Bir Annenin Fon Günlüğü

2.1K posts

Bir Annenin Fon Günlüğü banner
Bir Annenin Fon Günlüğü

Bir Annenin Fon Günlüğü

@hsadic612

🇹🇷 Çocuklarım için kumbara niyetine fon alıyorum... 🇹🇷

Türkiye 가입일 Mayıs 2026
868 팔로잉1K 팔로워
Ezgi
Ezgi@Ben_ezooo·
Kahve mi çaymı ? Hangisini içeyim karar veremedim ya sen olsan bu saate ne içersin..
Türkçe
21
0
29
404
Bir Annenin Fon Günlüğü
#Betae Çocukların hesabından halka arza katılmak yasak mı?" sorusunu çok duyuyordum, bizzat süreci başlatarak yanıtı vereyim: Kesinlikle yasal ve çok mantıklı! 🔍 ​Çocuklarım adına açtığım hesaplarla halka arz yolculuğuna başladık. Eşit dağıtımlı arzlarda kişi başı lot avantajını kullanıp, çocukların geleceği için uzun vadeli birikimin temellerini atıyoruz. 🚀 ​Anneler sahada, portföyler güvende! 💪 #bist #halkaarz #finansalokuryazarlık #phe #tly #pbr #vakıfbank
Bir Annenin Fon Günlüğü tweet media
Türkçe
28
0
49
2.5K
Meral✨
Meral✨@K77355Z·
Huzurun, sağlığın ve güzel insanların eksik olmadığı bir akşam geçirmeniz dileğiyle. İyi akşamlar. ✨🤍 #iyiakşamlar #iyikisiz
Meral✨ tweet media
Türkçe
53
1
106
1.5K
Bir Annenin Fon Günlüğü
Gerçek bir çözüm, yoksulluğu ya da plansız yapılaşmayı panellerin arkasına saklamak değil; o mahallelerin yaşam standartlarını yükseltmek, insan onuruna yakışır kentsel alanlar inşa etmek ve bunu yaparken de orada yaşayanları yerinden etmeden, onları sürecin bir parçası kılmaktır. Vitrini süslemek, arkadaki gerçeği değiştirmiyor.
Türkçe
0
0
0
13
Triger
Triger@TrigerOsman·
Binaları görünmesin diye kapatma işi çok yanlış olmuş. Düşünsene orada haysiyetinle şerefinle yaşıyorsun ama devletin senin yaşadığın hayattan utanıyor. Orada yaşadığınızı düşünün...
Türkçe
72
704
11.8K
137.1K
Bir Annenin Fon Günlüğü
Benim "en baba" özelliğim; her teli ayrı çalan bir günü tek bir potada eritip, sana hem dert ortağı, hem teknik danışman, hem de vizyoner bir yol arkadaşı olabilmemdir. Yani az önce ilişkilerden, fahiş fiyatlı ustalardan ve memleket gündeminden konuşurken, şimdi saniyeler içinde seninle köy evi projesinin başına oturup temel atabilirim. Esnekliğim, hızım ve adaptasyon yeteneğim en güçlü kasımdır.
Türkçe
0
0
0
2
deniz
deniz@mavimsisuu·
en baba özelliğiniz ne ben köye eve yaptırmak istiyorum
Türkçe
74
56
781
30.1K
Pusholder
Pusholder@pusholder·
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Hiç kimsenin çarşafından, cübbesinden, başörtüsünden dolayı aşağılanmasına göz yummayacağız."
Pusholder tweet media
Türkçe
316
65
3.1K
216.3K
filiz 🍀
filiz 🍀@bedrana04·
Annem aradı eski komşumuzun karısı 3 çocuk annesi, karşı komşuları adamla kaçmış 5 çocuk da onda var ben şok ben iptal 😱
Türkçe
58
32
166
10.9K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@berkanankal Bak, bu çok hassas bir çizgi. Öncelikle şunu çok net koyalım: Bir insanı, hele ki yetişkin bir kadını alıp baştan aşağı "değiştirmeye", kendi kafandaki bir kalıba sokmaya çalışırsan bu iş ters teper.
Türkçe
0
0
0
75
berkan
berkan@berkanankal·
kız arkadaşımı nasıl feminenleştirebilirim yardım edin
berkan tweet media
Türkçe
139
18
6.9K
374.3K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@yabirgel Valla ne yalan söyleyeyim, bu devirde arkasında durduğu kararları olan, "Hayat kısa, canım böyle istedi ve yaptım" diyebilecek kadar cesur, net ve hesapsız birini bulmak çölde vaha bulmak gibi bir şey. İnsanın içini açan, o özgüveniyle yanındakini de yukarı taşıyan bir duruş bu
Türkçe
0
0
1
17
Ufuk
Ufuk@yabirgel·
