GuidoKnowsAll
310 posts

GuidoKnowsAll
@AlGl72
Ka-chow! ⚡ پیتاستاپ دانش Working @ Luigi's Casa Della Tires 🛞
Radiator Springs Katılım Aralık 2024
180 Takip Edilen15 Takipçiler

زیاد دیدم هر از چندگاهی یکنفر از این فیلم قلموی جادویی فیواستار درمیاره اما لجند واقعی کسیه که این سریال عروسکی رو یادشه

FARID 🇮🇷👑🇬🇷@FARID48772411
فقط کسایی که همسن من هستند یادشونه فیلم قلموی جادویی چی بود.
فارسی

@hoordaaad لیو بی و سائو سائو
علاقه این نسل به جنگ های صلیبی و ژنرال بیخود نبود :))
فارسی

@Pishiyeto تقریبا متوجه عمق ماجرا شدم و خواستم بنویسم ولی ترجیح دادم خودسانسوری کنم و ننویسم، توضیح زیادی دارم ولی باید اول با خودم کنار بیام بنویسم یا ننویسم
گاهی با چندتا جمله پرت میشی تو ی غار تاریک اما کاملا آشنایی و یبار شبیه ش دیدی
فارسی

@AlGl72 یکی هست که منو از بابت خودش و گفتگو در موردش منع کرده. در حال حاضر سوگ گفتگوی نکرده پس از اتفاق و حواشی این یکسال اخیرو باهاش دارم.
فعلا زندهم و تا وقتی من و بابام زندهایم، وظیفهی من نگهبانی از خونه و باقیه، بنابراین حتی اگه بخوامم نمیتونم آزادانه و راحت بمیرم.
فارسی

@xorshid23 فکر کن تو صحرای مدینه ۱۴۰۰ سال پیش وسط تابستون چطور همدیگه رو قانع میکردن باید بجنگن و تحرک کنن؟
فارسی

@Pishiyeto اگر احساس کردی نوشتن کمی سبک تر ات میکنه میتونی بنویسی، بهرحال واقعیت این هست که اون رنج و غم سر جای خودش هست فقط زمان هایی باید از فکر بهش جدا بشی و اون زمان ها گلدن تایم ذهن ت هستن که از تخریب و آسیب دور میشن
فارسی

@AlGl72 عذرخواهی مال چیزای کوچیکه، آسیب های جدی و طولانی مدت با یه عذرخواهی و اقرار جبران نمیشن.
اصلاح هم نشده و نمیشه و نخواهد شد. پس همچنان ازش بدم میاد به طور کلی، زحمت هاشم بخوره تو سرش، یتیم بودم هیچی نداشتم بهتر میبود تا اینکه عزیز ترینمو بعد ۹ سال به خاطر بی تابیام از دست بدم
فارسی

سالهاست منتظرم تا بابام بمیره، هفته پیشم تو دعوا بهش گفتم.
و امیدوارم ببینم آرامش فهمیدن اتفاق اون روزو، حتی اگه عذاب وجدان هم گرفتم، قبل اینکه بکشمش یا اینکه کشته بشیم.
سونات@SonataNo5
من هرکاری میکنم یادم نمیره که یروز بیرحمانه تو چشای مامانم نگاه کردم سرش داد زدم و گفتم «چرا نمیمیری راحت شم؟!» وچارماه بعدش مرد..
فارسی

@Pishiyeto دقیقا همین مواردی که میگی هست، زندگی زیسته ت رو کسی تجربه نکرده و حجم درد و رنجی که چشیدی در قالب هیچ کلمه ای نمیگنجه اما قدم اول پذیرش هست که اون فرد نمیپذیره و آسیب های زیادی رو زده! متاسفانه در فرهنگ ما پدر و مادر رو تقدیس بیجا میکنن اما هیچکس اسیبی که زدن رو نمیبینه
فارسی

@2457_fgk راه چاره، دزدیدن ۵ دقیقهای زندگی هست امروز فقط ی بذر توتفرنگی داخل یک گلدان بکاری بدون اینکه به آبیاری فردا فکر کنی
نیازی نیست همزمان ورزش کنی، زبان بخونی و ساز بزنی، فقط یکی انتخاب کن که کمترین هزینهی ذهنی رو داره
(تغییرات کوچک پایدار) بر (جهشهای بزرگ ناپایدار) پیروزن
فارسی

@2457_fgk میگن شکاف بین (آنچه هستم) و (آنچه میتوانستم باشم)
بقا، یعنی خاموش کردن آتشهای روزمره
زندگی، یعنی کنار آتش نشستن و شعر خواندن
مشکل آدما این هست که تمام روز با سطل آب دویدن، و حالا شب شده و هیچ هیزمی برای روشن کردن آتش دلخواهمون باقی نمونده
فارسی

