ALPER

6.4K posts

ALPER banner
ALPER

ALPER

@ALPER05474741

Katılım Mayıs 2020
159 Takip Edilen103 Takipçiler
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@Handans4 @b_ysabri Bak sorun o değil 2 milyon kişi sınava giriyor illaki geç kalan olacak.Kurallar var evet sınava alınmayanda olacak. Sorun hiç kimse kimin ne yaşadığını bilmeden etmeden ahkam kesme peşinde yok efendim zamanında gelseydi falan filan o kuralları sınava girende biliyor zaten...
Türkçe
0
0
0
24
Handan S.
Handan S.@Handans4·
@ALPER05474741 @b_ysabri İşte ne olur ne olmaz bir terslik olabilir diye erken gitmek gerek zaten. Bi zahmet totolarını kaldırıp şu sınav yerine 1 saat erken gitsinler ya. Şu geç kalanların çoğunun keyfi olarak geç kaldıklarına adım kadar eminim. Hiçbirinin başına yolda kaza falan gelmemiştir
Türkçe
1
0
0
60
Sabri Akın
Sabri Akın@b_ysabri·
Tam 9 yıl öncesinin videosu Sizce ne değişmiş? Kırmızı montlu abinin ellerinden öperim.
Türkçe
85
153
2.5K
389.6K
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@berkanttaa @b_ysabri Bak ben zaten sınava alsınlar vs diye yazmadım.Herkes bi erken gelsin kural falan filan eleştiri peşinde. ya o kuralları geç kalanda biliyor zaten. Kimin ne yaşadığını ne şekilde oraya geldiğini bilip bilmeden eleştirmek nedir.2 milyon insan giriyor sınava illaki geç kalan olacak
Türkçe
0
0
0
156
berkantta
berkantta@berkanttaa·
@ALPER05474741 @b_ysabri Kimin gerçekten kaza yaptığını veya uyuyakaldığını o kısa zamanda tesbit edemezler. Her ihtimali düşünerek 1 saat önce gelip bahçeye dikilecek
Türkçe
1
0
5
222
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@tv360comtr Kurallar var evet tamamda çocuk koşarak geliyor geldiğini görüp koşa koşa kapıyı kapatmakta kuralsa.. kurallara bu kadar dikkat ediliyorsa daha geçen yıl sınav bitmeden soruların yayınlandığı hatta sızdırıldığı haberleri üzerine ne yapıldı onuda konuşun..
Türkçe
0
0
0
30
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@tv360comtr 2 milyon küsür kişi sınava giriyor bukadar insan arasında sınavı kaçta yaparsan yap illaki geç kalan olabilir. Araç arıza yapar trafik olur rahatsızlık olur vsvs. Ya orada yorum yapmak kolay okumasın demek kolay okuyana hakkıyla iş varmı onuda konuşun..
Türkçe
3
0
3
380
360
360@tv360comtr·
Sınav kaçtı! ⏰ İhmal mi, hata mı? Ekin Olcayto & Tayyar Işıksaçan sunumuyla “Zamanı Geldi” Hafta içi her gün 08.45’te canlı yayında 360’ta! 📺 #ekinolcayto #tayyarışıksaçan #zamanıgeldi #tv360 #yks
Türkçe
20
19
210
11.8K
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@EmreKaanCesur1 @b_ysabri Evet kurallar çok önemli. Daha geçen yıl lgs soruları daha sınav bitmeden yayınlayanlar oldu madem kurallar bu kadar kesin uygulanıyor neden sınav iptal olmadı.
Türkçe
3
0
0
1.2K
Emre Kaan Cesur
Emre Kaan Cesur@EmreKaanCesur1·
@ALPER05474741 @b_ysabri Elindeki kağıtta saat 10.00'da bina giriş kapısı kapanır, saat 10.15te salonlarda sınav başlar yazıyor. Bunu anlamaktan aciz ya da öylesi bir günde en geç 10 dakika önce bahçe kapısında hazır bulunamayan kim varsa okumasın kardeş!Her mağduriyet hak doğrur oldu ülkede! Kurala uy!
Türkçe
2
0
48
1.2K
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@b_ysabri Ne alaka insanlar 3 beş dk geç kalmış bi umut şansını denemek için gidiyor sonuçta 1 yılına mal oluyor umut dünyası. Sence uçağı kaçırmakla aynımı bu.
