خایه بار

3.6K posts

خایه بار

خایه بار

@1748Phoenix

مخالف هر نوع حکومت دینی و موروثی و نظامی. یکمی حراف، ولی جاشونده در انواع باسن ها.

Katılım Ekim 2022
248 Takip Edilen102 Takipçiler
خایه بار
خایه بار@1748Phoenix·
@Sirusshahbazi میدونی کن ژانر رو قاطی کردم. فکر کردم ژانر گله‌‌ی پزشک از بیمار و همراهه. نگو ژانر گرما و اروپاست🤣🤣
فارسی
0
0
0
22
Sirus Shahbazi
Sirus Shahbazi@Sirusshahbazi·
@1748Phoenix بله همیشه یکی همراه خانوم هست. پایان داشت دیگه عرقمو خشک کرد تونستم ببینم:))
فارسی
0
0
2
537
Sirus Shahbazi
Sirus Shahbazi@Sirusshahbazi·
دیشب تو کشیک دمای زایشگاه ۳۲ درجه سانتی‌گراد بود، زایمان و معاینه نوزاد و ترمیم آسیب‌های زایمانی حدود دوساعت طول کشید، تا حالا تو عمرم اینجوری عرق نکرده بودم، یه جا دیدم نمیشه، شرشر دارم عرق میریزم اصن دید ندارم، به شوهرش گفتم آقا من استریلم لطفا دستمال وردارین پیشونیمو خشک کنین.
فارسی
6
0
313
33.9K
خایه بار
خایه بار@1748Phoenix·
@ferani666 ممنون از توجه شما. دیگه حرفم همین بود. ببخشید. شب خوش
فارسی
0
0
0
3
خایه بار
خایه بار@1748Phoenix·
@ferani666 مثال بزنم: چون شما نیمرو رو اشتباه و بد میپزید، پس من میگم شما اشپزیت کلا مردوده. این خطاست. آره نیمرو بلد نیستی. ولی قرمه سبزی پختنت رو که با این اتفاق نمیتونم نظر بدم غلطه یا درسته. ملاکم برای قرمه سبزی پختن شما باید مستقل باشه.
فارسی
2
0
1
7
فرانی هميشگی
یه بار یه جایی رفته بودم یه اقایی با یه عالمه مقام و منصب علمی و جایگاه خیلی سطح بالا، به عذر می‌خوام می‌گفت: عرذ می‌خوام، نه یک‌بار چندین بار‌. تمام اعتبارش برام تموم شد.
فارسی
28
1
154
3.8K
خایه بار
خایه بار@1748Phoenix·
@chndlrshlby لکه‌ی سیاه کارنامه‌ی حرفه‌ای زیدان بود. یک عمر فعالیت حرفه‌ای خودش رو زیر سوال برد با این حرکت. به فوتبال یک کشور و یک نسل آسیب زد. چرا؟ چون نتونست خودشو کنترل کنه و احساسی عمل کرد.
فارسی
0
0
0
17
خایه بار
خایه بار@1748Phoenix·
@ferani666 این یک مغالطه ست. مغالطه‌ی تعمیم ناروا. مغز ما دوست داره این‌طور عمل کنه. براش فایده داشته که اینطور شده. تو هزارتا حرف او رو نادیده میگیری چون یک اشتباهی داره. این به وضوح غلطه. نادون‌ ترین آدم هم ممکنه یه حرف درست بزنه و ما باید بتونیم حرف درستش رو تشخیص بدیم.
فارسی
2
0
3
31
خایه بار
خایه بار@1748Phoenix·
@dr_sheen__ شاید بخاطر سن نباشه. بخاطر گوشی و عدم تمرکزه. شما رو نمی‌دونم. کلی میگم.
فارسی
1
0
0
6
S_H_i_N
S_H_i_N@dr_sheen__·
به سنی رسیدم که اگر فیلم بیشتر از دو ساعت باشه، دیگه سریال حسابش می‌کنم
فارسی
2
0
37
360
Zahra Amiri
Zahra Amiri@_zahraamiri_·
