عمو باراکا

1.4K posts

عمو باراکا banner
عمو باراکا

عمو باراکا

@unclebarakaa

Empire persia 가입일 Haziran 2022
129 팔로잉214 팔로워
고정된 트윗
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
و سرانجام در شبی سرد ناگهان پایان خواهد رسید ...
فارسی
1
0
18
2.1K
عمو باراکا 리트윗함
حمیداحمدی
حمیداحمدی@drhamidahmadi·
اگر تمایل به عمل جراحی زیبایی دارید حتما این ۳ سوال رو از جراحی که انتخاب کردید بپرسید - عوارض این عمل چیه؟ - احتمال وقوعش برای من چند درصده؟ - اگر عارضه اتفاق افتاد راه درمانش چیه؟
فارسی
9
20
517
18.3K
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
@ir_medea جدی رشتو بزنیم ریتوییت میکنید همه ببینن و آگاه بشن ؟
فارسی
1
0
1
157
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
تقاضا دارم یک بار پزشکای عزیز و زحمت‌کش بیان همین‌جا یک رشته‌توییت بزنن و توقعاتشون از ما انسان‌های معمولی حقیر فرومایه رو بگن تا با حماقت‌های پیش‌پاافتاده‌مون انقدر مصدع اوقات شریفشون نشیم. همه پزشکی نخوندن و این «بدیهیات» رو جای دیگه‌ای هم یادمون ندادن. کاملا جدی‌ام. بااحترام.
فارسی
37
12
614
32.6K
پانیذ🌙
پانیذ🌙@selenophilegold·
طرف میگفت خودم دکترم بابام کارخونه داره ماشینم لنده بابام بنز داره بعد مردی هرموقع ویدئو مسیج میداد تو ۲۰۶ بود 😭
فارسی
13
2
255
9.9K
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
هیچوقت این رسم سم و خرافاتی خون مالیدن به ماشینو نفهمیدم
فارسی
0
0
1
42
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
@Arthur1nejad لنسر دو مدل داره ۱۸۰۰هاش cvt و ۱۶۰۰هاش at چهار سرعته‌س
فارسی
1
0
0
1.2K
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
خیلی اعصابم تخمی شد امروز اون عکس رضاشاه که میگه عجب ملت کسکشی بودید و هستید اون تا ابد همون ...
فارسی
1
0
4
166
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
@Dr_____stop مهندسا هم با پول مردم درس خوندن بیان خونه بسازن صنایع راه بندازن کار بکنن غلط میکنن تغییر شغل بدن علوم انسانی و مابقی هم همین خوب حرف مفت میزنینا تو این مملکت هیچکس به هیچکس بدهکار نیست
فارسی
0
0
5
59
Doctor Stop
Doctor Stop@Dr_____stop·
اتفاقا مخالف اینم. پزشکا با پول مردم درس خوندن که یه روز مردمو درمان کنن. غلط کردن می‌خوان تغییر شغل بدن. باید جوابگو باشن. علت تنفر از پزشکان هم خود جامعه پزشکی هستن، چرا کسی با پرستارا اینقدر دشمنی نداره؟
فارسی
8
2
76
1.5K
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
@Dr_____stop ظرفیت بیشتر نشه چون پول کم میشه ؟ 😂 یکبار سر راندهای آموزشی بیمارستان بودین ببینین وقتی جای وایسادن نیست و آموزشی هم در نتیجه‌ش نیست یعنی چی ؟ آدمی که ندیده و یاد نگرفته پول عن در بیاره مومن ؟
فارسی
1
0
1
48
Doctor Stop
Doctor Stop@Dr_____stop·
خیر. دانشجوی پزشکی کصخله. بجای اینکه بگه استاد من داره حقمو میخوره میگه مردم درمان مفت دارن( میزان هزینه کلی روی درمان تو آلمان و ایران برابره). دانشجوی پزشکی بجای اینکه بگه ظرفیت بیشتر بشه نگران پولشه و مخالف اینه. دانشجوی پزشکی با ظلم مشکلی نداره فقط میگه چرا من ظالم نیستم.
⭕ Slt (苏柏凯)@slt_fa

دانشجویان پزشکی و پزشکان جوان هم مثل بقیه کارگران بیچاره‌ان. دستشون به جایی نمی‌رسه که سیستم بردگی رو کاریش کنن که از خدمه درمان دو شیفت پشت هم کار نکشه که تعداد کافی پزشک و پرستار و نیروی خدمات در بخش‌ها فراهم کنه. که دستمزد و مزایای کافی بده. نتیجه میشه اینکه سر بیمار غر بزنه!

