oldguy

8.6K posts

oldguy banner
oldguy

oldguy

@oldguy4567906

روی سنگ قبرم هم فقط بنویسید: #از_دموکراسی_بگو #مهسا_امینی #زن_زندگی_آزادی #اعتراضات_و_اعتصابات_سراسری

Islamic Republic of Iran 가입일 Nisan 2024
1.3K 팔로잉273 팔로워
고정된 트윗
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
بیانیه آغازین گفتمان ایما در روزگاری که میهن ما، ایران، میان چنگال‌های سنگین قدرت‌های جهانی و داخلی گرفتار آمده، سکوت دیگر خیانت است. ما نه چشم به شرق داریم، نه دل به غرب بسته‌ایم. ما نه زمین بازی هستیم، نه کارت در دست دیگران.
فارسی
2
0
5
2.7K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@NasehMohi @themedicwolf1 من معتقدم زن‌های ایران بالاخره توانستند با انقلاب مهسا بخش کوچکی از حقوقی که هزاران سال بود توسط سنت و دین و مردان مستبد نداشتند رو بگیرند. یکیش آزادی پوشش هست، یکی هم حق رعایت رفاهشون در محیط های کار و فعالیت اجتماعی هست.
فارسی
1
0
0
53
چامارتین
چامارتین@themedicwolf1·
سوال یک میلیون دلاری، آیا باید برای زنان، به واسطه‌ی زن بودنشان، حقوق و مزایای ویژه‌ای در نظر گرفته شود؟
فارسی
84
0
90
11.6K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@tadayouni @Vahid_Esfa_Shah من به شخصه دچار حملات پانیک هستم و از هرگونه خشونت خیلی شدید و گاهی تا ماه ها دچار حملات عصبی میشم ولی تغریباً همیشه مقابل صدا و سیما در حال پیاده‌روی هستم، اگر جمعیتی تشکیل بشه بریم برای تصرف صدا و سیما، حاضرم جونم رو هم بدهم برای لحظه سقوط جمهوری اسلامی.
فارسی
0
0
1
5
Masoud Tadayouni
Masoud Tadayouni@tadayouni·
@oldguy4567906 @Vahid_Esfa_Shah افرادی که اوم کشتن حتی انهای که سواد وحشتناک بودن و انهای که ظلم کردند حتی مردم بی گناه را کتک زدن و یک سری نگاه کردن مقصر هستند و باید جواب پس بدهند تمام. دیگه با کسی تعارف نیست
فارسی
2
0
1
26
Vahid 🖤
Vahid 🖤@Vahid_Esfa_Shah·
بشکند دستت ای احمق جاهل، لعنت براین آیین و مذهبی که شما دارید. سازمان ملل: در سه ماه اول سال ۲۰۲۶، حداقل ۳۹ زن در #افغانستان در ملاعام شلاق خوردند ۲.۲ میلیون دختر وزن از درس وتعلیم محروم شدند. جواب این مرتجعین مثل عقب‌مانده‌های خودمان فقط دراین شعار نهفته است. #زن_زندگی_آزادی
فارسی
7
31
209
2.6K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@NasehMohi @themedicwolf1 دکتر شما چقدر قشنگ حرفی که من میخواهم بگم رو میگید. تا ابد #زن_زندگی_آزادی #اعتراضات_سراسری_۲۰۲۶ #عفو_مشروط سپاهی، بسیجی، نظامی شما دشمن من نیستید، با مردم بمانید تا از جمهوری اسلامی بگذریم.
فارسی
1
0
0
113
Echinops
Echinops@NasehMohi·
بله! اما نباید اسمش رو حقوق و مزایای ویژه گذاشت ایران میگفت برای تنگه عوارض نمیگیریم بلکه هزینه امنیت و محیط زیست میگیریم. اما حداقل دو دلیل هست برای جواب بله ۱. زنان فرق دارند؛ باردار می‌شوند، شیر میدهند،پریود می‌شوند اگر در مورد این ویژگی‌ها پیش‌بینی نشود و امتیاز‌هایی که در مورد مردان نیست به آن‌ها داده نشود حذف میشوند و این نباید روی دهد! مثلا مرخصی زایمان و بارداری و کمک‌های دیگری در این مورد ۲. زنان هزاران سال مورد تبعیض و سرکوب شدید بوده‌اند و از بسیاری حقوق و مزایا محروم شده‌اند و در این مورد نیاز به تبعیض مثبت هست تا رشد اجتماعی و اقتصادی کنند!
