
hitchHayeker
110 posts

hitchHayeker
@AlaricXVI
your friend is the one who tells you the truth, not the one who agrees with you.










پمپ بنزینها چه خبره!!!؟؟ یا بسته است یا صف کیلومتری



پیک اومده زنگ زده میگه میزارم تو آسانسور بردارید میگم آقا بیا بالا لطفا میگه خانم گرمه یکم درک کن خودت بردار گفتم میدونم گرمه شما بیا بالا لطفا با غرولند اومده بالا ... شربت خاک شیرو که بهش دادم گل از گلش شکفت 🙂↔️☺️






آماده شد 😬 ممکنه بگید چقد بدرنگ شد که موافقم ولی مزهش، مخصوصا همراه غذا، رنگ رو از یادتون میبره و این که به مرور تو یخچال رنگش بهتر شد. درسآموختهها: - از لوبیاهای جوونتر استفاده کنم، چون اون نخ چوبیش زیر دندون ناخوشاینده. - ادویهها رو توی پاکت چای بذارم که غوطهور نشن.






ببخشین شما طلا یا دلار بخرین با قیمت پایین، موقع فروش با همون قیمتی که خریدین میفروشین؟




دقیقا یه ماه پیش یه ذره لوبیا سبز نزدیک به خرابی داشتم. همینطوری گفتم حالا که گیر دادم به تخمیر، بذار تخمیرش کنم. برخلاف انتظارم انقدر خوشمزه و خوشخوراک شد و انقدر ساده بود که همین الان نزدیک یه کیلو دیگه آماده کردم. بیاید به حرفم گوش بدین و درست کنید و شادی مجانی بخرید.










