazsınız dediğimi de :/
Türkçe
1
0
3
261
Fenerbahçe/AG15
Fenerbahçe/AG15@ganca_mail·
@Kursatakbaba36 Amk Takimda bir olumlu şey söyle? Takimin hepsi kötü ama sadece Arda eleştiriliyor. Basit goller yiyen Uğurcana laf eden bir kişi görmedim. Gücünüz anca Ardaya yetsin zaten
Türkçe
1
0
0
63
Kürsatakbaba
Kürsatakbaba@Kursatakbaba36·
@ganca_mail Amk Milli takımdaki performans konuşunca Fenerbahçeden çıkması ne alaka arkadaş? Kötü performans göstermesine rağmen Fenerbahçeli diye siz eleştirmiyorsunuz. Çocuk sizin gazınız yüzünden boku yiyecek yakında..
Türkçe
1
0
1
65
Fenerbahçe/AG15
Fenerbahçe/AG15@ganca_mail·
@AhmetPolat95062 Orkun kim amk Ardanin daha fazla hayrı dokundu milli takima. Sizin beceriksiz Orkununuz icin cocuk 2 3 mac kendi pozisyonundan oldu. Gelmiş boş boş konuşma defol sayfamdan
Türkçe
1
0
0
49
ahmtplt
ahmtplt@AhmetPolat95062·
@ganca_mail olimpiyat evladına bak, orkuna sallarken nerdeydi milli duyguların yavşak seni
Türkçe
1
0
0
48
Fenerbahçe/AG15
Fenerbahçe/AG15@ganca_mail·
@IDPeaceM Arda ağzıyla kuş da tutsa yaranamaz bu millete. Her şeyi bıraktılar şimdi de Euro2024 performansını gömüyorlar yüzsüz gibi. Takıml çeyrek finale kadar taşıyan da 19 yasindaki genc Ardaydi ama
Türkçe
0
0
1
62
müzminöğrenci
müzminöğrenci@IDPeaceM·
@ganca_mail Yamal gibi dünyanın en iyileriyle oynadı da Arda mı kötü oldu ya alşlsdjkf Messi'nin tek başına milli takımı taşıyamadığı zaman duyduğu laflar geldi aklıma :p Sonuçta ne Portekiz ne de Arjantin sürekli yıldızları sayesinde şampiyon olan takımlar değil.
Türkçe
1
0
1
210
Fenerbahçe/AG15
Fenerbahçe/AG15@ganca_mail·
Menti yazanin da ellerine sağlık. Nihayet gercekleri söyleyen biri. 1, 2 alver yapınca kanat olduğu icin en iyisi yapmaya çalışıyorlar Kenanı. Halbuki bizim dedigimiz kimse iyi degildi. Neden ihale tek Ardaya kalıyor? Gören de takim bana İspanya tek Arda kötü sanır
seda@lionelfener

Yere göğe koyamadıkları Kenan’ın milli takımda doğru düzgün bir tane performansı golleri asistleri yok mesela Euro 24 ü Arda taşıdı mesela dünya kupasına gelirken oynanan maçların çoğunda Ardanın imzası var mesela nasıl rezillerseniz Kenan uçup kaçıyo algısı dönüyo mesela

Türkçe
2
0
21
1.1K
Fenerbahçe/AG15
Fenerbahçe/AG15@ganca_mail·
@lionelfener Aynisi valla. Eleştiriyorlarsa hepsini eleştirsinler. Kenan bu eleştiriden uzak tutacak ne yaptı? G/ A yaptı da bizim mi haberimiz yok. Tüm takımın suçunu Ardaya yıkıyorlar. Dertleri Milli takim falan degil sadece Arda
Türkçe
0
0
3
83
seda
seda@lionelfener·
@ganca_mail İki sağ sol yapanı yıldız ışığı bilmem ne dye tepemize çıksrdılar şurada yazdığımda tek yalan bilgi yok Kenan milli takımda hiçbir şey yapmayan bir oyuncu Merih kadar golü yok asisti yok ama nasıl bir şeyse dünya yıldızı algısı dönüyo birde can uzun çıktı
Türkçe
1
0
2
152
Fenerbahçe/AG15
Fenerbahçe/AG15@ganca_mail·
@Mukan81 Kes amk her müslümana siyasal islam diyelim o zaman kafaya bak. Arda Türkiyede yaşamıyor ona kalsa?
Türkçe
0
0
7
264
Kaan
Kaan@Mukan81·
@ganca_mail İspanya'da siyasal islam mı var böcek kardeşim benim
Türkçe
1
0
0
348
zvezda
zvezda@chobanibahce·
@ganca_mail islamda cüce partisi yasaktır diye bir ayet hadis yok
Türkçe
3
0
7
1.4K
furknsio
furknsio@furknscofield·
@ganca_mail kim has müslüman demiş la g0tunu sktigim git baska birinin trollugunu yap
Türkçe
1
0
3
750