فارسی
10
5
208
1.7K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@GoodForAll12 @IsraelPersian ولی باز هم ثابت شد هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی‌گیره
فارسی
0
0
0
6
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@GoodForAll12 @IsraelPersian من هم قبلاً واقعی و با تحلیل و مشاهده نتیجه گرفته بودم با این که معتقد بودم دشمنِ دشمنِ من نمیتونه دوست من باشه ولی متعصفانه بخاطر تندروهای مذهبی بخاطر منافع شخصیشون و زیر پا گذاشتن اصول لیبرالیسم از ما سپر انسانی ساختند درست مثل تمام این ۴۷ سال گذشته. محسن رضایی کربلای۴
فارسی
1
0
0
44
اسرائیل به فارسی
به هلاکت رسید: زکی یوسف محمود ابومصطفی، تروریست عضو جهاد اسلامی که در جریان قتل عام ۷ اکتبر به کیبوتص نیر عوز نفوذ کرده و در ربودن کودک اسرائیلی یاگل یعقوب شرکت داشت، به هلاکت رسید.
اسرائیل به فارسی tweet media
فارسی
597
975
12.2K
155.5K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@IsraelPersian بله من هم کاملاً موافق دستگیری و محاکمه افرادی مثل زکی یوسف محمود ابومصطفی هستم و از طرف دیگر هم مخالف تصرف عدوانی محل سکونت افراد دیگر هستم هم "زکی" باید عادلانه محاکمه و به سزای عملش برسه هم فرمانده و سربازی که خانه و زمین دیگران رو میگیرند باید محاکمه بشوند.
فارسی
0
0
0
83
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@maedema3 @IsraelPersian ۱- شهید هدفی دارد، برای هدف توسعه سرزمینی یا دفاع از سرزمین خودش جان میدهد، کودک دو ساله شهید نمیشه به قتل میرسه، بچه ها و مربی های مدرسه میناب به قتل رسیدند. ۲- سه هفته قبل از تجاوز آمریکا و اسرائیل به ایران جمهوری اسلامی دهها کودک از چند ماهه تا ۱۷ سالهء بی‌دفاع رو بقتل رسوند.
فارسی
0
0
1
57
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@mhuoorehgvbmn همیشه تن شما سلامت و دلتون خوش باشه. سختی داره و خیلی هم سختی داره. عابدی هم خیلی کم هست. ای کاش کشاورزی ایران هم بتونه تمام مکانیزه بشه و انحصار تجارت و حمل میوه ازبین بره تا شما درست و به اندازه زحماتتون درامد داشته باشید.💐
فارسی
0
0
0
18
🌿🌱Dr_GreenSavior🍀🌱
از شدت گرما بار آوردیم داخل اتاق کارگری ببینید ما به چه سختی نون در میاریم بعد بگید ، خوش بحال دهاتی ها 🥺😔 یکی هم نمیگی خدا قوت
🌿🌱Dr_GreenSavior🍀🌱 tweet media🌿🌱Dr_GreenSavior🍀🌱 tweet media
فارسی
58
2
337
7.2K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
برادر آدم رو به فجیترین و ترسناکترین شکل به قتل رساندند و بعدش خودش رو به سخت ترین شکل برای دادخواهی و انسان با اخلاق بودن شکنجه میکنند. یه سری #سطلی_سپاهی هم از این کثافتِ ج.ا حمایت میکنند. #اعتراضات_سراسری_۲۰۲۶ #عفو_مشروط
اسماعیل@esmaeils1169

جواد علیکردی به ۱۸ سال حبس، دو سال تبعید به سراوان و انفصال دائم از وکالت محروم شد.

