
@Mukan81 Mal misin knk Ardanın ihtiyacı var mı?Eleman İspnayada yaşıyor. Dünyanın en büyük kulübünde.Türklerin desteğine ihtiyacı bile yok.Bu iğrenç altyapıdan çıkarak Reale gidip ülkemizi temsil ediyor.3,5 böceğin etkileşimine ihtiyacı olduğunu düşünüyorsan böcek olan sen oluyorsun
Türkçe












