Aliakbar Esfarayeni

25 posts

Aliakbar Esfarayeni banner
Aliakbar Esfarayeni

Aliakbar Esfarayeni

@AEsfarayeni2003

https://t.co/0pfUSwjoD3. in Water Science and Engineering (Irrigation & Drainage Engineering) | https://t.co/iIU21omS17. in Water Science and Engineering - Hydroinformatics of FUM

Katılım Haziran 2025
193 Takip Edilen8 Takipçiler
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@ThePinpinik @__Aliusha__ فایل رو براش آپلود کن و هر خروجی میخوای ازش بگیر. هر موردی که کنارش عکس قلم داره یعنی قابلیت شخصی سازی داری . از مثلا Chat GPT یک json پرامپت بگیر بهش بده خروجی های معرکه ای میده
فارسی
0
0
0
19
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
برای درس خوندن Gemini , Ghat GPT ، Claude کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
فارسی
28
0
37
8K
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@ThePinpinik بستگی داره... در کل هوش مصنوعی به نقل از یکی از کارکنان Open AI بالقوه همه چیز داننه نه بالفعل... ولی بطور کلی آموزش مفاهیم و دادن لینک Gemini ، آموزش مرحله به مرحله و استنباط Chat GPT و کارهای مهندسی Claude. اگر هم از روی جزوه درسی میخوای NotebookLM بهترینه.
فارسی
0
0
4
615
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@Nima1980 آره ... تو فضای گات و خاندان اژدها اصل جذابیتش به وجود موجودات اساطیری مثل اژدهایان و استفاده نکردن از اونها و حذف دشمن با سیاست بود نه اینکه هر دفعه یکی بگه دراکاریس
فارسی
0
0
1
33
Nima 🕹
Nima 🕹@Nima1980·
قسمت اول فصل ۳ رو دیدید؟ فیلمباز میگه خیلی خفن بود گیکی‌پانک میگه ریدن به داستان اصلی بیخود نیست جورج آر آر مارتین خودش رو از این سریال جدا کرد
فارسی
4
0
9
2.1K
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@soheil_nt فیلم تو مدیا ... نسخه کامل و امکان پخش آنلاین هم داره
فارسی
0
0
0
217
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@mmdrsh2 تسلیت میگم... مادر من هم 9 سال و 5 ماه پیش بعد از 10 سال تحمل سرطان از پیشم رفت... میفهمم چی میگی... ولی نزار خاطراتش مثل زهر در رگ هات جاری بشه... تا یه مدت عادیه ولی بیشتر نه... سعی کن خودتو خالی کنی...🖤🖤🖤
فارسی
0
0
3
159
پسر خلافکار
تموم شد... کل مبارزه مادرم با سرطان تموم شد... درد هاش تموم شد... زخماش تموم شد... درمان تموم شد.... باید بگم سرطان بی رحم تر از اونیه که فکرشو میکنیم درمان سرطان یه کابوسه شیرینه یه کابوسی که ذره ذره وجودتو آب میکنه کابوسی که ریز ریزت میکنه مادر عزیزم روحت شاد 😭💔
فارسی
310
12
4.9K
88.9K
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@Gerduo ترجمه دقیقش یادم نیست فک کنم این بود: قانون دوم نیوتن... برای اینکه به چیزی برسی باید یه چیزی رو رها کنی سینمایی میان ستاره ای
فارسی
0
0
1
32
Vahid
Vahid@Gerduo·
معروف‌ترین دیالوگی که از یه فیلم یادتون رفته چیه؟
فارسی
71
1
180
39.2K
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@iarreff داداش داری اشتباه میزنی...🤦‍♂️🤦‍♂️
فارسی
0
0
1
29
Aref
Aref@iarreff·
هرکی از خونه قهر کرده و دستش به دمبل خورده مربی شده
فارسی
2
0
25
457
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@iarreff یعنی بیشتر از دیالوگای کل سریال خصوصا دیالوگای ویلیام بوچر یاد میگیریم....؟
فارسی
1
0
0
30
Aref
Aref@iarreff·
د بویز رو دیدم و‌ نظری ندارم (نظراتم رو بگم کلی فحش جدید یاد میگیرین)
فارسی
1
0
8
227
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@Amen_vibe عنوان رو درست انتخاب کن کسی نتونه ازش ایراد بگیره بقیش رو راحت بده چت جی پی تی چون کسی نمیخونه
فارسی
1
0
0
109
آمین
آمین@Amen_vibe·
دوستان من میخام پوروپزالم بنویسم و عملا چیزی نمیدونم کمک میخام ازتون پوروپزال پایان نامم نیست در حد فعالیت کلاسیه در حد سوال هم اگر کسی میتونه کمکم کنه لطفا بهم پیام میدین؟!
فارسی
22
0
101
3.9K
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@ArashNalchegar همین الانم منظورت رو میفهمیم تقریبا .... وقتی جنبش نسل زد هنگ کنگ رو سرکوب میکنن قبل کرونا و تقریبا هیچ کس ازش خبردار نمیشه کاملا مشخصه وقتی چتر قدرتش کل جهان رو بگیره چی میشه... بدتر از برادر بزرگ 1984 میشه
فارسی
0
0
0
28
Arash Nalchegar
Arash Nalchegar@ArashNalchegar·
اپیزودی که امشب منتشر می‌کنم‌ رو تماشا کنید تا متوجه بشید چرا!
Arash Nalchegar@ArashNalchegar