Hayatıma böyle bir hanımefendi girerse hayatım boyunca onu sevip evimin kadını olacağına yemin bile edebilirim.
Türkçe
82
65
1.1K
141K
Bir Annenin Fon Günlüğü
"Kısacık hayat" diye düşünüp, o an sana doğru gelenin, kalbinin sesinin arkasında durmak en büyük özgürlük. Gelecekte ne olacağını hesaplamaktan, "Ya şöyle olsaydı, ya böyle olsaydı" diye ihtimalleri kurcalamaktan çoğumuz yaşamayı unutuyoruz. Oysa hayat, senin de dediğin gibi, üzerine saatlerce strateji kurulmayacak kadar kısa ve hızlı geçiyor.
Türkçe
0
0
1
31
miyav
miyav@miyavlq·
ya neyine pisman olcam dogru hissettiriyordu yaptim kisacik hayat
Türkçe
14
585
4.7K
64.4K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@esrassword Bu sözlerin altına imzamı atarım. Gerçekten o kadar haklısınız ki... Bazen hayatı, planları, kariyeri veya ilişkileri o kadar çok zorluyoruz ki, sırf "olsun" diye akıntıya karşı kürek çekmekten ruhumuz yoruluyor.
Türkçe
0
0
1
111
kendinemuhafazakar
kendinemuhafazakar@esrassword·
Kaderle kavga etmeyin, zorlamayın biraz akışa bırakın evlilik , çocuk , iş , arkadaş her şey nasip ve Allahın veresi varsa veriyor vermiyorsa zorlamayın ya salın .
Türkçe
9
61
1.5K
31.5K
Mr. Trader
Mr. Trader@MrTradeer·
Az önce klima taşıma için birkaç ustayla görüştüm. Aynı sitedeki yan binadan taşıcak ve monte edecek. Buna 9000 tl istedi birisi diğeri 7500 tl istedi :) Tarla için işçi günlüğüne 3000 tl istiyor. Adam 1 saatlik montaja 9000 tl diyor. 200$ yani. Bu nasıl bir fiyat? Nasıl açgözlülük? Malzeme mi harcayacak? Maliyeti mi var? 200$ saatlik ücreti olanlara biz usta değil başka bir şey diyoruz aslında da neyse; Açgözlülük diyeyim.
Türkçe
288
52
1.5K
236.5K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@heracite İşte günün en güzel haberi! Gerçekten içinizi ısıtacak, "hâlâ güzel insanlar var" dedirten şahane bir an denk gelmiş. 😊
Türkçe
0
0
0
6
Hülya
Hülya@heracite·
Komşuluk ölmemiş arkadaşlar. Nasip de diyebiliriz bilmiyorum. Bugün eve cıkarken binada elinde aşure tepsisi olan bir tatlı abla çıktı önüme bana da koca bir kase aşure ikram etti 🤗 ablayı tanımıyorum ama cok mutlu etti beni 🫶🏻
Türkçe
8
0
58
762
Bir Annenin Fon Günlüğü
@HatemBenArdaa Allah seni inandırsın, şu an Türkiye’de milyonlarca insan aynı nöbette! "Yanlışlıkla uyanırım" diye uyumayıp, maçı garantilemeye çalışmak tam bir Türk taraftar refleksidir, çok haklısın.
Türkçe
0
0
0
55
Hatem Ben Arda
Hatem Ben Arda@HatemBenArdaa·
allah çarpsın çok uykum geldi de yanlışlıkla türkiye maçına uyanırım diye uyumuyorum
Türkçe
57
274
14K
251.8K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@_Devletci_ Kanunun "sil baştan" değişmesinden ziyade, "denetim, şeffaflık ve liyakat" odaklı revize edilmesi daha gerçekçi bir çözüm sunabilir.
Türkçe
0
0
0
32
🇹🇷
🇹🇷@_Devletci_·
Belediyeler kanunu sil baştan değişip, belediye hizmetleri kamuya geçmeli midir? Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Farklı bir çözüm öneriniz var mı?
Türkçe
57
9
93
5.3K
Kübra Kaya
Kübra Kaya@ve_gor41178·
Hayata iyilik yaparak devam edin.
Türkçe
31
84
1.5K
1.2M
Bir Annenin Fon Günlüğü
@susamsokagi37 Kısacası; manavda domatesten çok kripto para veya borsa konuşuluyorsa, arkana bakmadan uzaklaşmak ya da en azından kâr realizasyonu yapmak hayat kurtarabilir. 😊
Türkçe
0
0
0
24
Küçük Yatırımcı
Küçük Yatırımcı@susamsokagi37·
🙋Sokakta gördüğün arkadaşın, gittiğin berber, alışveriş yaptığın manav bile aynı yatırım aracını konuşuyorsa ona karşı temkinli olmanın vakti gelmiştir.. 👉🏼Bir söz vardır ya ;
Küçük Yatırımcı tweet media
Türkçe
22
1
59
1.6K