A Middle Eastern

4.9K posts

A Middle Eastern banner
A Middle Eastern

A Middle Eastern

@A_MIDDLEEASTERN

Husband,Dad. Assistant Professor. Author & Translator.

جمهوری اسلامی ایران Katılım Nisan 2017
4.5K Takip Edilen1.2K Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
A Middle Eastern
A Middle Eastern@A_MIDDLEEASTERN·
«ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست. و تا مبارزه هست، ما هستیم» حضرت #امام_خمینی
فارسی
6
4
53
0
A Middle Eastern
A Middle Eastern@A_MIDDLEEASTERN·
طارمی در دو جام جهانی حسرت صعود رو به دل تیم ایران گذاشت!
فارسی
0
1
7
527
A Middle Eastern
A Middle Eastern@A_MIDDLEEASTERN·
آقای صفوی در این گفتگو میگویند که اگر در زنجیره تامین جهانی باشیم از ۵۰ بمب اتمی بیشتر بازدارندگی دارد! وضعیت اوکراین در زنجیره تامین جهانی👇 گاز نئون: ۷۰ درصد روغن آفتابگردان: ۵۰ درصد ذرت: ۱۶ درصد جو: ۱۲ تا ۱۵ درصد گندم: ۱۰ درصد بمب اتم؟ صفر نتیجه؟ حمله روسیه!
انتخاب@Entekhab_News

تماشا کنید: گفتگو با حمزه صفوی «توافق امروز می‌تواند ۱۰۰ سال ‌آینده ایران را رقم بزند» «نباید روایت شکست ترامپ را تقویت کنیم» فیلم کامل تحلیل حمزه صفوی را در لینک زیر ببینید: youtu.be/YKvsFXY1gzg?si…

فارسی
4
18
98
1.7K
A Middle Eastern
A Middle Eastern@A_MIDDLEEASTERN·
الیوم وارد کردن هرگونه محصول غذایی از آمریکا اشتباه محض و در حکم ناترازی عقل شدید است! از ما گفتن بود!
فارسی
0
0
11
308
Fereshteh Sadeghi فرشته صادقی 🟩 ☫ 🟥
هرچه سعی می‌کنی خوشبین باشی اصحاب برجام (مثل اصحاب سبت) هر روز یک کارت جدید رو می کنند. حسین موسویات دیپلمات سابق مستقر در امریکا پیشنهاد داده نه ۶ میلیارد بلکه ۲۴ میلیارد برویم از امریکا محصولات کشاورزی و هواپیما بخریم. نمی دانم این برجامیون چرا اینهمه عقده بویینگ دارند.
Fereshteh Sadeghi فرشته صادقی 🟩 ☫ 🟥 tweet media
فارسی
19
23
195
5K
میم. دال 🎒
میم. دال 🎒@mim_dal_·
عجب...
Antonio Tajani@Antonio_Tajani

Ho parlato con il Ministro degli Esteri iraniano @araghchi. L’Italia non ha mai preso parte ad alcuna iniziativa militare e non ha mai autorizzato l’utilizzo delle basi per azioni di guerra contro l’Iran, nel rispetto più rigoroso dei trattati con gli Stati Uniti. Ho chiesto che si torni ad una piena apertura dello Stretto di Hormuz, favorendo il passaggio di tutte le navi cargo italiane ancora bloccate. La riapertura dell’ambasciata italiana a Teheran è un forte segnale di dialogo anche in vista della ripresa dei rapporti economici e culturali.

العربية
1
0
1
127
A Middle Eastern
A Middle Eastern@A_MIDDLEEASTERN·
ایران باید علیه کشورهای اروپایی که از خاک و آسمان آنها علیه کشورمان استفاده نظامی شده، شکایت حقوقی ثبت کند
فارسی
0
0
0
82
A Middle Eastern
A Middle Eastern@A_MIDDLEEASTERN·
رحمت و رضوان خدا، در این روز #عاشورا، بر امام خامنه‌ای شهید
A Middle Eastern tweet media
فارسی
0
0
7
104
A Middle Eastern
A Middle Eastern@A_MIDDLEEASTERN·
امشب شب قتل #حسین، سلطان خوبان است، زینب پریشان است! صحرا به صحرا بی کفن، جسم شهیدان است، شام غریبان است...
فارسی
0
0
1
88
A Middle Eastern
A Middle Eastern@A_MIDDLEEASTERN·
@tahlilrahbord شما نگفتید «پیمان»! نوشته اید قرارداد! آنچه که هم بین ایران و روسیه امضا شده، «معاهده» یا Treaty است که بالاترین سطح دیپلماتیک است! اما مسئله این است که معاهده مشارکت است، نه «اتحاد»، و البته اتحاد الزامات خود را دارد که در حال حاضر به راحتی امکان پذیر نیست
فارسی
1
0
0
71
تحلیل راهبرد
تحلیل راهبرد@tahlilrahbord·
@A_MIDDLEEASTERN تفاوت های وجود دارد بین قرارداد راهبردی امضا شده با پیمان استراتژیک. مشارکت راهبردی الزامات کمتری در حوزه دفاعی دارند.
فارسی
1
1
15
635
A Middle Eastern
A Middle Eastern@A_MIDDLEEASTERN·
بند هشتم تفاهم‌نامه، بند خلع سلاح ایران است.
فارسی
0
1
2
99
A Middle Eastern
A Middle Eastern@A_MIDDLEEASTERN·
آمریکا و اسرائیل مجدداً به ایران حمله خواهند کرد. فارغ از شرارت آنها، به لحاظ منطق امنیت بین‌الملل نیز جنگ اجتناب ناپذیر است. زیرا در دور قبلی درگیری، به نقطه تعادل نرسید. مذاکرات هم صرفا بازی آمریکا و اسرائیل برای باز طراحی و بروزرسانی بانک اهداف است. ایران هم بازتوانی میکند.
فارسی
0
0
2
124
A Middle Eastern
A Middle Eastern@A_MIDDLEEASTERN·
سئوال ۱.طبقه بندی نامه گزارش مذاکرات که مقام معظم رهبری پاراف کنند چیست؟ ۲. حیطه بندی آن (افراد مخاطب و مجاز به دسترسی) چیست؟ ۳. آقای نبویان از چه طریقی دسترسی داشته است؟ ۴. با چه مجوزی منتشر کرده است؟
محمدجواد محمدزاده@razmandeh1367

بعد از تهدید نبویان توسط سعید آجرلو حالا صداوسیما در اطلاعیه‌ش گفته اقدام نبویان مستوجب پیگرد قضایی است. ببخشید دقیقاً شأن صداوسیما برای ادعای پیگرد قضایی سخنان یک نماینده مجلس چیست؟ تهدید می‌کنید؟ آنتن رو قطع می‌کنید؟ عیبی ندارد. ما هم فیلم سخنان نبویان رو بیشتر منتشر می‌کنیم

فارسی
0
0
3
131