دوستم ماه‌های آخر بارداریشه، دو قلو، یه دختر یه پسر بارداره. درگیر انتخاب اسم شدن و قیافه‌هاشون دیدنیه. فامیلی شوهرش آرمان‌ـه. گزینه‌های فعلی‌شون امید و آرزوئه، ولی یه جوریه! اگه شما فامیلی‌تون «آرمان» بود اسم بچه‌ها رو چی می‌ذاشتین؟ فقط لطفا «آرمان آرمان» پیشنهاد ندین. :))
فارسی
258
1
652
81.5K
rivaroxaban🇮🇷
rivaroxaban🇮🇷@rivakharin·
از آدم ضعیف واقعن عنم‌ میگیره متاسفانه
فارسی
2
0
15
842
خایه بار
خایه بار@1748Phoenix·
@ferani666 @NaucerHakimi این ضعفه قبول. ولی دلیل نمیشه که ما بگیم پس سایر حرفاش هم غلطه. مثلاً شما منو می‌بینی متوجه میشی بوی نامطلوب میدم. آیا رواست که نتیجه بگیری پس همسرم رو هم کتک میزنم؟ پس آدم خوبی نیستم؟ مغز اینطور نتیجه گیری می‌کنه. با یکی دو تا نشانه دوست داره یک تصویر کلی برامون بسازه.
فارسی
0
0
0
14
فرانی هميشگی
@NaucerHakimi ادمی با مدرک پست‌دکترا با مقام فرهنگی و اجرایی، نباید روی حرف زدن درست کار کنه؟
فارسی
3
0
2
143
خایه بار
خایه بار@1748Phoenix·
@DrMG2023 کیف پولت رو باز می‌کنی می‌بینی پولت نیست. آیا این فرض برات معقوله که یه جنی فرشته‌ای از کیفت اونو برداشته؟ یا میگی لابد گمش کردم. افتاده، دزدیده شده، کسی برداشته یادش رفته بهت بگه... خب چرا وقتی یه اتفاق نادر میوفته به خدا نسبتش بدی؟؟
فارسی
0
0
0
19
خایه بار
خایه بار@1748Phoenix·
@DrMG2023 تو که اهل علمی که باید بهتر متوجه بشی علم برای تبیین مسایل هیچ وقت دست به دامن خدا و ماورا و این چیز‌ها نمی‌شه. تاحالا دیدی خدا شیشه‌ی مرگ مغزی شده رو نجات بده و برگرده به زندگی؟ نه. چون علم دیگه جایی برای عمل خدا باقی نمی‌ذاره. علم دست خدا رو از دخالت در دنیا کوتاه کرده.
فارسی
1
0
0
25
پزشک بدون مرز
خدا می‌داند شیشه را چگونه کنار سنگ نگه دارد! دیشب حوالی ۱۰ تا ۱۱۰شب، یه آقای حدود ۷۰ ساله رو آوردن درمانگاه. چند ساعت قبلش تو یه جاده فرعی و تاریک ، موتور بهش می‌زنه و همون‌جا زمین‌گیر می‌شه و موتور سوار هم فرار میکنه؛ نه می‌تونه راه بره، نه کسی دقیق خبر داره چی شده.. هر چی /۱
فارسی
6
1
229
28.9K
خایه بار
خایه بار@1748Phoenix·
@purgat منم بهت یه نصیحت کنم و برم. ادب رو برای محترم بودن مخاطبمون نیست که رعایت میکنیم، برای نمایش شخصیت خودمونه که مودبانه حرف می‌زنیم. چون کلمات از دهان ما خارج میشن و دیگران اینو میبینن.
فارسی
0
0
0
6
Blank Digest
Blank Digest@purgat·
عزیزان، از قدیم گفتن داروین بهتون دو تا چشم داده یه دهن، که دوبرابر اونی که گه میخورید توییت‌های قبلی رو بخونید. لطف کنید قبل جواب دادن ببینید اگه قبلا جواب داده نشده بعد میتونید گه جدید بخورید. مرسی اَه. x.com/Underdog/statu…
Underdog@Underdog

Erling Haaland on matchup against France: "I couldn't care too much about that game now... they're probably going to win against us, they're probably going to win the whole tournament."

