
Aliakbar Esfarayeni
25 posts

Aliakbar Esfarayeni
@AEsfarayeni2003
https://t.co/0pfUSwjoD3. in Water Science and Engineering (Irrigation & Drainage Engineering) | https://t.co/iIU21omS17. in Water Science and Engineering - Hydroinformatics of FUM
Katılım Haziran 2025
193 Takip Edilen8 Takipçiler

@ThePinpinik @__Aliusha__ فایل رو براش آپلود کن و هر خروجی میخوای ازش بگیر. هر موردی که کنارش عکس قلم داره یعنی قابلیت شخصی سازی داری . از مثلا Chat GPT یک json پرامپت بگیر بهش بده خروجی های معرکه ای میده
فارسی

@ThePinpinik بستگی داره... در کل هوش مصنوعی به نقل از یکی از کارکنان Open AI بالقوه همه چیز داننه نه بالفعل... ولی بطور کلی آموزش مفاهیم و دادن لینک Gemini ، آموزش مرحله به مرحله و استنباط Chat GPT و کارهای مهندسی Claude. اگر هم از روی جزوه درسی میخوای NotebookLM بهترینه.
فارسی

@Nima1980 آره ... تو فضای گات و خاندان اژدها اصل جذابیتش به وجود موجودات اساطیری مثل اژدهایان و استفاده نکردن از اونها و حذف دشمن با سیاست بود نه اینکه هر دفعه یکی بگه دراکاریس
فارسی

@soheil_nt فیلم تو مدیا ... نسخه کامل و
امکان پخش آنلاین هم داره
فارسی

@mmdrsh2 تسلیت میگم... مادر من هم 9 سال و 5 ماه پیش بعد از 10 سال تحمل سرطان از پیشم رفت... میفهمم چی میگی... ولی نزار خاطراتش مثل زهر در رگ هات جاری بشه... تا یه مدت عادیه ولی بیشتر نه... سعی کن خودتو خالی کنی...🖤🖤🖤
فارسی

@Gerduo ترجمه دقیقش یادم نیست فک کنم این بود:
قانون دوم نیوتن... برای اینکه به چیزی برسی باید یه چیزی رو رها کنی
سینمایی میان ستاره ای
فارسی

@iarreff یعنی بیشتر از دیالوگای کل سریال خصوصا دیالوگای ویلیام بوچر یاد میگیریم....؟
فارسی

@Amen_vibe عنوان رو درست انتخاب کن کسی نتونه ازش ایراد بگیره بقیش رو راحت بده چت جی پی تی چون کسی نمیخونه
فارسی

@ArashNalchegar همین الانم منظورت رو میفهمیم تقریبا .... وقتی جنبش نسل زد هنگ کنگ رو سرکوب میکنن قبل کرونا و تقریبا هیچ کس ازش خبردار نمیشه کاملا مشخصه وقتی چتر قدرتش کل جهان رو بگیره چی میشه... بدتر از برادر بزرگ 1984 میشه
فارسی


@__mali__ اندر آنجا که قضا حمله کند
چاره تسلیم و ادب تمکین است
پروین اعتصامی
فارسی

@hiva_aff یه خونه تو یکی از مناطق دست نخورده شمال(دور از مناطق شهری)
فارسی

@mohammadaj8177 آخ گفتی.... تقریبا ۱۰ ساله که اینطوریم
فارسی

@theamixn وقتی خوبای قدیمی یا نیستن یا نمیخونن یا اونا هم شروع به بد خوندن کردن چاره دیگه ای هست؟؟؟؟
فارسی