یکی از بزرگ‌ترین ترس‌های زندگیم اینه که در زمان حیاتم، چین به قدرت هژمون جهان تبدیل بشه. جهان کنونی به رهبری آمریکا که هیچ... جهانِ دوقطبی یا حتی چندقطبی، هرچقدر هم پرتنش، برام قابل‌تحمل‌تر از جهانی تک‌قطبی تحت رهبریِ چینه؛ چون آزادی برای من خط قرمزه و در جهانی که با منطق حکمرانی چین اداره بشه، آزادی بیشتر شبیه یک شوخی تلخه. هر قدرت هژمونیکی دیر یا زود تلاش می‌کنه نگاه، ارزش‌ها و مدل حکمرانیش رو به بیرون صادر کنه. آمریکا هم از این قاعده مستثنا نبوده و نیست؛ ما هم اگر چنین قدرتی داشتیم، احتمالاً مستثنا نبودیم. اما آمریکا، فارغ از اینکه چقدر در عمل به مدعیاتش وفادار بوده، دست‌کم در کنار بازوی نظامی و اقتصادیش، یه بازوی نرم هم داشت: ادبیات حقوق بشر، آزادی فردی، جامعه مدنی و رسانه آزاد... حالا تصور کنید کشوری که حتی یک شبکه اجتماعی بین‌المللی فیلترنشده در داخل خودش نداره، روزی به تنها قطب قدرتمند جهان تبدیل بشه و بخواد نگاهش را به جهان تزریق کنه. هولناکه... هولناک...

فارسی
4
0
55
3.6K
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@__mali__ اندر آنجا که قضا حمله کند چاره تسلیم و ادب تمکین است پروین اعتصامی
فارسی
0
0
3
83
ملیحه
ملیحه@__mali__·
نفری یه بیت شعر منشن کنید بخونیم چمیدونم شاید یکم حالمون بهتر شد
فارسی
223
2
375
23.6K
sh
sh@TiniTyrant·
خودتون رو تو ۱۸ سالگی ملاقات میکنید، اجازه دارید فقط ۳ کلمه بخودتون بگید، چی میگید؟
فارسی
1.3K
7
775
239.6K
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@hiva_aff یه خونه تو یکی از مناطق دست نخورده شمال(دور از مناطق شهری)
فارسی
0
0
0
630
شهروند ساده
شهروند ساده@hiva_aff·
اگه از نظر مالی محدودیت نداشته باشید بیشترین چیزی که براش هزینه میکنید چیه؟؟
فارسی
384
1
226
36.9K
ستون گنگ
ستون گنگ@mohammadaj8177·
عميق نشدن خواب از شدت اضطراب يكى از زجرآورترين تجربه هاييه كه وجود داره. شما هم همینجورید؟
فارسی
40
20
656
9.6K
Arash Nalchegar
Arash Nalchegar@ArashNalchegar·
اگر دکمه‌ای داشتید که با فشردنش می‌توانستید یک نفر از مردگان را به زندگی برگردانید، اما هزینه‌اش این بود که ۱۰ سال از عمر شما کم شود و آن فرد فقط ۱۰ سال فرصت زندگی دوباره داشته باشد... دکمه را برای چه کسی فشار می‌دادید؟
فارسی
177
2
139
58.6K
به لیمو🍋
به لیمو🍋@hihochikitita·
چیزی که هیچ وقت قرار نیست درک کنم علت فیلتر شدن جی‌پی.تیه
فارسی
4
0
23
1.7K
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@theamixn وقتی خوبای قدیمی یا نیستن یا نمیخونن یا اونا هم شروع به بد خوندن کردن چاره دیگه ای هست؟؟؟؟
فارسی
0
0
1
23
نوری
نوری@theamixn·
ریمیکس دیگه چه چرتیه؟ خود اهنگ اصلی چشه مگه؟
فارسی
2
1
8
391
Milad
Milad@midnight__X__·
دوستان میشه بگید از چه سایتی فیلم و سریال ببینیم ؟؟
فارسی
14
0
10
1.4K
▪︎ ꜱᴀʟᴠᴀᴅᴏʀ
▪︎ ꜱᴀʟᴠᴀᴅᴏʀ@Cheguevara_Amir·
می‌دونم شاید سوالم واسه‌تون مسخره باشه، ولی شما با چه اپی بهتر و راحت‌تر PDFهاتون رو باز می‌کنید؟
فارسی
14
0
17
2.2K