فارسی
0
0
0
11
-
-@sedayedovvom·
@oldguy4567906 @ordinarydragon2 ولی این مشکل را حتی در شهرهای بزرگ که به اندازه کافی متخصص هم دارند میبینیم. کشورهای توسعه یافته مثل انگلیس و کانادا که خدمات رایگان دارند با مشکل کمبود نیرو مواجه هستند ولی مهم نیست چند نفر در صف هستند پزشک موظف است اطلاعت کاملی از بیماری در اختیار مریض بگذارد.
فارسی
1
0
1
16
یه اژدهای معمولی
یه اژدهای معمولی@ordinarydragon2·
اینترن طب که بودم، یه کوچولوی کمتر از ۲ سال اومده بود که از تخت خورده بود زمین ولی هیچ علائمی نداشت. معاینه اش کردم و تحت نظرش گرفتم و کوچولو همچنان حالش خوب بود. وقتی میخواستم ترخیصش کنم، علائم خطر رو به خانوادش توضیح دادم و گفتم اگه اینجوری شد، سریع بیاین اورژانس. اون شیفت من
یه اژدهای معمولی@ordinarydragon2

◾️یه نقد بسیار بسیار مهم و به جایی که به کادر درمان وارده، ادبیات و نحوه ی صحبت کردنشون با بیماره. تعداد زیادی از بیماران، خاطرات ناخوشایندشون بخاطر نحوه ی صحبت و برخوردی هست که دیدن. این نقدی هست که واقعا به جاست و به جای انکارش، باید تلاش برای اصلاحش بشه.