Türkçe
7
0
1
1.9K
Sabri Akın
Sabri Akın@b_ysabri·
@ALPER05474741 Eee tamam insanlık hali olabilir geç kalacağı bildiği sınava neden gidiyor o zaman? Uçağı kaçırınca geri inip seni alıyor mu mesela? Biletin yandığı zaman lastiğiniz patlamış pardon diyor mu?
Türkçe
4
0
110
9K
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@enginozoren Geçen günde biri servise gitmekten bıktığını dert yanıp duruyordu. Hatta garanti kapsamında olmasına rağmen ücret talep edilmiş.
Türkçe
0
0
0
21
Engin ÖZÖREN
Engin ÖZÖREN@enginozoren·
Bak güzel kardeşim Bu araç geldi otuzbine Taksitlerini ödüyor benim yerime … Yazdım sana bir mani güzelce %20 pazar payı geldi sayemizde 🤩
Türkçe
83
19
467
109.9K
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@fercur Kontrolmatik mi
HT
0
0
0
668
fernanda curti
fernanda curti@fercur·
Malum hisse de satanların malını İş topluyor bakalım akşama kadar neler olacak
Türkçe
23
0
96
30.9K
TOLGA PARLAR ( KIRILIM AVCISI)
TOLGA PARLAR ( KIRILIM AVCISI)@parlartolga·
Göz göre göre 2X geliyor İmza hisselerimde YA NIL MAM 🔥 Hisseyi öğrenmek isteyenler Beğenip ❤️ yoruma “hisse”yazın
TOLGA PARLAR ( KIRILIM AVCISI) tweet media
Türkçe
380
44
711
53.7K
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@acarzeyd Bu ülkede daha benzinli dizel motorlu araçları adam akıllı yapacak usta bulmak zorken. Elektrikli araç almak bence büyük risk. Örnek 2005 model aracın tamiri bakımı için maraştan uşağa gelen adamlar var. Geçmiş olsun...
Türkçe
0
0
1
106
Zeyd ACAR
Zeyd ACAR@acarzeyd·
Togg T10X Yazılım Hatasının Faturası 50.000 TL Togg kullanıcısı: "Togg T10X aracımın yeni yazılım güncellemesinden sonraki ilk şarjında, şarj sonunda dc bağlantısı hiçbir şekilde bırakmadı. Defalarca denememe ve toggcare’in yönlendirmelerine uymama rağmen fiş soketten çıkmadı ve ancak yol yardım ekibinin yaklaşık 4 saatlik müdahalesiyle sökülebildi. Bu olayın hemen ardından aracımı doğrudan İstanbul Arnavutköy’deki servise götürdüm ve hem bu sorunun tespiti ve giderilmesi hem de 2 yıllık bakımının yapılması için aracı servise teslim ettim. Yaklaşık 1 hafta sonra aracımı almam için arandım. Servise gittiğimde asıl sorunumla ilgili herhangi bir çözüm üretilmediğini, sadece yazılım güncellemesi yapıldığını ve aracı bana yüzde 7 şarjla teslim etmek istediklerini gördüm. Aracı getirme sebebimi tekrar en baştan anlatmak zorunda kaldım ve bu nedenle aracı yeniden servise bırakmam gerekti. Ertesi gün tarafıma aracın bir parçasının yandığı ve değişmesi gerektiği bilgisi verildi. Yanan parçanın şarj bağlantısı ağzı olduğu ve bu durumun şarj sonrası dc bağlantısının 4 saat boyunca bırakılmaması sonucu meydana geldiği ifade edildi. Ben de bu parçanın tamamen bu süreçte yaşanan teknik problemden kaynaklandığını, kişisel bir hatam olmadığını ve bu nedenle garanti kapsamında değiştirilmesi gerektiğini belirttim. Buna rağmen ertesi gün aracı almaya gittiğimde, yanan şarj bağlantısı ağzının değişimi için benden yaklaşık 50 bin tl ödeme talep edildi, ödeme yapmadığım takdirde aracı teslim edemeyeceklerini söylediler ve aracımı fiili olarak rehin tuttular. Gün boyu toggcare ile defalarca görüşüp durumu detaylı şekilde anlattım, servis müdürünün benimle iletişime geçeceği söylendi ancak hiçbir şekilde geri dönüş yapılmadı. Süreç baştan sona toggcare’in yönlendirmeleri ve yol yardımdan H**** İ****** Bey’in süreci yönetmesiyle ilerlemiş olmasına rağmen, ortaya çıkan parça yanığını garanti dışı bırakarak bedelini benden talep etmeleri hem hakkaniyete hem de müşteri memnuniyetine aykırıdır. Araç bağlantıyı 4 saat boyunca bırakmadığı için yanan şarj bağlantısı ağzının ücretini benden istemelerini ve aracımı bu nedenle teslim etmemelerini kesinlikle kabul etmiyorum. Aracım hâlâ serviste rehin tutuluyor. Hiçbir kusurum ve hatam olmamasına rağmen, tamamen teknik ve süreç yönetimi kaynaklı bu sorunun garanti kapsamında değerlendirilmesini, talep edilen yaklaşık 50 bin tl tutarındaki ödemenin iptal edilmesini ve aracımın derhal tarafıma teslim edilmesini, ayrıca bu mağduriyetle ilgili tarafıma yazılı ve net bir açıklama yapılmasını talep ediyorum."