فارسی
5
10
289
3.8K
.
.@The____Gadfly·
@unclebarakaa من جایی که حق و حقوقم رو ضایع کنن کار نمیکنم اگرم بکنن به اونی که باید اعتراض میکنم جواب نداد دیگه اونجا کار نمیکنم خیلی راحته آدم درخت نیست اگر جایی که هستی رو دوست نداری عوض کن
فارسی
1
0
1
7
.
.@The____Gadfly·
یعنی دگوری تر پلشت تر دوزاری تر کسکش تر کون گشاد تر و حر م زاده تر از دکترای مادرجنده ایرانی ندیدم مخصوصا این کس موتورایی که تو اورژانسن آخه تخم حیض مردم نمیدونن اون علائمی که دارن خطرناکه یا نه و وظیفه توی کسکشه که معاینه شون کنی اگر نمیتونی کارت رو انجام بدی سیکتو بزن
NARSIS@whoyouwant__

به همین نورسفید اورژانس قسم مریض ساعت ۴ صبح اومده با شکایت سردی صورت😑 لیترالی اومد تو گفت صورتم سرده خانم دکتر همییین.

فارسی
9
1
41
1.3K
Pouyan 🇮🇷
Pouyan 🇮🇷@Pouyaaannn·
بچه ها همزمان که ملت دارن با پزشکا میجنگن یه دعواییم با سوپرمارکتیا تو تایم لاین کناری دارن سر اینکه چرا اجناس قیمت قدیمو به نرخ جدید میفروشن و حتی به اونام میگن شما انتخاب کردین این شغلو اگه دوست ندارین برین یه کار دیگه کنین 🚬
فارسی
6
0
155
2.2K
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
@_ananinina_ داستان سنگ بزرگ و نزدن هم هست وقتی یهو مشکل جدی مدیکال پیش بیاد برات همه گوه خوریای قبلیت یادت میره فقط میخوای مشکلو حل کنی
فارسی
0
0
1
44
آنی نا
آنی نا@_ananinina_·
درمورد تناقض پزشک ستیزی مردم تو توییتر و احترامشون تو محیط درمان، به نظرم رفتار مردم تو سوشال مدیا به طور بی پرده تری نماینده باورا و تفکراتشونه چون عواقبی وجود نداره، درحالی که تو دنیای واقعی این طور نیست. برای همین اگه توییتر پزشک ستیزه، عموم جامعه هم احتمالا همین تفکراتو داره.
فارسی
11
4
66
1.3K
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
@The____Gadfly غیر منطقی ترین حرف ممکن همینه چون به نوعی پاک کردن صورت مسئله‌س مگه من مجبورشون کردم یا مجبور بودن آره تو فکر کن مجبور بودن خودت مجبوری الان فلان کار رو بکنی وقتی داری یکاریو میکنی هرچی (از سر اجبار یا غیر اجبار ) نباید از حق و حقوقت برخوردار باشی ؟
فارسی
1
0
1
16
.
.@The____Gadfly·
@unclebarakaa با این قسمت اصلا موافق نیستم تخمی بودن سیستم و حقوق کم و هزار تا دلیل درست دیگه وجود داره ولی هیچ کس اینارو مجبور نکرده دکتر شن میتونن برن نونوا و قصاب و فروشنده و... بشن مگه من گفتم برن دکتر شن که یه سره غر هاشون رو بشنوم
فارسی
1
0
0
10
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
من میگم یه ۲۰۰ سال تا فرهنگ درست فاصله داریم میگن نه 😂 وسط بربرا داریم زندگی میکنیم
Hey yo@ImAforrk

@saeidhb2001 @PKAShcherbatsky من طلبکارم چون بهم گفت دروغگو بجای اینکه بگه حیاتی نیست و فردا برو فلان جا چکاپت کنن. خاک تو سرت کنن لیاقتتون همون بیمارهای روانیه که میان قمه میکشن و سروصدا میکنن

فارسی
0
0
3
55
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
@lockthedoor1398 صاحب این توییت خارق العاده رو فقط تو رو کمی باهوش تر از یک میمون میبینم
فارسی
0
0
1
63
nock nock
nock nock@lockthedoor1398·
میتونم بپرسم وظیفه سیستم تریاژ و مسئولش دقیقا چیه؟ اگه با ۶ کلاس سواد میشه مسئول تریاژ شد که عالیه :))) اینکه وزارت بهداشت بهتون پول و امکانات خوب در حد شان یک کادر درمان نمیده و باهاتون عین برده و حمال برخورد میکنه به مردم عادی چه ربطی داره که کلافگیتون رو سر اونا خالی می‌کنید؟
فارسی
6
1
112
2.1K
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
@The____Gadfly سهمیه رو درست میگی و علت دیگه که از سال دیگه تازه کثافتش در میاد ظرفیت پذیرش دانشگاهیه که زیاد کردن بدون زیرساخت ، کلی آدم که با نبود امکانات چیزی یاد نگرفته و میاد طبابت کنه یادمه اون سالی که ظرفیتا رو زیاد کردن ما خودمونو پاره کردیم که جلوشو بگیرید بگایی میشه هیچکس به تخمش نبود
فارسی
0
0
1
12
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
@The____Gadfly واسه غر زدن هم طبیعیه کیه که تو این مملکت غر نزنه ؟! خودتو بذار جای کسی که از یه کارگر ساده حقوقش کمتر نباشه بیشتر نیست تازه اونم با تاخیر چن ماهه میدن ، مسئولیت جون یه نفرم گردنشه ، محیط کاریشم همش درد و مرضه ، مردمم سر ریدن یکی دوتا از همکاراش به همه فحش میدن
فارسی
2
0
1
15