فارسی
38
10
1.3K
116.7K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@tadayouni @Vahid_Esfa_Shah دقیقاً، تازه یه سری هم هستند که معتقدند ج.ا دستش برای پیشبرد کشور بسته هست و این هم تقصیر مردم هست. #اعتراضات_سراسری_۲۰۲۶ #عفو_مشروط سپاهی، بسیجی، نظامی شما دشمن من نیستید، با مردم بمانید تا از جمهوری اسلامی بگذریم.
فارسی
1
0
0
7
Masoud Tadayouni
Masoud Tadayouni@tadayouni·
@oldguy4567906 @Vahid_Esfa_Shah هیچ موقعه یک عقیده بصورت کامل از بین‌نمی‌رود چکن همیسه بک سری اون عقیده فاسد را جور دیگری بزک نیکنند و به نسلی که از ان عقیده اطلاعیه ندارد و عملکرد اون عقیده در دوره حکومتش را ندیده قالب میکنند. مثل سلطنت طلب ها که هیلی ها از تسل جدید فور نیکنند که حکومت پهلوی و ان دوره کشور گل
فارسی
1
0
2
11
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@iM4n_ توصیه دوستانه مدتی طولانی گوشی رو زیاد دستتون نگیرید چون ممکنه خیلی بدتر تاثیر بگذارد روی شما.
فارسی
0
0
1
99
iM4n Emperor
iM4n Emperor@iM4n_·
درود من #امیرحسین_صیرفی، اواسط اسفند سال 1404 به قید وثیقه آزاد شدم متاسفانه با وجود گذشت چندین ماه هنوز حال و احوال مناسبی ندارم تازه موفق شدم اکانت‌هامو برگردونم -زیاد قصد فعالیت مجازی ندارم صمیمانه ممنونم از همه کسانی که این مدت صدای من بودن ❤️🙏
iM4n Emperor tweet media
فارسی
41
39
442
8.5K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@Salari_goodgirl شاهزاده رضا پهلوی. قاطع تونست مقام اول رو از آن خودش کنه با حد اقل ۵۰٪ مردم که ازش متنفر هستند.
فارسی
0
0
2
70
Mahtab🖤
Mahtab🖤@Salari_goodgirl·
منفورترین کاراکتر سیاسی امروز در سپهر سیاسی ایران کیه؟ خارجی یا ایرانی فرقی نمیکنه نظر بدید.
فارسی
82
1
53
7.2K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@Liliziba2 @SKeyvanian حتی ممکنه منجر به کولیت روده و معده بشه برای شما. حتی ممکنه باعث حملات تنفسی هم بشه. نخور عزیزم نخور...
فارسی
0
0
1
12
Leiloun
Leiloun@Liliziba2·
@SKeyvanian من حساسیت شدید به خربزه دارم اگه یک تیکه ی کوچیک ازش بخورم انگار که بک چاقو و یا خنجر رو قورت دادم تمام مسیر حرکتش تا پایین پاره میکنه میره بیچاره میشم از دردش
فارسی
3
0
9
526
Shabnam Keyvanian
Shabnam Keyvanian@SKeyvanian·
ممکنه کسی به خربزه آلرژی بده؟ امروز نیم ساعت بعد از خوردن دو تا تیکه کوچک خربزه زبونم چند تا جوش زد و بعد ورم کرد. دهنم یه جوری شده بود. فکر کردم ممکنه آلرژی به هوا باشه. آنتی هیستامین خوردم خوب شدم. ولی الان دوباره خربزه خوردم و دوباره تکرار شد. دیگه این یکی نوبره!
فارسی
108
1
79
11.1K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@zedhal666 @SKeyvanian (لحن خیلی عربی که فارسی حرف زدن رو کسرشأن میبینه) شوما خودش یعنی خربزه نمیدونی آلرژیک ترینه...
فارسی
0
0
2
5
ضد حال
ضد حال@zedhal666·
@SKeyvanian ی‌ع نیییی( عربی) شما خواهرم نمیدونستی خربزه بشدت آلرژی‌زا ست؟
فارسی
1
0
2
12
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@SKeyvanian آلرژی به خربزه معمولاً آلرژی به خود گوشت خربزه نیست بلکه به اون چیز لزجی که تخم‌های خربزه توش هست و نارنجی رنگه هست، با آب قبل از خوردن تیکه خربزه رو بشورید مشکل کامل برطرف میشه.
فارسی
0
0
1
14
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@TanhaDarJazireh @melorinirani من که معتقدم اگر هم گفته باشه مشکلی ندارد، شیعیان طرفدار نظام ج.ا تقیه دارند، با دشمن باید با سلاح خودش جنگید. هیچ وقت صحنه ای که مادری نشسته بود و از قتل پسرش که توسط خودش لو رفته بود یادم نمیره پارادوکسش حد اقل ۱۰ سال توی ذهن من مونده بود تا فهمیدم لزوماً رسانه درست نمیگه
فارسی
0
0
1
6
Raha
Raha@TanhaDarJazireh·
@melorinirani @oldguy4567906 چطوری میفهمیدی؟ برای چی باید راستشو‌بگه که زندگی خانواده رو به خطر بندازه؟
فارسی
2
0
1
11
🇮🇷لیلیان🇮🇷
یادی کنیم از ویدا موحد که روسری سر چوب زدنش و بی.حجاب ایستادنش توی میدان انقلاب، پشم ریزون‌ترین اتفاق زنانه در زمان خودش بود
فارسی
24
415
12K
112.7K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@Iranbhyms @Vahid_Esfa_Shah هردوشون رو باید محکوم کرد، سر اصلحه چرا باید رو به آدمهای بی پناه باشه.
فارسی
0
0
1
12
Iran
Iran@Iranbhyms·
@Vahid_Esfa_Shah چرا جنایات صهیونیست ها را پخش نمی کنی. رفتی به یک نفر نگاه می کنی
فارسی
4
0
0
57
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@tadayouni @Vahid_Esfa_Shah من خیلی به چنین اتفاق خوش‌یمنی امیدوار نیستم، ج.ا که فعلاً مشروعیتش بین مردم داخل بیشتر هم شده، و ارتجاع کوچیکه میشه ولی حذف نمیشه همونطور که هنوز هم بوکوحرام بنام دین و غیره برده‌داری می‌کنند. #اعتراضات_سراسری_۲۰۲۶ #عفو_مشروط
فارسی
2
0
1
10
Masoud Tadayouni
Masoud Tadayouni@tadayouni·
@Vahid_Esfa_Shah سقوط رژیم ملاها سقوط ارتجاع در منطقه هست خصوصا از نوع شیعه
فارسی
1
0
2
8