فارسی
1
0
43
23.8K
Blank Digest
Blank Digest@purgat·
نروژ بعد از قطعی شدن صعودشون به مرحله‌ی بعدی جام جهانی ۱۰ نفر از ۱۱ نفری که توی بازی سوم به زمین آوردن نیمکت‌نشین‌ها بودن. همچنین ۵ نفر تعویضی‌ها. فرصتی بود برای همه که بازی در جام جهانی رو تجربه کنن. این که کشورهای شمال اروپا به شدت گرایشات چپی دارن ریشه در سبک زندگی اجتماعی ۱/۲
فارسی
25
2
486
101.4K
خایه بار
خایه بار@1748Phoenix·
@Madmatidan نه خدایی هست و نه عدالتی. متاسفانه یا خوشبختانه ش رو نمی‌دونم. ولی اینطوریه. منطقی نیست که دنیا طراح هوشمند داشته باشه یا تنظیم دقیق شده باشه و یا هدفی داشته باشه.
فارسی
0
0
4
155
مهندس مدیریت
مهندس مدیریت@Madmatidan·
در حین جارو زدن خیابون،ماشین بهش زد و در جا فوت شد، یه پسر دیگش سرایدار و خدمتکار مدرسه بود اینم دو تا بچه داره،چند روز قبل از بالای دیوار مدرسه افتاد و اونم تمام. مگر یه آدم چقدر تحمل داره؟ واقعا خدایی و عدالتی هست؟
فارسی
7
0
284
16.2K
مهندس مدیریت
مهندس مدیریت@Madmatidan·
تو روستامون یه خانواده بود پدر مسئول حمام روستا در دهه ۶۰ و ۷۰ از مخزن با الاغ،نفت سیاه میاورد و حموم رو آماده میکرد. همه ی عمرش به کارگری برای دیگران گذشته،اینجور که ما و مردم دیدیم،اصطلاحا آزارش به مورچه نمیرسه و نرسیده یه پسر ۴۰ سالش متاهل با ۲ بچه،دو سال قبل... ۱/۲
فارسی
14
0
392
95.6K
خایه بار
خایه بار@1748Phoenix·
@UnesSoprano نادر معنیش همینه دیگه. از هر هزارتا آفساید شاید یکی دوتاش این مدلی باشه.
فارسی
0
0
2
557
Unes (اکانت دوم)
Unes (اکانت دوم)@UnesSoprano·
اینم واسه اون عقب‌مونده‌هایی که توی عمرشون بیست تا بازی فوتبالم ندیدن و فکر میکنن اتفاق امروز توی بازی ایران و مصر خیلی اتفاقی نادری بوده
فارسی
31
24
554
61.8K
خایه بار
خایه بار@1748Phoenix·
@XTerminalor بابا پسرا ریدن تو این صحنه و فکر میکنن اشتباه کرده داور. دخترا ساکت موندن حداقل 😁😁
فارسی
0
0
4
882
ترمینالر
ترمینالر@XTerminalor·
دخترا تازه داشتن افساید رو یاد میگرفتن که یه دفه با این صحنه افساید رو به رو شدن
ترمینالر tweet media
فارسی
93
9
1.1K
95.6K
خایه بار
خایه بار@1748Phoenix·
@parvinsoheili منم همینم. میزنه ایران. بیخیال این بحث. همون بهتر که بلاکت کرد ازت دور بمونه.
فارسی
1
0
1
10
پروین
پروین@parvinsoheili·
دوستان، وضعیت ما هیچ‌وقت عادی نبوده و نیست. طوریه که به هیچ‌کس نمیشه اعتماد کرد. درک می‌کنم. من کاربر عادی هستم، مثل بقیه چندتا VPN دارم و با اونا وصل می‌شم. نمی‌دونم چرا منطقه رو زده ایران. راهی هم برای اثباتش نیست. فقط می‌تونم این توضیح رو بدم که دربارۀ من فکر اشتباه نکنید.
فارسی
7
1
44
3.3K