چیپس و نون
51 posts


@nightbath_ امتحانش کننننن حتی اگر تلخ دوست نداری چون مزه تلخ قهوه نمیده
فارسی


@slleeeppwalkerr نه من میگم مثلا کاربر روژان و کاربر چیپس و نون در یک اتاق مشترک؟ این چیست؟ آیا یک کراس اوور است؟
فارسی

کفش های نعل اسبیم رسید. درود بر پینترست، درود بر زیبایی شناسی. درود بر این استتیک. درود به هر چیز عجیبی که دوست دارم باشم.


لی لی@liliinexile
کفش تبی همون نعل اسبی خریدم لطفا پرفورمتیو بودنمون رو تحمل کنید نکردینم برام مهم نیست بکشید خودتونو
فارسی

احمقید ؟
این پشمای اینجا (برای بانوان و کسایی که موهاشون بلنده ) خیلی خر و کیوته که
Ara@zahrantica
Should every woman do this?
فارسی














