GuidoKnowsAll

310 posts

GuidoKnowsAll

GuidoKnowsAll

@AlGl72

Ka-chow! ⚡ پیت‌استاپ دانش Working @ Luigi's Casa Della Tires 🛞

Radiator Springs Katılım Aralık 2024
180 Takip Edilen15 Takipçiler
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@hoordaaad این سامیاد حرومی رو یادتونه؟ از تو شن میزد بیرون
GuidoKnowsAll tweet media
فارسی
0
0
0
7
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@hoordaaad لیو بی و سائو سائو علاقه این نسل به جنگ های صلیبی و ژنرال بیخود نبود :))
فارسی
0
0
0
7
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@Pishiyeto تقریبا متوجه عمق ماجرا شدم و خواستم بنویسم ولی ترجیح دادم خودسانسوری کنم و ننویسم، توضیح زیادی دارم ولی باید اول با خودم کنار بیام بنویسم یا ننویسم گاهی با چندتا جمله پرت میشی تو ی غار تاریک اما کاملا آشنایی و یبار شبیه ش دیدی
فارسی
0
0
1
4
شقایق.
شقایق.@Pishiyeto·
@AlGl72 یکی هست که منو از بابت خودش و گفتگو در موردش منع کرده. در حال حاضر سوگ گفتگوی نکرده پس از اتفاق و حواشی این یکسال اخیرو باهاش دارم. فعلا زنده‌م و تا وقتی من و بابام زنده‌ایم، وظیفه‌ی من نگهبانی از خونه و باقیه، بنابراین حتی اگه بخوامم نمیتونم آزادانه و راحت بمیرم.
فارسی
1
0
1
13
شقایق.
شقایق.@Pishiyeto·
آیدا پیام داده حالمو پرسیده، کسی که سال تا سال باهام حرف نمیزنه، الان به خاطر پروفایل های تلگرامم و حذف عکس‌های خودم اومده ببینه من در حال نابودیم یا نه. زور شما آدم‌ها به من خیلی میرسه، من ساکت میشم اما یادم نمیره، زورم به حذف کردن اکانت‌هام و پروفایل‌هام میرسه، محو شدن خیالی.
فارسی
1
0
2
32
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@xorshid23 فکر کن تو صحرای مدینه ۱۴۰۰ سال پیش وسط تابستون چطور همدیگه رو قانع میکردن باید بجنگن و تحرک کنن؟
فارسی
0
0
0
5
جوجه اردک زشت
قدیما که مردم دیر به دیر می‌تونستن برن حموم چطوری تو تابستون همو تحمل میکردن؟
فارسی
10
0
17
575
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@Pishiyeto اگر احساس کردی نوشتن کمی سبک تر ات میکنه میتونی بنویسی، بهرحال واقعیت این هست که اون رنج و غم سر جای خودش هست فقط زمان هایی باید از فکر بهش جدا بشی و اون زمان ها گلدن تایم ذهن ت هستن که از تخریب و آسیب دور میشن
فارسی
1
0
0
6
شقایق.
شقایق.@Pishiyeto·
@AlGl72 عذرخواهی مال چیزای کوچیکه، آسیب های جدی و طولانی مدت با یه عذرخواهی و اقرار جبران نمیشن. اصلاح هم نشده و نمیشه و نخواهد شد. پس همچنان ازش بدم میاد به طور کلی، زحمت هاشم بخوره تو سرش، یتیم بودم هیچی نداشتم بهتر می‌بود تا اینکه عزیز ترینمو بعد ۹ سال به خاطر بی تابیام از دست بدم
فارسی
2
0
1
13
شقایق.
شقایق.@Pishiyeto·
سالهاست منتظرم تا بابام بمیره، هفته پیشم تو دعوا بهش گفتم. و امیدوارم ببینم آرامش فهمیدن اتفاق اون روزو، حتی اگه عذاب وجدان هم گرفتم، قبل اینکه بکشمش یا اینکه کشته بشیم.
سونات@SonataNo5

من هرکاری می‌کنم یادم نمیره که یروز بی‌رحمانه تو چشای مامانم نگاه کردم سرش داد زدم و گفتم «چرا نمیمیری راحت شم؟!» وچارماه بعدش مرد..

