Ala Efsa
121 posts


@GabiAga10 @waldorffagenda Tamam da suclu aranacak bi mevzu degil oyle gorulmemesi bile gerekiyo buyuk ihtimalle gelinin yegeni falan bile olabilir oyle hazirlayip giydirmisler cocugu herkes halinden memnun gibi guzel bi ani deyip gecilmeli bu kadar takilip cocuga ya da ailesine laf soylenecek bi durum yok
Türkçe

öndeki pembeli kız tüm koreografiyi bozmuş şu akraba çocuklarına verilen gereksiz özgüven ya
Dayakçı@dayagiyedin
DAMAT MANİFEST HİLAL Mİİİİİ
Türkçe

@mutlakduvar @Oyleisne25835 Ya kes daha cocuk sevgilisinin neye uzuldugunu anlayamayacak kadar akli bir karis havada sizin gibi zekasizlar insanlar degisir zannediyo kendilerine yapilan bi yanlista ama ben degisir diye dusunuyodum diyolar sizin gibi geri zekalı olanlar buna inanabilir anca
Türkçe

@AlaEfsa @Oyleisne25835 başından sonuna bi tane doğru yok
insanlar değişir
değişmeyen tek şey sizin geri zekalılığınız
Türkçe

@zzeynep_arass Ankarayi sevenler zaten nasil seviyolar zerre anlamis degilim
Türkçe

@Subhanndncc Sevme konusunda tamamiz da sevilmeye gelince orda eksigimiz var
Türkçe

@stardustzki Alinir entelektüel bi sey gibi o sondaki dedigini anlamadim ama dhdjdndn olur olur
Türkçe

@oflumiiross Paylasicak bi sey de yok yani kendince bi seyler denemis yazmis bi saygisizlik hadsizlik etmemis bu kadar cok miden bulaniyosa cevap vermiyceksin ee diye uzatmiycaksin
Türkçe

komik olmadigi surece erkekten gelen mesajı tersleyip ss alip paylasmak o kadar kezoca ve cringe ki okurken cok utaniyorum. sosyal medya kullanan her kiza gelen herhangi bir mesaj bu kadar buyutmeyin ya
F.@yakisikligvnlk_
erkek iltifatı ıyyy
Türkçe

@AlaEfsa Ayy ben bu para hattını genelde influencerlarda gördüm 🤭 Güzellik, moda , tasarım alanları, estetik işi yapabilirsin mesela. Bedensel şifa verebileceğin meslek kolları. İçinden geçiyor ise hukuk da çok yakışır merkez 4 ya kendi hukuk danışmanlığı ofisini kurarsın 😘
Türkçe

@lumpenbirisi Gecinmeye iki tarafinda gonlu oldugu icin sorun olmamistir belki ama yasanmamali o sekilde en ufak bi ses yukseldiginde bi tartismada esinle sonra onu halledebilirsin ama hep onlarin aklinda birikecek bu durumlar ev ev ustune olmaz
Türkçe

bi komşumuz kayınvalidesine birlikte yaşamayı teklif etmişti çocuklarını bakıcılara bırakmak istemediği için iki katlı eve aldı üst katta eşinin ailesi alt katta kendisi yaşıyordu çocuklar okula gidene kadar böyle yaşadılar bi de çocuklara bakıyor diye hep tatillere yolladı
Cankat@Cannnkat94
Evlenip nasıl eşin ailesiyle yaşama kararı alabiliyolar aq Ben öz anam babamla kendim yaşayamıyorum elin kızı nasıl yaşasın
Türkçe











