@nfasam55 من bmi ام ۳۱ بود دکتر غدد بهم اسپارتینا داد
از دوز ۲.۵ شروع کردم
الان دوره سومم دارم دوز ۵ میزنم
اما وزنم ثابت مونده و هرکار میکنم تغییر نمیکنه
شماهم اینطوری شدی؟
الان روز سومه رژیم گرفتم و هنوز وزنم تغییر نکرده. به هرحال من تلاشمو کردم و وقتشه بپذیرم مشکل ژنتیکمه. با حکمت خدا جدل نمیتوان کرد و نشاید به عبث خودمو از بستنی نوتلا محروم کنم.