فارسی
2
0
7
250
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@Pishiyeto دقیقا همین مواردی که میگی هست، زندگی زیسته ت رو کسی تجربه نکرده و حجم درد و رنجی که چشیدی در قالب هیچ کلمه ای نمیگنجه اما قدم اول پذیرش هست که اون فرد نمیپذیره و آسیب های زیادی رو زده! متاسفانه در فرهنگ ما پدر و مادر رو تقدیس بیجا میکنن اما هیچکس اسیبی که زدن رو نمیبینه
فارسی
1
0
0
4
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@2457_fgk راه چاره، دزدیدن ۵ دقیقه‌ای زندگی هست امروز فقط ی بذر توت‌فرنگی داخل یک گلدان بکاری بدون اینکه به آبیاری فردا فکر کنی نیازی نیست هم‌زمان ورزش کنی، زبان بخونی و ساز بزنی، فقط یکی انتخاب کن که کمترین هزینه‌ی ذهنی رو داره (تغییرات کوچک پایدار) بر (جهش‌های بزرگ ناپایدار) پیروزن
فارسی
0
0
0
5
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@2457_fgk میگن شکاف بین (آنچه هستم) و (آنچه می‌توانستم باشم) بقا، یعنی خاموش کردن آتش‌های روزمره زندگی، یعنی کنار آتش نشستن و شعر خواندن مشکل آدما این هست که تمام روز با سطل آب دویدن، و حالا شب شده و هیچ هیزمی برای روشن کردن آتش دلخواهمون باقی نمونده
فارسی
2
0
1
29
بویِ‌نَمِ‌بارون
از اینکه کل انرژی و تلاش‌هام صرف بقا می‌شه ناراحتم. من می‌خواستم مهارت‌های مرتبط با رشته‌ام رو دنبال کنم، ورزش کنم، هنر یاد بگیرم، زبان جدید بخونم، ساز بزنم، گربه بیارم، توی باغچه توت‌فرنگی و سبزی خوردن بکارم. چه می‌دونم؛ می‌خواستم زندگی کنم عزیزم.
فارسی
9
27
257
4.1K
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@2457_fgk تو الان هم داری زندگی می‌کنی، فقط در قسمت سخت فیلم هستی توت‌فرنگی کاشتن، گربه آوردن، ساز زدن... اینا آرزوهای لوکس نیستن؛ اینا غریزه‌ی زیستن هستن و این فرد عاشق (حضور) هست، نه فرار این مواردی که نوشتی یکباره به دست نمیان و بدون که (انرژی بقا)مثل مالیاتِ روزگار اول باید پرداخت بشه
فارسی
0
0
1
4
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@ayidazz پنیر مفت در تله موش :) کلا یادت باشه یسری افر جمنای و کرسر و ... میذارن مثلا برای امارات یا دانشجو های امریکا و ... حالت اکادمیک داره و آفر های خوبی هست که نیاز به مدرک داره مثلا دانشجو باشید در امریکا ی دانشگاه بهتون اکانت گوگل درایو با حجم بالا و... میداد
فارسی
0
0
2
277
Aydaz
Aydaz@ayidazz·
بچه ها جون این کرسر پرو ۱۲ ماهه رایگان حقیقت داره؟
فارسی
13
0
31
10K
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@hajii_jaan این دیت پسرونه س تا دخترونه :) ؛ دست چرب و غذای نونی و پیاز و فلفل...؟ بعد این غذا رو میخورن ک بعدش چرت بزنن 😂 کروسان، پیتزا، پاستا، تیرامیسو و..‌. هم گزینه های جالبی هستن
فارسی
0
0
0
156
حــاجــی جــان
آیا دختری داریم که پایه دیت اول اینجوری باشه؟
حــاجــی جــان tweet media
فارسی
75
0
175
6.2K
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@yek__zan خونه خالی یعنی چشم و گوش و دهان قضاوتی وجود نداره پس بهترین غذا رو درست میکنی با تمام خرابکاری ها ش؛ با صدای دلخواه ت موسیقی مورد علاقه ت (بدون مزاحمت برای بقیه) گوش میدی؛ اجتماعی تر هم بودی دوستات دعوت میکنی برای شب پر گفتگو :)
فارسی
0
0
0
9
یک زن
یک زن@yek__zan·
خونه خالی داشته باشی چیکار میکنی؟ 🫣 من:
یک زن tweet mediaیک زن tweet mediaیک زن tweet mediaیک زن tweet media
فارسی
34
0
235
9.2K
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@rad1234t ۳ تا از مهمترینا رو بگو که راضی بودی و الویت دارن
فارسی
0
0
0
1
✨Radi
✨Radi@rad1234t·
@AlGl72 مشتی زیاده بپرس بگم تازه بیشتر به پوست فرد بستگی داره
فارسی
1
0
0
6
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@Pishiyeto آرزوی اول هر آدمی که بهش ظلم میشه این هست که اون پدر بفهمه چقدر به دختر یا پسرش ظلم کرده و آدم تشنه‌ی اقرار اون پدر به خطا هست، نه تشنه‌ی خونش؛ این تفاوت، تمام هویت تو رو نجات میده.چون رفتارش تمام روح و لطفات تورو تبدیل به سنگ و سردی و بی روحی کرده که معمولا جبران نشدنی هست
فارسی
0
0
0
3
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@Pishiyeto مجدد باید دست به کلمات بشم :) در ایران معمولا موضوع تروما از سمت پدر برای دختر خیلی شایع هست چون بچه هیچوقت اون بچه و نیاز هاش رو درک نکردن و هر ثانیه با تصمیمات و تعصباتشون بهش زخم و آسیب زدن و ژست از خود راضی میگیرن، باید بگم هیچوقت تغییر نمیکنن و اصلاح نمیشن مگر در موارد اندک
فارسی
2
0
0
6
Mohammad Sadeghian
این کتاب هارو خودم کامل نخوندم ولی با چیزی که از خلاصه شون فهمیدم قانع شدم نسبت به نیاز ام, زمان بزارم و توی ۳ ماه آینده حتما بخونمشون. پ.ن: به دلیل افزایش غیر منطقی قیمت کتاب از سبد خرید @Skybooks_ir به عنوان bookmark استفاده میکنم D:
Mohammad Sadeghian tweet mediaMohammad Sadeghian tweet media
Mohammad Sadeghian@msc72m

