نویسنده‌ی بی‌کتاب

7 posts

نویسنده‌ی بی‌کتاب

نویسنده‌ی بی‌کتاب

@A71068100

i'm

Katılım Mayıs 2021
44 Takip Edilen3 Takipçiler
نویسنده‌ی بی‌کتاب
@_mryma__ ما خوشبختانه دوست موندیم. ولی اون رکسانا مامانش دکترنیست. البته خانواده بافرهنگ وباسوادی داره.
فارسی
1
0
2
242
|میمِ الف|
|میمِ الف|@_mryma__·
@A71068100 من نمیدونم الان رکسانا کجاست ولی خاطرمه مامانش خانم دکتر بود
فارسی
1
0
6
1.4K
|میمِ الف|
|میمِ الف|@_mryma__·
یادمه یه بار به بغل دستی مدرسه م گفتم چقدر لباساتو همیشه خوب اتو میزنی برامن اینجوری مرتب نمیشه بهم گفت نباید مقایسه کنی تو خودت لباستو اتو میکنی ولی برا منو مامانم، لباسای تو هم همیشه مرتب و تمیزه رکسانا شعورت برای بچه ۱۰_۱۱ساله واقعا زیاد بود 🩷
فارسی
40
90
17.2K
167.1K
مامان گربه‌ها🌶️
کاملا جدی خانمه تو نونوایی گوشیش زنگ خورد، جواب داد گفت وا آبلا چرا به آیفون ۱۷ پرومکس ۲۵۶ زَنج زدی گوربونت بیشم من:)))))))))))🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣با شاطر چشم تو چشم شدم یطوری از خنده مردیم که افتادم تو کیسه آردا😂😭😭😂😭😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂🤣
فارسی
111
11
6K
354.5K
نویسنده‌ی بی‌کتاب
@Parhmra واقعا همیشه برام سواله که چطور اسنپ وتپسی کنارخیابون برای راننده ثبت نام میکنن؟دراینصورت چطور از سوابق فرد و امن بودنش اطمینان پیدامی‌کنن؟ کاش یک بار بجای گفتن اینکه توئیتو پاک کنید، بیان برای هممون فرایند ثبت نام و بررسی سوابق رانندگان و ...رو توضیح بدن وپاسخگو باشن
فارسی
0
0
0
45
پرهام
پرهام@Parhmra·
پشتیبانی اسنپ زنگ زد بعد از عذر خواهی کردن گفتن راننده رو کلا اخراج کردن دیگه هم هیچ جوره نمیتونه ثبت نام کنه از منم خواستن توییتمو پاک کنم خواستم بگم دمتون گرم قدرت توییتر خیلی زیاده تونستیم جلو یه فاجعه رو بگیریم♥️🙏🏻
پرهام@Parhmra

مادربزرگم و عمم اسنپ گرفتن وقتی حرکت کردن دیدن به جای این که به سمت تهرانپارس(شرق تهران )حرکت کنه به سمت جنوب تهران داره حرکت میکنه بهش تذکر دادن گفته لوکیشنم خرابه وقتی هم بهش ادرس دادن توجه نکرده اومدن به امنیت سفر زنگ بزنن دیدن وقتی سوار شدن سفر و لغو کرده هرچی جیغ زدن…

فارسی
129
54
2.7K
94.4K
نویسنده‌ی بی‌کتاب
@alimasouumi اونوقت من رفتم کامنتارو خوندم که بفهمم اینا که گفتین چیه وبرای چیه.چقدر ترسناک شده😢
فارسی
0
0
1
66
نویسنده‌ی بی‌کتاب
@blubank_com بنظرم بهتربود باکلمات بهتری اطلاع رسانی کنید.این جملتون بارمنفی داره.انگارخودتون هم نمیدونید چی شده و کی درست میشه.البته کارت من الان مشکلی نداره ولی روی طرز اعلام خبرتون کارکنید تا مردم ازترس حساباشونو خالی نکنن.مثلا میتونستین بگین به زودی اختلال پیش آمده برطرف میشه...
فارسی
0
0
0
46
ḃlu Bank
ḃlu Bank@blubank_com·
به‌زودی برمی‌گردیم در حال حاضر دسترسی به اپلیکیشن بلو و بلوکارت با اختلال روبه‌رو شده است. بابت مشکل پیش آمده، از شما عذرخواهی می‌کنیم ممنونیم از صبوری شما💙
فارسی
904
30
4.7K
876.3K
نویسنده‌ی بی‌کتاب
ماههای فصل بهار درواقع اینجوریه: فروردین_ فروردین _اردیبهشت_ خرداد فروردین ماه خوبیه ولی اندازه‌ی دوماهه🙂
فارسی
0
0
0
0