bndmrc
648 posts


@ajansmuhbir1923 Türkiye Kurdistan üzerinde kurulmus bir devlet oldugu icin türkiye türklerindir diyemez. Ya kürtlerin hakkini verecek yada böyle kivranacak.
Türkçe

@jurnalhabertr Beş dil bilince dünyaya meydan okumuş mu oldun sandın saha çok ağlarsın 😂
Türkçe

@_sumeyra1_ Araplık değil maalesef denecek bir durum da yok Hasan Hüseyin 12 imamlar alevilik inanç şiilik mezhep falan sorun araştırın Gerçekten tepki vermeniz gereken olaylara tepki verin ki değişsin düzelsin Bazı şeyler
Türkçe

@sokakkedisitv Gözaltına alınacak ne var amacını inancını niyetini sorabilir cevap verir vermez gözaltı nedir
Türkçe


@ajansmuhbir1923 Hak hukuk adalet diye niye yürüdün diyet programıydı şekil
Türkçe

@ajansmuhbir1923 Buda değişik Bi havalara girdi daha konuyu anlamamış senden korkan yok ki gereksiz zaman kaybettiriyorsyn yolumuza taş oldun çekil da
Türkçe

İstanbul’da yaşayan bir çift, aylık harcamalarını paylaştı:
• Evimizin aylık kredi taksiti 210 bin TL.
• Arabamı bakıma götürdüm. 45 bin TL tuttu.
• Eve taşındığımızdan beri bir odası depo gibiydi. Orayı çalışma odasına dönüştürdük. 40 bin TL.
• Köpeğimin yıllık check-up’ı vardı, 8 bin TL.
• Özel sağlık sigortamın aylık taksiti 3 bin 500 TL.
Türkçe

Fakirlere sarışın olmanın yakışmadığını, varoş göründüklerini iddia eden şahıs:
• Kızlar sizce her sarışın neden güzel olmuyor?
• Mesela kendini sarışın yapan bir kız görüyorum. Arka planı çok kalitesiz.
• Eşyaları falan eski. O kız direkt varoş ve fakir bir şeymiş gibi gözüküyor. O kız göze güzel gelmiyor.
• Ama aynı tonlarda sarışın olan başka bir kızın arka planı güzelse, kaliteli ve şıksa o kız elit ve sosyetik gözüküyor. O kız güzel görünüyor.
• Yani “Her sarışın zengin görünür, zengin ve güzeldir” diyemiyoruz.
• Elit ve güzel olmak için sarışın oluyorsunuz ama işte herkese olmuyor öyle.
Türkçe

@AblukaMedya Diyetisyen değilde dermotolog açıklasa onun işine karışmasa
Türkçe

Diyetisyen Büşra Çalışkan, yumuşatıcılar konusunda uyarıyor:
♦️ Çamaşırlarınızda sakın ama sakın yumuşatıcı kullanmayın.
♦️ Çünkü içerisindeki kimyasallar ne yazık ki astım, bronşit ve alerjiler yapıyor.
♦️ Şu anda dışarı çıktığımızda herkes aksırıyor, tıksırıyor, gözler sulu, burunlar akıyor.
♦️ Hiç kimse fark etmiyor, tozdan zannediyor, bahar alerjisi diyor ama hayır.
♦️ Bunun en büyük nedeni çamaşırlarımızda kullandığımız o yumuşatıcılar.
♦️ Bunları makine ne yazık ki deterjan gibi tamamen çözmüyor, yarı çözünür halde bırakıyor.
♦️ Bu nedenle zaten o kokusu kalıyor ve o da bizde alerji yapıyor.
♦️ Biz zannediyoruz ki o mis gibi kokuyu duyduğumuzda her şey tertemiz oldu.
♦️ Halbuki kimyasal yükünü direkt giydiklerimizle vücudumuza veriyoruz.
♦️ Üzerinde kalıntı bıraktığı için tene direkt olarak yapışıyor.
♦️ Burada da hormonları ve tiroidleri doğrudan etkiliyor.