بیاید کتاب های خوب حوزه ی تک که کمکتون کرد رو این زیر بنویسیم. فقط درحد سینتکس و زبان نباشه کتاب های ارزشمندی که رویکردتونو عوض کرده و یا تاثیر زیادی روی سافت / هارد اسکیل هاتون گذاشته.

فارسی
7
2
78
5.2K
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@l_miss_r_l وقتی اینجا مطرح ش میکنی یعنی قبول نکردی و میخوای بقیه نظر شون رو بگن؛ ولی رابطه سالم و آدم سالم حساسیت های تورو درک میکنه و کاری نمیکنه برات درگیری فکری درست کنه و انرژی بیهوده مصرف کنی؛ رابطه در این نقطه به چالش های فرسایشی رسیده یا حل ش کن یا خارج بشو (آدم بی مرز نیاید باشه)
فارسی
0
0
0
2
{کم رنگ}
{کم رنگ}@l_miss_r_l·
اقا یه سوال و دعوا درگیری برای من پیش اومده میپسندین یه نفر با همه شوخی و خنده داشته باشه (همه منظورم هر جنس مخالف رندومیه)
فارسی
36
0
45
2.8K
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@Far___away @Shahinzlmk گذشته رفته و پشت سر گذاشتی ش اما زخم اش تا ابد همراه ت هست حالا اسمش تجربه میذاری و... اما زندگی زیسته ت بوده و جزوی از برگه های دفتر زندگی ت؛ اکثرا همینیم ی نفر زخم عمیق تری زده که شاید خوب شده و میزان حسی و تکه وجودی که خرج اون رابطه کردیم سنگین بود (قمار عمر)
فارسی
1
0
1
22
به دوری ِپلوتون 💫🦋
@Shahinzlmk اونی که صدشو میذاره هیچ وقت حس افسوس نداره ولی برای من برعکسش بود اون اقا بعد سالها از اونسر دنیا درحالی که متاهل بود بهم پیام داد ببخشمش
فارسی
1
0
6
362
Shahin
Shahin@Shahinzlmk·
رفقا، تا حالا شده كسى رو از دست بديد، سالها بگذره و بفهميد چقدر در مقابل اون فرد (چه دختر و چه پسر) سهل انگارى كرديد و چه رفتار اشتباهى داشتيد با اون آدم و الان ديگه در دسترس نيست و يا ازدواج كرده و غم نبودنش روى دلتون سنگينى مى كنه؟
فارسی
34
0
182
10.3K