مُـورْوانঐ

13.5K posts

مُـورْوانঐ banner
مُـورْوانঐ

مُـورْوانঐ

@00mor1lec

▪️داور فینال جام رمضان▪️

ঐمتاسفانه خاورمیانه Katılım Temmuz 2018
783 Takip Edilen530 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
مُـورْوانঐ
مُـورْوانঐ@00mor1lec·
چشم ها را باید شست!!شایددنیا از انچه هست کثیف تر باشد...
فارسی
0
2
16
0
مُـورْوانঐ
مُـورْوانঐ@00mor1lec·
پرسپولیس هنوز شانس صعود بعنوان بهترین تیم سوم داره
فارسی
0
0
0
21
مُـورْوانঐ
مُـورْوانঐ@00mor1lec·
داخل تورنمنت 3 جانبه چطور سوم شدید کشکشا😂
فارسی
0
0
0
18
میو
میو@Meowwwwimhere·
@Maybesaaraa اقا پاد هم این کارو میکنه؟
فارسی
10
0
4
12K
Sara.
Sara.@Maybesaaraa·
خواستم بگم که اسموکینگ کیلزززززز :))))🫁
Sara. tweet mediaSara. tweet mediaSara. tweet mediaSara. tweet media
فارسی
114
36
1.6K
162.2K
مُـورْوانঐ
مُـورْوانঐ@00mor1lec·
@iamntsana یه دختر واسش اهنگ خوند که این جملات داخلش بود و بخاطر همون روش موندگار شد.
فارسی
0
0
0
31
sana
sana@iamntsana·
جدی چیشد که به رامین گفتن خوشتیپ تیم ما؟ لایک؟ چطور؟
«𝑭𝑜𝒕𝑖»@foti_84

@JulianaAbaunza @beom_resimp Foreigners having a crush on Ramin Rezaeian is beyond me 😭 Football skill ≠ attractiveness. As an Iranian, we’re not all in on this delusion 💀 His outfits as evidence 🤣

فارسی
2
0
19
460
مُـورْوانঐ
مُـورْوانঐ@00mor1lec·
حالا ترکیه یه سریال 1200 قسمتی مربوط به حذف از جام جهانی میسازه.
فارسی
0
0
0
26
⚽️ تا‌‌ خرتناق فوتبالی ⚽️
از هوادارامون عذرخواهی می‌کنم، واقعاً شرمسار و خجالت‌زده‌ایم. همه‌مون توی باشگاه‌های بزرگ بازی می‌کنیم و باید توی این تورنمنت خیلی بهتر ظاهر می‌شدیم. دو بازی حتی یه گل هم نزدیم و این اصلاً قابل قبول نیست.
⚽️ تا‌‌ خرتناق فوتبالی ⚽️ tweet media
فارسی
24
1
557
24.4K
مُـورْوانঐ
مُـورْوانঐ@00mor1lec·
الان یادم افتاد خرداد تولدم بوده
فارسی
1
0
4
319
مُـورْوانঐ
مُـورْوانঐ@00mor1lec·
واقعا با اختلاف کیری ترین سبک بازی بین آسیایی های جام جهانی واسه ایرانه اگر ازبکستان دیگه بیاد این عنوان ازمون بگیره که اونم بعیده.
فارسی
0
0
0
18
Vey
Vey@veydarabadi·
@00mor1lec بلد نیستم😂
فارسی
1
0
0
20
Vey
Vey@veydarabadi·
بچه ها خیلی بی پولم😂 کجا عکس پا میخرن؟😂
فارسی
1
0
0
90
مُـورْوانঐ
مُـورْوانঐ@00mor1lec·
به لطف اینستاگرام هرشب خواستگاری یکی دعوتم
فارسی
0
0
0
23
مُـورْوانঐ retweetledi
Mahdi
Mahdi@mgka_·
ماهم که عین کسخلا همش منتظریم اوضاع درست بشه.
فارسی
11
377
3.5K
75K
dia
dia@disisepiphany·
@salarsoumee برام سواله چرا سرور اوپن نامحدود نمیگیرین چجوری گیگی ۴۰۰ دادین من سه هفتست نامحدود به سرور ۵۰۰ تومنی وصلم
فارسی
5
0
0
599
Icarus
Icarus@salarsoumee·
امشب زدم به سیم آخر و با کانفیگ گیگی ۴۰۰ تومنی رفتم یدونه ریلز تو اینستا دیدم دیوونه بازی🤙🏻🤙🏻
فارسی
112
86
4.9K
127.8K
Saeed
Saeed@ElecengElectron·
@00mor1lec از غروب دارم سرچ میزنم! دیجی کالا میفروشه قابل نصب رو پرایدم هست😁
فارسی
1
0
0
121
Saeed
Saeed@ElecengElectron·
@00mor1lec بذاریم واسه وارث😁😂
فارسی
1
0
0
53