Türkçe
334
244
2.7K
539.4K
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@steppenwolfchen @frekanstr_ İşveren ne ya.Saçma sapan yorumlar. öğrenci işveren,hasta işveren,yok efendim benim vergimle bana hizmet edeceksin vsvs bu kafa yapısının memleketi getirdiği hal işte bu. Tamam kimsenin kimseye şiddet uygulama hakkı yok ama Herkes sınırını bilmek zorunda..
Türkçe
0
0
1
44
Steppenwolf
Steppenwolf@steppenwolfchen·
@frekanstr_ Hiçbir öğretmenin veya müdürün öğrenciye veyahut başka bir bireye fiziksel dokunma, itme veya sözlü şiddet uygulama hakkı yoktur. Öğrenci, sizin işvereninizdir.
Türkçe
160
1
163
82.1K
Frekans
Frekans@frekanstr_·
Bir Müdür yardımcısının dikkat çeken paylaşımı: "BU BİR İHBARDIR! Müdür yardımcısı olarak görev yaptığım okulumun önünde; bu akşam mesai bitimime yakın, serseri edasıyla takılan, ailerilerinin veremediği terbiyeyi okulda vermeye çalıştığımız kendi okulumdan 4-5 öğrencime “evlerinize gidin evladım, buralarda dolanmayın” dedim. Baktım laftan anlamıyorlar birinin sırtından HAFİF İTEREK “hadi olum dağılın, doğru evlerinize gidin” dedim. Öğrenciler biraz uzaklaştıktan sonra sırtından iterek uyardığım öğrenci geri döndü ve “buna hakkınız yok hocam, burası okul dışı, beni itemezsiniz” dedi. İki gündür yaşanan olaylara zaten canım sıkkın, o hışımla öğrencinin yanına gidip nelere hakkım olup olmadığı hususunda, fiziksel bir müdahelede bulunmadan kendisiyle fikir alış verişinde bulundum. Hani olur da; sesimi yükselterek öğrencinin psikolojisine olumsuz etkide bulunmuşumdur, bağırarak öğrenciyi incitip moralini bozmuşumdur, o öğrenci yarın bir gün beni yetkili makamlara şikayet ederse, şimdiden KENDİMİ İHBAR EDİYORUM. Zamanında bir milli eğitim bakanının “Senin saçını keserlerse bana söyle, ben de müdürün saçını keserim”, “Velimi üzeni, ben de üzerim” saçmalığıyla başlayan yozlaşmanın geldiği bu durum içler acısı maalesef. Kimler doğrudan veya dolaylı olarak bu berbat durumdan sorumluysa yatacak yerleri yok. Yazıklar olsun…"
Frekans tweet media
Türkçe
436
2.8K
36.5K
3M
şeref
şeref@SmmmSeref35·
@tayfural @izmirgeyik Normal bir şeye matah gibi göstermek ne zamandan beri doğru şey.
Türkçe
2
0
1
187
İzmir Geyik
İzmir Geyik@izmirgeyik·
Manisalı bir vatandaş, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu’nun arabasını görüntüledi: “Yolda yancısı yok, koruma yok tek başına gidiyor”
Türkçe
84
130
2.7K
249.5K
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@konyevi81 @sdolgun01 Sizin ve memursenin tek derdi üyeleri kullanıp bi yerlerde koltuk kapmak. Başkalarının aklını sorgulayacağınıza sendikacılık yapın bilmiyorsanızda sendikacılık öğrenin tabi amacınız sendikacılık yapmaksa derdiniz koltuk değilse....
