
@w1fi0 @cllq45 انت ليه فرحان انه الحلقة كارثية والله محد حولك استمتع بالحلقة ولاتركز عالعيوب لانه مع كوندال لو تدقق بالعيوب مابتخلص
وبخصوص الحلقة والله من أجمل الحلقات و المعارك اللي شفتها كتابيًا و التنانين اللي تفرفر بالسماء فيه تنين بري قاعد يلحقهم واللي راكبته معهم اكيد بيهرب ما بيحارب !!
العربية






















