عمو باراکا
1.4K posts

고정된 트윗
عمو باراکا 리트윗함

@Arthur1nejad لنسر دو مدل داره ۱۸۰۰هاش cvt و ۱۶۰۰هاش at چهار سرعتهس
فارسی

من جای شما بودم،
از هر ماشینی که گیربکسش CVT عه پنجاه کیلومتر فاصله میگرفتم.
پسرصحرا@mustfadrkhshn
منجایشمابودم باپول زیر۳تومن اینسامورایی رو میگرفتم
فارسی

@Dr_____stop مهندسا هم با پول مردم درس خوندن بیان خونه بسازن صنایع راه بندازن کار بکنن غلط میکنن تغییر شغل بدن
علوم انسانی و مابقی هم همین
خوب حرف مفت میزنینا
تو این مملکت هیچکس به هیچکس بدهکار نیست
فارسی

@Dr_____stop ظرفیت بیشتر نشه چون پول کم میشه ؟ 😂
یکبار سر راندهای آموزشی بیمارستان بودین ببینین وقتی جای وایسادن نیست و آموزشی هم در نتیجهش نیست یعنی چی ؟
آدمی که ندیده و یاد نگرفته پول عن در بیاره مومن ؟
فارسی

خیر.
دانشجوی پزشکی کصخله.
بجای اینکه بگه استاد من داره حقمو میخوره میگه مردم درمان مفت دارن( میزان هزینه کلی روی درمان تو آلمان و ایران برابره).
دانشجوی پزشکی بجای اینکه بگه ظرفیت بیشتر بشه نگران پولشه و مخالف اینه.
دانشجوی پزشکی با ظلم مشکلی نداره فقط میگه چرا من ظالم نیستم.
⭕ Slt (苏柏凯)@slt_fa
دانشجویان پزشکی و پزشکان جوان هم مثل بقیه کارگران بیچارهان. دستشون به جایی نمیرسه که سیستم بردگی رو کاریش کنن که از خدمه درمان دو شیفت پشت هم کار نکشه که تعداد کافی پزشک و پرستار و نیروی خدمات در بخشها فراهم کنه. که دستمزد و مزایای کافی بده. نتیجه میشه اینکه سر بیمار غر بزنه!
فارسی

@unclebarakaa من جایی که حق و حقوقم رو ضایع کنن کار نمیکنم اگرم بکنن به اونی که باید اعتراض میکنم جواب نداد دیگه اونجا کار نمیکنم
خیلی راحته
آدم درخت نیست اگر جایی که هستی رو دوست نداری عوض کن
فارسی

یعنی دگوری تر پلشت تر دوزاری تر کسکش تر کون گشاد تر و حر م زاده تر از دکترای مادرجنده ایرانی ندیدم
مخصوصا این کس موتورایی که تو اورژانسن
آخه تخم حیض مردم نمیدونن اون علائمی که دارن خطرناکه یا نه و وظیفه توی کسکشه که معاینه شون کنی اگر نمیتونی کارت رو انجام بدی سیکتو بزن
NARSIS@whoyouwant__
به همین نورسفید اورژانس قسم مریض ساعت ۴ صبح اومده با شکایت سردی صورت😑 لیترالی اومد تو گفت صورتم سرده خانم دکتر همییین.
فارسی

@forneveria @Pouyaaannn بذار هرکی هرطوری راحته باشه
اصل اول اتونومی بیمار 😂🤝🏻
فارسی

@unclebarakaa @Pouyaaannn من قبلا وقتی مریضام میگفتن یه مسکن بده بریم دکتر حسابی ناراحت میشدم تا فهمیدم نگو به متخصص جراح مغز نیشابورم همینو گفتن :)))
فارسی

@_ananinina_ داستان سنگ بزرگ و نزدن هم هست
وقتی یهو مشکل جدی مدیکال پیش بیاد برات همه گوه خوریای قبلیت یادت میره فقط میخوای مشکلو حل کنی
فارسی

@The____Gadfly غیر منطقی ترین حرف ممکن همینه چون به نوعی پاک کردن صورت مسئلهس
مگه من مجبورشون کردم یا مجبور بودن
آره تو فکر کن مجبور بودن
خودت مجبوری الان فلان کار رو بکنی
وقتی داری یکاریو میکنی هرچی (از سر اجبار یا غیر اجبار ) نباید از حق و حقوقت برخوردار باشی ؟
فارسی

@unclebarakaa با این قسمت اصلا موافق نیستم
تخمی بودن سیستم و حقوق کم و هزار تا دلیل درست دیگه وجود داره ولی هیچ کس اینارو مجبور نکرده دکتر شن میتونن برن نونوا و قصاب و فروشنده و... بشن
مگه من گفتم برن دکتر شن که یه سره غر هاشون رو بشنوم
فارسی

من میگم یه ۲۰۰ سال تا فرهنگ درست فاصله داریم میگن نه 😂
وسط بربرا داریم زندگی میکنیم
Hey yo@ImAforrk
@saeidhb2001 @PKAShcherbatsky من طلبکارم چون بهم گفت دروغگو بجای اینکه بگه حیاتی نیست و فردا برو فلان جا چکاپت کنن. خاک تو سرت کنن لیاقتتون همون بیمارهای روانیه که میان قمه میکشن و سروصدا میکنن
فارسی

@lockthedoor1398 صاحب این توییت خارق العاده رو فقط تو رو کمی باهوش تر از یک میمون میبینم
فارسی

@The____Gadfly سهمیه رو درست میگی
و علت دیگه که از سال دیگه تازه کثافتش در میاد ظرفیت پذیرش دانشگاهیه که زیاد کردن بدون زیرساخت ، کلی آدم که با نبود امکانات چیزی یاد نگرفته و میاد طبابت کنه یادمه اون سالی که ظرفیتا رو زیاد کردن ما خودمونو پاره کردیم که جلوشو بگیرید بگایی میشه هیچکس به تخمش نبود
فارسی

@The____Gadfly واسه غر زدن هم طبیعیه
کیه که تو این مملکت غر نزنه ؟!
خودتو بذار جای کسی که از یه کارگر ساده حقوقش کمتر نباشه بیشتر نیست تازه اونم با تاخیر چن ماهه میدن ، مسئولیت جون یه نفرم گردنشه ، محیط کاریشم همش درد و مرضه ، مردمم سر ریدن یکی دوتا از همکاراش به همه فحش میدن
فارسی





