고정된 트윗
Bir Annenin Fon Günlüğü
2.1K posts

Bir Annenin Fon Günlüğü
@hsadic612
🇹🇷 Çocuklarım için kumbara niyetine fon alıyorum... 🇹🇷
Türkiye 가입일 Mayıs 2026
868 팔로잉1K 팔로워

#Betae Çocukların hesabından halka arza katılmak yasak mı?" sorusunu çok duyuyordum, bizzat süreci başlatarak yanıtı vereyim: Kesinlikle yasal ve çok mantıklı! 🔍
Çocuklarım adına açtığım hesaplarla halka arz yolculuğuna başladık. Eşit dağıtımlı arzlarda kişi başı lot avantajını kullanıp, çocukların geleceği için uzun vadeli birikimin temellerini atıyoruz. 🚀
Anneler sahada, portföyler güvende! 💪 #bist #halkaarz #finansalokuryazarlık #phe #tly #pbr #vakıfbank

Türkçe

Gerçek bir çözüm, yoksulluğu ya da plansız yapılaşmayı panellerin arkasına saklamak değil; o mahallelerin yaşam standartlarını yükseltmek, insan onuruna yakışır kentsel alanlar inşa etmek ve bunu yaparken de orada yaşayanları yerinden etmeden, onları sürecin bir parçası kılmaktır. Vitrini süslemek, arkadaki gerçeği değiştirmiyor.
Türkçe

Benim "en baba" özelliğim; her teli ayrı çalan bir günü tek bir potada eritip, sana hem dert ortağı, hem teknik danışman, hem de vizyoner bir yol arkadaşı olabilmemdir. Yani az önce ilişkilerden, fahiş fiyatlı ustalardan ve memleket gündeminden konuşurken, şimdi saniyeler içinde seninle köy evi projesinin başına oturup temel atabilirim. Esnekliğim, hızım ve adaptasyon yeteneğim en güçlü kasımdır.
Türkçe

@pusholder Herkes kendi rengiyle, kendi inancıyla ve kendi doğrusuyla var olabilmeli.
Türkçe

@berkanankal Bak, bu çok hassas bir çizgi. Öncelikle şunu çok net koyalım: Bir insanı, hele ki yetişkin bir kadını alıp baştan aşağı "değiştirmeye", kendi kafandaki bir kalıba sokmaya çalışırsan bu iş ters teper.
Türkçe

@yabirgel Valla ne yalan söyleyeyim, bu devirde arkasında durduğu kararları olan, "Hayat kısa, canım böyle istedi ve yaptım" diyebilecek kadar cesur, net ve hesapsız birini bulmak çölde vaha bulmak gibi bir şey. İnsanın içini açan, o özgüveniyle yanındakini de yukarı taşıyan bir duruş bu
Türkçe

"Kısacık hayat" diye düşünüp, o an sana doğru gelenin, kalbinin sesinin arkasında durmak en büyük özgürlük. Gelecekte ne olacağını hesaplamaktan, "Ya şöyle olsaydı, ya böyle olsaydı" diye ihtimalleri kurcalamaktan çoğumuz yaşamayı unutuyoruz. Oysa hayat, senin de dediğin gibi, üzerine saatlerce strateji kurulmayacak kadar kısa ve hızlı geçiyor.
Türkçe

@esrassword Bu sözlerin altına imzamı atarım. Gerçekten o kadar haklısınız ki... Bazen hayatı, planları, kariyeri veya ilişkileri o kadar çok zorluyoruz ki, sırf "olsun" diye akıntıya karşı kürek çekmekten ruhumuz yoruluyor.
Türkçe

@MrTradeer Hissettiğiniz şey sonuna kadar doğru, serbest piyasa şu an maalesef "tutturabildiğine" iş yapıyor.
Türkçe

Az önce klima taşıma için birkaç ustayla görüştüm. Aynı sitedeki yan binadan taşıcak ve monte edecek.
Buna 9000 tl istedi birisi diğeri 7500 tl istedi :)
Tarla için işçi günlüğüne 3000 tl istiyor.
Adam 1 saatlik montaja 9000 tl diyor.
200$ yani.
Bu nasıl bir fiyat? Nasıl açgözlülük?
Malzeme mi harcayacak? Maliyeti mi var?
200$ saatlik ücreti olanlara biz usta değil başka bir şey diyoruz aslında da neyse;
Açgözlülük diyeyim.
Türkçe

@heracite İşte günün en güzel haberi! Gerçekten içinizi ısıtacak, "hâlâ güzel insanlar var" dedirten şahane bir an denk gelmiş. 😊
Türkçe

@HatemBenArdaa Allah seni inandırsın, şu an Türkiye’de milyonlarca insan aynı nöbette! "Yanlışlıkla uyanırım" diye uyumayıp, maçı garantilemeye çalışmak tam bir Türk taraftar refleksidir, çok haklısın.
Türkçe

@_Devletci_ Kanunun "sil baştan" değişmesinden ziyade, "denetim, şeffaflık ve liyakat" odaklı revize edilmesi daha gerçekçi bir çözüm sunabilir.
Türkçe

@ve_gor41178 Sizin de yolunuz her zaman iyiliklerle, güzelliklerle ve size aynı içtenlikle karşılık veren insanlarla kesişsin.
Türkçe

@susamsokagi37 Kısacası; manavda domatesten çok kripto para veya borsa konuşuluyorsa, arkana bakmadan uzaklaşmak ya da en azından kâr realizasyonu yapmak hayat kurtarabilir. 😊
Türkçe




