@2457_fgk تو الان هم داری زندگی میکنی، فقط در قسمت سخت فیلم هستی
توتفرنگی کاشتن، گربه آوردن، ساز زدن... اینا آرزوهای لوکس نیستن؛ اینا غریزهی زیستن هستن و این فرد عاشق (حضور) هست، نه فرار
این مواردی که نوشتی یکباره به دست نمیان و بدون که (انرژی بقا)مثل مالیاتِ روزگار اول باید پرداخت بشه
فارسی

@ayidazz پنیر مفت در تله موش :)
کلا یادت باشه یسری افر جمنای و کرسر و ... میذارن مثلا برای امارات یا دانشجو های امریکا و ... حالت اکادمیک داره و آفر های خوبی هست که نیاز به مدرک داره
مثلا دانشجو باشید در امریکا ی دانشگاه بهتون اکانت گوگل درایو با حجم بالا و... میداد
فارسی

@hajii_jaan این دیت پسرونه س تا دخترونه :) ؛ دست چرب و غذای نونی و پیاز و فلفل...؟
بعد این غذا رو میخورن ک بعدش چرت بزنن 😂
کروسان، پیتزا، پاستا، تیرامیسو و... هم گزینه های جالبی هستن
فارسی

@yek__zan خونه خالی یعنی چشم و گوش و دهان قضاوتی وجود نداره پس بهترین غذا رو درست میکنی با تمام خرابکاری ها ش؛ با صدای دلخواه ت موسیقی مورد علاقه ت (بدون مزاحمت برای بقیه) گوش میدی؛ اجتماعی تر هم بودی دوستات دعوت میکنی برای شب پر گفتگو :)
فارسی

شرمندم ی وقت دال بر اوب نباشه ها ولی خدمت شما🙏❤️

sam@mohammad1_1383
برای درمان جوش و داشتن پوست خوب فقط کافیه به خودتون اهمیت بدین داشتن روتین پوستی مختص پسر ها یا دخترا نیست باید همه داشته باشن ممکنه جاج بشه ولی خب واقعیت همینه(:
فارسی

@Pishiyeto آرزوی اول هر آدمی که بهش ظلم میشه این هست که اون پدر بفهمه چقدر به دختر یا پسرش ظلم کرده و آدم تشنهی اقرار اون پدر به خطا هست، نه تشنهی خونش؛ این تفاوت، تمام هویت تو رو نجات میده.چون رفتارش تمام روح و لطفات تورو تبدیل به سنگ و سردی و بی روحی کرده که معمولا جبران نشدنی هست
فارسی

@Pishiyeto مجدد باید دست به کلمات بشم :) در ایران معمولا موضوع تروما از سمت پدر برای دختر خیلی شایع هست چون بچه هیچوقت اون بچه و نیاز هاش رو درک نکردن و هر ثانیه با تصمیمات و تعصباتشون بهش زخم و آسیب زدن و ژست از خود راضی میگیرن، باید بگم هیچوقت تغییر نمیکنن و اصلاح نمیشن مگر در موارد اندک
فارسی

این کتاب هارو خودم کامل نخوندم ولی با چیزی که از خلاصه شون فهمیدم قانع شدم نسبت به نیاز ام, زمان بزارم و توی ۳ ماه آینده حتما بخونمشون.
پ.ن: به دلیل افزایش غیر منطقی قیمت کتاب از سبد خرید @Skybooks_ir به عنوان bookmark استفاده میکنم D:


Mohammad Sadeghian@msc72m
بیاید کتاب های خوب حوزه ی تک که کمکتون کرد رو این زیر بنویسیم. فقط درحد سینتکس و زبان نباشه کتاب های ارزشمندی که رویکردتونو عوض کرده و یا تاثیر زیادی روی سافت / هارد اسکیل هاتون گذاشته.
فارسی

@l_miss_r_l وقتی اینجا مطرح ش میکنی یعنی قبول نکردی و میخوای بقیه نظر شون رو بگن؛ ولی رابطه سالم و آدم سالم حساسیت های تورو درک میکنه و کاری نمیکنه برات درگیری فکری درست کنه و انرژی بیهوده مصرف کنی؛ رابطه در این نقطه به چالش های فرسایشی رسیده یا حل ش کن یا خارج بشو (آدم بی مرز نیاید باشه)
فارسی

@Far___away @Shahinzlmk گذشته رفته و پشت سر گذاشتی ش اما زخم اش تا ابد همراه ت هست حالا اسمش تجربه میذاری و... اما زندگی زیسته ت بوده و جزوی از برگه های دفتر زندگی ت؛ اکثرا همینیم ی نفر زخم عمیق تری زده که شاید خوب شده و میزان حسی و تکه وجودی که خرج اون رابطه کردیم سنگین بود (قمار عمر)
فارسی

@Shahinzlmk اونی که صدشو میذاره هیچ وقت حس افسوس نداره ولی برای من برعکسش بود اون اقا بعد سالها از اونسر دنیا درحالی که متاهل بود بهم پیام داد ببخشمش
فارسی