Türkçe

@DailyTurkst Bizde sana Türk devleti olarak maaş ödüyoruz ne güzel memleket
Türkçe

@sokakkedisitv Taksim meydanına kocaman cami yaptınız ya kapalımı sabah namazına Beyoğlu da altında araç ama şov daha güzel müslüman Allah kabul eder etmez hüküm bize düşmez tabi
Türkçe

@Kalpakli66 Hanım kızın okuyup bide ehliyet alıp bide çakarlı araba kullanmıştı Bize gelince haram
Türkçe

@telqraft Cennet için peygamber seçin din seçin Ona inanın denmiyor Allaha ve onun kurallarına emirlerine uyacaksın Diğer kitap ve peygamberlere inanacaksın Islam son din önceki dinlere inananlar cennete giremez dersen önce şirk koştuğun İçin Sen cennete giremezsin hüküm allahın dır
Türkçe

Hubeyb Öndeş, Kur'an'ın Bakara Suresi 62. ayetini referans alarak Hristiyanların da cennete gidebileceğini açıkladı:
🔷 Aslında Kur'an'a göre Hristiyanlar da cennete gidebiliyor.
🔷 Bakara 62'de Allah bizzat söyler.
🔷 Hristiyan da olsan, Allah'a inanıyorsan, ahirete inanıyorsan ve iyilik yapıyorsan korku yok, üzüntü yok, cennet var.
🔷 Şimdi şunu diyeceksiniz: "Allah katında geçerli olan din İslam'dır" ayetine ne oldu?
🔷 Çelişki değil mi bu?
🔷 Hayır.
🔷 Çünkü İslam Muhammed peygamberin getirdiği din anlamında değil, tüm peygamberlerin ortak sözü olan Allah'a iman, ahirete iman ve iyiliktir.
🔷 Kur'an Musa'ya Müslüman, der.
🔷 İsa'ya Müslüman, der.
🔷 Hatta ona uyan Hristiyanlara bile Müslüman yani İslam dinine uyan kişi, der.
🔷 Halbuki o dönemde Muhammed peygamber yoktu, Kur'an yoktu.
🔷 Peki ne vardı?
🔷 Allah'a iman, ahirete iman, iyilik.
🔷 Tam olarak Bakara 62'deki 3 ilke yani İslam vardı.
🔷 Haliyle bugün bir Hristiyan Allah'a inanıyor, ahirete inanıyor, iyilik yapıyorsa ki İncil de bunu söyler, şirki falan emretmez, Kur'an'a göre o kişi zaten İslam dinindedir ve kurtuluşa erer.
🔷 Çünkü İslam bir isim değil bir ilkedir.
🔷 O ilkeye uyan kişi zaten Müslümandır.
🔷 Özetle Kur'an'a göre önemli olan şey Müslüman etiketine sahip olmak değil, İslam'ın ilkelerine sahip olmaktır.


Türkçe

@qX92LvP7aKmT yaradılanı severleriz yaradandan ötürü ye noldu Ayrıca Kuranda geçen Kıtmir var hikayeyi anlat köpeği lanetle gelişmemiş beyin seni
Türkçe

@voiceofworldco Ahlak bekçisi sana ne insanları hedef göstermekten vazgeçin cahil toplumu kışkırtıyorsunuz Kimse senin tercihine ahlaki kalıplarına göre yaşamak zorunda değil beğen beğenme söyleme uslubub bile çok çirkin kadına şiddet uygulayan bir kadınsın burası metropol bir şehir az konuş
Türkçe

@gundemedairhs Herkesi kendin gibi sanman yokmu bide bence diyor karakterden anlamazsın ki
Türkçe

Barış Yarkadaş:
Cemil Tugay ‘partisinden istifa eden belediye başkanlığından da istifa etmelidir’ diyordu.
İzmir’de merak edilen konu şu: Acaba Cemil Tugay belediye başkanlığından istifa edecek mi?
Ben edeceğini düşünmüyorum. Onu tanıyanlar bilirler; pazartesi farklı düşünür, salı farklı konuşur, çarşamba günü bambaşka şeyler söyler.
gdh@gundemedairhs
Cemil Tugay istifa kararını şu sözlerle duyurdu: Son günlerde üst üste alınan ihraç kararları çok endişe vericidir. İzmir İl başkanımızın görevden alınması İzmir’in siyasi iradesine yapılmış büyük bir haksızlık ve kabul edilemez bir yanlıştır. Partimizin üyelerinden ve seçmeninden gelen siyasi iradenin hoyratça gözardı edilmesi, gelecek günlerde alınacak benzer kararların habercisi niteliğindedir. Yaşamım boyunca bu mücadelenin bir parçası olmaya devam edeceğim. Ancak 'Mutlak Butlan CHP’si' bu mücadelenin çatısı değildir. Büyük bir üzüntüyle ve bir gün geri dönebilme umuduyla istifa ediyorum.
Türkçe

@frekanstr_ 😂 Bu görselinle akp seni desteklemez Ama sen belki bişey olur diye saçmala tabiii
Türkçe
















