باید پذیرفت که درصد بالایی از مردم ما:
۱. با حجاب و محدودیت زنان موافقن (دوست دارن)
۲. یکمی نون برسه بهشون عاشق ج.ا هستن
۳. از پیشرفت بدشون میاد یا در بهترین حالت اصلا نمیدونن چی هست
۴. عاشق دگم بازی و دین و مذهب و این چرت و پرتا هستن
۵. عاشق پول مفتن و از کار کردن بدشون میاد/
دوستان من در حال بن یا ساسپند شدن هستم. به شدت همه فعالیت هام محدود شده.
نمیدونم اصلا کمکی میکنه یا نه. اما اگه میشه کامنت انگلیسی و بدون هشتگ برام بذارید. ریتویت کنید هم این پست دیده میشه.