Türkçe
0
0
0
13
Selahattin Dolgun
Selahattin Dolgun@sdolgun01·
Memur-Sen Genel Başkan Yardımcısı Levent Uslu, Türkiye Kamu-Sen’e kendince laf etmiş. Yahu arkadaş siz kim sendikacılık kim.. Geçtiğimiz dönemlerde Memur-Sen yüzde 3 lere ,3.5 lara imza atarken gece yarıları kimden talimat aldınızda,yangından mal kaçırır gibi apar topar,toplu sözleşmeyi imzaladınız. 1 milyondan fazla üyeniz var.2002 yılında üye sayınız 41.873’tü. Şimdi soruyorum size iyi başarılı bir sendikal çalışmayla mı,41 binden 1 milyona çıktınız? Cevabınız eğer evetse,üyelerinizin önüne sandık koyun,gizli oylama yapsınlar çıkan sonuçlara bakın,sonuç sınıfta kalırsınız. Hatta üyelerinize oy pusulası hazırlayın sandıkta hangi sendika başarılı güven veriyor diye Türkiye Kamu-Sen çıkacaktır. Neyin peşindesiniz bilmiyorum ama,Türkiye Kamu-Sen sizlere ağır gelir. Selahattin Dolgun Türk Eğitim-Sen Genel Sekreteri
Selahattin Dolgun tweet media
Türkçe
34
91
275
20.6K
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@konyevi81 @sdolgun01 Siz çok biliyorsunuz ya memur ondan bu halde 5510 sayılı kanun sizin yetkili oldugunuz dönemde çıktı ne yapabildiniz. O dönemde bende bi kamusen üyesiydim ve temsilciniz sizi bağlamıyor boşverin diyordu. Sonuç bak siz çok bildiğiniz için memur bu halde. Memur senle aynısınız
Türkçe
0
0
0
22
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@konyevi81 @sdolgun01 Görünen köy kılavuz istemez. İşinize gelmeyince aklın yetmez naraları. Açıkla o zaman neden birleşik kamu iş sendikası gibi yapamadınız koşa koşa gittiniz hakem heyetine gitmesine sebep oldunuz. Geçin bu ayakları kendi temsilciniz bile biz memursen ile ortağız diye geziyor..
Türkçe
0
0
0
13
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@konyevi81 @sdolgun01 Toplu sözleşme masasında iki sarı sendika elele koşa koşa hakem heyetine götürerek gösterdiniz zaten nasıl sendikacılık yaptığınızı🤣🤣🤣 Zaten tek ayak üstünde yaptığınız dan memurun hali ortada. Ayağın biri kamu sen diğeri memur sen🤣 İki sarı bir olunca memur perişan olurmuş
Türkçe
1
0
0
29
EMRAH ÇOLAK
EMRAH ÇOLAK@konyevi81·
@sdolgun01 Onların yaptığı sendikacılığı(!) biz tek ayak üstünde yaparız başkanım.
Türkçe
1
0
1
287
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@burakkecilioglu @sdolgun01 @alp_arslan_78 Kamusen çok farklı sanki. Birbirinin aynısı. Toplu sözleşme sürecinde gördük koşa koşa gittiler en önde.🤣🤣 Kamu sen katılmasaydı tüm tepkiyi memursen alsaydı o masada hakem heyetine giderek farkınız olmadığını tescillediniz.
Türkçe
0
0
0
15
Burak Keçilioğlu 🇹🇷
Burak Keçilioğlu 🇹🇷@burakkecilioglu·
@sdolgun01 @alp_arslan_78 Malumsenin sendikacılığı söz konusu olunca Victor Hugo`nun 'Bir İdam Mahkumunun Son Günü' adlı güzide eseri aklıma geliyor. Toplu sözleşmede malumsen yetkili iken memurun da hissettiği bu... Memur sonunu biliyor ama yine de o son gün bir umut hak kazanmayı bekliyor!
Türkçe
1
0
5
596
ALPER
ALPER@ALPER05474741·
@sdolgun01 Boşverin siz onları Madem siz farklısınız neden toplu sözleşme sürecinde hakem heyetine götürdünüz. Gitmeseydiniz tepki gösterseydiniz memurseni yalnız bıraksaydınız tüm tepkiyi onlar alsaydı. İkinizde aynısınız maalesef.
Türkçe
0
0
3
231