SINTIR retweetledi
SINTIR
2.3K posts

SINTIR
@1stenescelik
Siz çoksunuz biz TÜRK Bilge KAĞAN
Katılım Aralık 2020
195 Takip Edilen86 Takipçiler
SINTIR retweetledi
SINTIR retweetledi
SINTIR retweetledi
SINTIR retweetledi
SINTIR retweetledi
SINTIR retweetledi

Birkaç ay önce Nusaybin sınırında teröristlerin indirmeye kalktığı bayrağa bu kadar sahip çıkmadılar.
PBL@pblhaber
FSM Köprüsü'ne asılan Amedspor bayrağına zarar verilmemesi için köprü çevresine çevik kuvvet otobüsleri ve TOMA sevk edildi.
Türkçe
SINTIR retweetledi
SINTIR retweetledi
SINTIR retweetledi
SINTIR retweetledi
SINTIR retweetledi

Ya Atam Fatih'in adını kaldırın o köprüden...
Ya da o Paçavra'yı indirin...
Dünyanın neresinde alt ligden 2. olarak, ıkınarak üst lige çıkmış bir mahalle takımının flaması köprüye asılmış?
İlla birşey asacaksınız ŞAMPİYON ERZURUMSPOR'un "Çift Başlı Kartal" logolu, Şerefli Bayrağını asabilirsiniz!

Türkçe
SINTIR retweetledi

TBMM kimin meclisi ❓
Şu meclis tutanağında ne yazıyor biliyor musunuz ❓
Teröristbaşına, Pkklı Abdullah Öcalan’a TBMM'de "Barış Elçisi" demişler.“
"Barış elçisi” öyle mi❓
Sizin bu cümlenizi tüm Türklüğümle REDDEDİYORUM ‼️
Türk devletine, Cumhuriyete kurşun sıkan haindir‼️

Dr. Cenk Özatıcı@cenkozatici
BAYRAK AÇIYORUZ 🇹🇷 27 HAZİRAN’DA, TANDOĞAN MEYDANI’NDA !
Türkçe
SINTIR retweetledi
SINTIR retweetledi

Kendilerini bu ülkenin parçası görmüyorlar sonra bizi dışlıyorsunuz diyorlar. Siz kendi kendinizi dışlıyorsunuz
CAGROİZM🇵🇹@cagroizm21
türkler tytye üzgün girecek o sırada bizimkilerin rahatlık
Türkçe
SINTIR retweetledi
SINTIR retweetledi

@0xFurkan_eth Canberk Beyde inanmıyor. Yayınlarda da bu minvalde konuşurmusun Furkan Bey
Türkçe
SINTIR retweetledi
SINTIR retweetledi
























