Kaptan Airbus

5.9K posts

Kaptan Airbus

Kaptan Airbus

@AirbusBasgan

"En parlak çiçekler genellikle en tehlikeli olanlardır." V For Vandetta

İstanbul Katılım Kasım 2021
0 Takip Edilen57 Takipçiler
Kaptan Airbus
Kaptan Airbus@AirbusBasgan·
Milleti "imza toplayacağım, yok başbakana gideceğim diye umutlandırmayın. Kim nereye gidecekse gitsin, insanlara 2. NECATİ BULAK olayı yaşatmaya hakkınız yok!
Türkçe
0
0
2
0
Kaptan Airbus
Kaptan Airbus@AirbusBasgan·
Kaptan Karısı "Atlas-Onur" adı altında Whatsap grubu kurmuş, emrine de bir First Officer almış millete akıl vermeye çalışırken rezil oluyor. Daha ne kadar şaşıracağız halimize bilmiyorum.
Türkçe
0
0
0
0
Kaptan Airbus
Kaptan Airbus@AirbusBasgan·
2 yıldır 1800 kişi mağdur, başından beri düzenli twit atan beş on kişi... #OnurAir
Türkçe
1
2
8
0
Kaptan Airbus
Kaptan Airbus@AirbusBasgan·
#OnurAir Günlükleri: Pazartesi arayana "Uzak doğudan 5 uçak kiraladık" Salı Arayana " amerikadan 5 uçak getirdik" Çarşamba arayana "İranlı ciddi alıcılar var" Perşembe "para geldi de ülkeye sokamıyoruz" Cuma arayana "sattık pürüzler kaldı" Ctesi pazar zaten tatil
Türkçe
0
4
8
0
Kaptan Airbus
Kaptan Airbus@AirbusBasgan·
Kodamanların asgari ücretli hava emekçisine borç takması ancak basit filmlerde olur sanıyorduk, bu ülkede oldu sizler de seyrettiniz @SHGM #OnurAir
Türkçe
0
1
7
0
Kaptan Airbus
Kaptan Airbus@AirbusBasgan·
Kodamanların asgari ücretli hava emekçisine borç takması ancak basit filmlerde olur sanıyorduk, bu ülkede oldu sizler de seyrettiniz @SHGM
Türkçe
0
1
4
0
Kaptan Airbus
Kaptan Airbus@AirbusBasgan·
Sevgili @hopdedikayhan size daha önce de yazmıştım. #onurair mağduriyetinde 2. Yıla girmek üzereyiz, bu ülkede üvey evlatmışız artık bunu hepimiz anladık. Ne medya ne adalet bizleri umursamıyor 1800 insan mağdur.
Türkçe
0
2
4
0
Kaptan Airbus
Kaptan Airbus@AirbusBasgan·
Cem Bey insanlar sizi izliyor veya hükümete oy veriyorsa size göre "ONUR HAVA YOLLARInın neden 2 yıldır insanları mağdur ettiğini" sormanız gerekmez mi? Medya halkın çıkarları için çalışmalıdır, iyi yayınlar @cemkucuk55
Türkçe
0
1
2
0
Kaptan Airbus
Kaptan Airbus@AirbusBasgan·
Leyla Hanım, sizden başkası görmüyor, görmek istemiyor ancak şunu söyleyebilirim "ONUR HAVA YOLLARI çalışanları bu ülkenin üvey evladıdır" 2 yıl oldu bu şirket neden uçmuyor? Neden devlet yetkilileri susuyor? @Twltter26445690
Türkçe
0
2
5
0
Kaptan Airbus
Kaptan Airbus@AirbusBasgan·
Hala yönetimin, uçuş işletmenin palavralarını sağa sola gizli habermiş gibi aktaranlar var, gerizekalılar 2 yıl oldu ne zaman uyanacaksınız artık #onurair
Türkçe
0
2
4
0
Kaptan Airbus
Kaptan Airbus@AirbusBasgan·
#OnurAir yaklaşık 2 yıldır çalışanlara maaş ödemedi. Arkalarında kimler var acaba çalışanlara maaşlarını ödemiyorlar @dogansenturk
Türkçe
0
1
2
0
Kaptan Airbus
Kaptan Airbus@AirbusBasgan·
#OnurAir mağduriyeti araştırılıp haber yapılacaktı sayın @KucukkayaIsmail yaklaşık 2 yıl oldu çalışanlar maaşlarını alamadı
Türkçe
0
0
6
0
Kaptan Airbus
Kaptan Airbus@AirbusBasgan·
Biz söylemekten utanır olduk siz ödemediğiniz maaşlardan utanmıyorsunuz #OnurAir yönetimi. Bize destek veren insan sayısı bir avuç
Türkçe
0
2
5
0
Kaptan Airbus
Kaptan Airbus@AirbusBasgan·
Buse Hanım savaş veren var da memleket garip.... #onurair
Türkçe
0
1
1
0