@Muhibbii1520@Fezaax@lovecimbombing Sen klopp olsan buraya mı gelirdin amk hem dil bilmeyecen yol bilmeyecek kim uğraşacak bir de senin milletinin takımı da değil
@Fezaax@lovecimbombing Eldekilerde iş bilen yok mecburiyetten. Ama getireceksen de en büyük başarısı süper lig dördüncüiüğü olan montellayı değil kloppu getireceksin
@ATO98877@HTSpor Ben zaten zorlanacağımızı baştan beri biliyordum. Elemelerde ve play-off ta zar zor gol atıyorduk zaten, hatırlatsan hep 1-0 la götürdük. Golcü yok, oynaması gerekenler oynamaz, fenere şirin görüneceğim diye ölmüş keremi izlettirdiler bize.
🗣️ "Teknik ekip tarafından bir veda konuşması oldu mu?"
🎙️ Kerem Aktürkoğlu: Öyle bir şey olmadı tabii ki. Çünkü 24 senenin ardından bizi Dünya Kupası'na getiren kişiler de bizleriz. Aynı zamanda hocamız da bunun mimarlarından biri. Çok büyük bir beklenti olduğunun farkındaydık ve bu beklentiyi karşılayamadığımız için yapılan eleştirilerin haklı olduğunu söyleyeceğiz. Yapacak bir şey yok çünkü biz de böyle olmasını istemezdik.
@tekkurt1982@HTSpor ya ben kadroya baktım forvetimiz yok ya bizim dedim acaba kafası çalışır da sol açığı barışa bırakır da Kenanı santrafor oynatır mı yanına da Can Uzunu koyar mı diye bi kadroya bakayım dedim tamam mı ilk maç bir baktım ki Kenan Yıldız bile yok ammına koduğumun malı dedim kapadım
@AhmetAH87149171@_vlknylmz böyle işi bilmeyenlere iş teklif ediyorsunuz neden böylesiniz lan siz niye lan gören duyan da Atatürkü beceriksiz falan sanacak adamın başarısızlığı , yenilgisi neredeyse yok amk valla kaldırın lan şu Atatürkün fotoğraflarını profilinizden lütfen ya
@AhmetAH87149171@_vlknylmz ya bir de bir şey diyeceğim şu Atatürk resmini koyan adamlar / kadınlar çok hayatla tezatsınız lan valla bak yani nerede beceriksizlik başarısızlık savunan adamlar var Atatürkün resmini koyuyorlar ve bunu utanmadan yapıyorlar ya kılıçdaroğlunu savunuyorlar ya da +++
@AhmetAH87149171@_vlknylmz yanlış hatırlıyorsun çünkü o aldığı parayı LÖSEV gibi hayır kurumlarına vermişti offfffffffff bir bok bilmiyorsunuz bilseniz bile bilmezden geliyorsunuz yıllarca taktik maktik yok dediniz offside taktiği yok cümlesine ya amaaaaaaaaaaan VALLAAA ZAMAN KAYBISINIZ YA
@ertemsener İş bilmezlerin yönetimlerine alışmayacağız onlar kimmiş ki onlara alışacakmışız Kılçık kılıçdaroğluna da alışmayacağız bunlara da alışmayacağız kimmiş ki lan bunlar ilkokul mezunu bile değillermiş bunlar neymiş ki bunlar
#Sondakika
🚨Kerem Aktürkoğlu Milli takımdan ayrıldı söylentileri var?
🚨ABD maçına çıkmak istemediği bunun üzerine Montella şimdiden git dediği haberleri mevcut doğruysa eğer büyük kaos‼️
ABD, Kanada ve Meksika'nın ortak ev sahipliğinde düzenlenen 2026 FIFA Dünya Kupası'nda D Grubu'nda yer alan A Millî Takımımız, grupta ABD ile oynayacağı son maçın hazırlıklarına devam ediyor.
#BizimÇocuklar | #FIFAWorldCup | #TürkÖndeTürkİleri
@tekkurt1982@HTSpor işin komiği şu Sergen Yalçına o freekickleri attırsan şu yaşında yarısını sokmuştu kaleye yetenek başka bir şey bu takımda yetenekli adam yok onu diyorum hatta kocaman bir şey yazdım sayfamda
@ATO98877@HTSpor Adamın Milli Takımda frikik golü yok, 10 senedir milli takımda oynuyor herif. İnterde 90 lara atan adam milli takımda kaleyi tutturamıyor
@tekkurt1982@HTSpor heee aynen öyleler oynamıyorlar yetenekleri el vermiyor yani demekki buradaki antrenman ile o freekick golünü atmayı unutacak kadar yeteneksiz
@ATO98877 Arda da İslanyada yaşıyor amk? Ona kalsa Yamal fas zaten. O da fası mı kullaniyor siyasal islam icin? Kafaya bak işinizd göre yorumlayin anca
Vay be Arda Allah diyince siyasal islamcı oluyor Yamal secde gidince "ne güzel dinini yaşamaktan çekinmiyor"diyorlar.Cidden coğrafya kaderdir. Cocuk sevgilisiyle foto paylaşsa namussuz ilan ediliyor,Yamal gibileri cüce partisi kurup sonra bunu yapınca has müslüman oluyor.Yerrsen