Serdar
4.9K posts


Aracımı normalde benzinlikte 2 su + 1 köpük ile yıkıyordum.
Kardeşim şu ev tipi basınçlı yıkama makinelerinden aldıktan sonra benzinliğe gitmeyi bıraktım. 1.600₺’ye 6 ay vade farksız taksitle aldı. Açıkçası beklediğimden iyi çıktı. Basıncı gayet yeterli, köpükle birlikte kurumuş kuş pisliğini bile güzel temizliyor.
Ama merak ettiğim şu:
Siz araç yıkamada hangisini tercih ediyorsunuz?
Benzinlikte hızlıca yıkamak mı, evde kendi makinenle yıkamak mı?
Evde makineyle yıkayanlar gerçekten memnun mu, yoksa bir süre sonra uğraştırıcı mı geliyor?

Türkçe

@dr_rernat Kiminle konuşsak yanıyor diyor , işin kötüsü klima kullanımı yaygın da değil 🥺 Ağustosta dönüş var , kara kara düşünüyorum ne yapacağız o sucakta 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Türkçe

@MilatGazeteSpor La sergen diyenler
Adam mac izlemiyor
Bizim futbolculari bilse ne yazar
Rakibi analiz etmedikten sonra ne yazar
Türkçe

@siyahsancakx Amkodum almanlari
Nankör picler
Almanya ekonomisi ayakta duruyorsa bizim dedelerimizin zamaninda gelip o siktigimin fabrikalarla sistemi ayakta tutmasiyla
Ah bi bana denk gelmiyorlarki
Götlerinden kan alayim
Ama bunlarin sesinin cikmasi hepsi kodumun mültecileri yıldırdılar
Türkçe

🔴 Bir kadın, Almanya’da Milli Takımımız hakkında kötü konuşan iki kişiyle yaşadığı olayı anlattı:
“Kasada beklerken arkamda iki kişi Türkiye maçları hakkında konuşuyordu.”
“Biri diğerine ‘Sabahın altısında o kadar kutlama yapıp insanları rahatsız etmelerine rağmen en zayıf takımlara utanç verici şekilde yenildiler’ dedi.”
“Ben de dayanamayıp ‘Çok pardon. Kutlamalar sırasında amacımız sizi rahatsız etmek değil aslında. Biz duygularımızı çok yoğun ve coşkulu şekilde yaşayan bir milletiz’ dedim.”
“Kadın bana tüm soğuk tavrıyla ‘O zaman coşkunuzu kendi ülkenizde yaşayın’ dedi.”
Türkçe

@NaimKayal3 @ilktisaatkulesi Günaydin
Heryerde carsaf carsaf yaziyor
Türkçe

@ilktisaatkulesi Bunlar batmasın diyemi her sene şampiyon yapılıyor o zaman
Türkçe

Şenol Güneş;
🔹Beşiktaş’ta 3 sene üst üste şampiyonluğa giderken bülent yıldırım diye bir adam çıktı galatasaraya verdi şampiyonluğumuzu,
🔹maç sonu galatasaray başkanı beni arayıp hocam kusura bakmayın siz hakettiniz ligi ama zor durumdayız
🔹bülent yıldırım olmasa kulüp batacaktı dedi sonra bülent emekli oldu tabii.

Türkçe

Bir telefoncu, donma sıkıntısı yaşanan telefondaki sorunu bulup telefonun sahibini aradı:
➖Abi senin cihazındaki arızayı buldum. Pil abi.
➕Senin cihazının pili %100 gözüküyor ya, aslında gerçek pil sağlığı %77 abi. Bu içindeki bahsettiğim parçayla cihazın pil sağlığını yüksek göstermişler. Cihazın pili aslında çok kötü olduğu için cihaz donuyor. Yani cihazında bir problem yok.
📹 ig: enesalcan
Türkçe

@Muratozen1903 @ortacizgicom Sicmaya vakit bulduklarinda tatil gibi sevinsin gavatlar
Orkun haric
Türkçe

🚨ÖZEL |
Beşiktaş’ta Toplanma tarihleri daha öne çekilcek.
Hoca biraz daha erken tarihe çekilmesini istedi.
@ortacizgicom
Türkçe

🦅 Beşiktaş'ta yeni teknik adam kim olacak?
🎙️ @semihdurasi: Önder Özen’in çizdiği vizyona bakınca, çıkan isimlerle ilgili beklenti 3-4 yıllık bir yapılanma. Yeniden en baştan başlama; yeni gelecek hocaya tam yetki verme ve onun etrafında 3 yıl boyunca şekillenecek yeni bir takım kurma planı.
▶️ Canlı izlemek için: youtu.be/gcWaPe_LBMc

YouTube
Türkçe

@ekgedik1903 Hoca çıkıp bu işlerin artık çok fazla siyasi olduğuyla ilgili konuştuğunda kalemi kırılmıştı. O günden itibaren başlayan algı (siyaset) ile hocaya itibar suikasti düzenlenip gönderileceği kesinleşmişti. Eğer hocayı yedirirsek bundan sonra bize herkes her istediğini yapar.
Türkçe

Sergen Yalçın'ın bu sezonki ilk ve son maçı konuşması
2. Hafta : "Camianın hedefi her zaman şampiyonluk olduğu için yarışmacı takım kimliğini kaçırmamak gerekiyor"
34. Hafta : "Sezon başında konuşulmuş zaten çok ciddi hedefler yoktu"
#YanlıştaİstikrarOlmaz
Türkçe

@zaferalgoz @AjansHaber_1903 @zaferalgoz ya abi diyorum seni hikayelerinide cok seviyorum ama bokunu cikardin artik ya
Agbadu nasil düşüşte kim
Verir şuan bu paralari
Türkçe

@AjansHaber_1903 Agbadouyu istemeyecek adam zaten Beşiktaşa gelmesin;Çünkü futboldan ve futbolcudan anlamıyor demektir…
Türkçe

@EmreJKofc Oradaydım dün gibi aklıma😢
Sıra Demba Ba ya gelince
Allahuekber demesi her detayı çok güzeldi 😢
Türkçe

Noldu noldu! Hocanıda al git. Lütfen.
Serdal Adalı@SerdalAdali_x
Beşiktaş'ı bir daha asla böyle görmeyeceksiniz. Bunun için ne gerekiyorsa yapacağız.
Türkçe















