hitchHayeker

110 posts

hitchHayeker banner
hitchHayeker

hitchHayeker

@AlaricXVI

your friend is the one who tells you the truth, not the one who agrees with you.

Dunkirk, France Katılım Şubat 2023
167 Takip Edilen14 Takipçiler
hitchHayeker
hitchHayeker@AlaricXVI·
@tired_phantom @Goftaniha تا حالا دیدی چیزی (غیر از کسشر) منتشر کنه که منبع اولیه خودش باشه؟ یا شایعه کسشر یا کپی بدون منبع
فارسی
0
0
0
273
Amir Farshad EBRAHIMI
Amir Farshad EBRAHIMI@Goftaniha·
عکسهایی که از پرواز A10 در اطراف اصفهان وجود داردکه. مان دقیق آن مشخص نیست اما مربوط به هفته‌های اخبر و در هنگام نبرد چند ساعته قشم و بندرعباس است. این تصاویر به خوبی نشان می‌دهد که دیگر چیزی به اسم پایش تمام وقت آسمان توسط رادار وجود ندارد. سیستم‌های پدافندی مبتنی بر رادار (اگر چیزی سالم مانده باشد) مثل عراق ۲۰۰۳ نهایتا سریع روشن شوند، یک چیزی شلیک کنند، دوباره خاموش شوند و بروند در سوراخ!
Amir Farshad EBRAHIMI tweet mediaAmir Farshad EBRAHIMI tweet media
فارسی
15
9
392
34.8K
hitchHayeker
hitchHayeker@AlaricXVI·
@ralfekharabkar0 یه طرف بازی سوئد نبود؟ مطمئنی؟ من اون دروازه‌بان معروف سوئد تو ذهنمه چرا وقت زلزله؟
فارسی
2
0
4
3.9K
🇩🇪 رالف خرابکار 🇩🇪
امشب بازی برزیل و اسکاتلند در جام جهانیه سال ۱۳۶۹ بازی همین دو تیم در شب زلزله رودبار باعث زنده موندن خیلیهایی شد که برای دیدنش نخوابیده بودن هیچوقت اونشب یادم نمیره مدرسه تموم شده بود و کل روز توی مزرعه کار کرده بودم و جلوی تلویزیون خوابم برده بود/👇
🇩🇪 رالف خرابکار 🇩🇪 tweet media
فارسی
31
21
770
119.9K
hitchHayeker
hitchHayeker@AlaricXVI·
@RNafaspour اصلا به فرض اینکه این دروغت که اینها تو حیاط خونه بوده راست باشه (این مقدار ترافل در جنگل تلقیح شده از نزدیک یک هکتار برداشت میشه اگر محصول اون سال خوب باشه)، برداشت ترافل ممنوعه و ترویجش هم همینطور
فارسی
1
0
0
87
Ramin Nafaspour
Ramin Nafaspour@RNafaspour·
@AlaricXVI بی‌خیال دادا اعصاب نداریا خونسرد باش.. آراااام.. اینا رو از تو حیاط خونه از زیر درخت بلوط‌هایی که خودم کاشتم پیدا کردم. طبیعتا چون اون درخت‌ها رو خودم کاشتم قطعا بهش آسیب نمی‌زنم. شما چند تا درخت بلوط کاشتی تا حالا؟😉
فارسی
2
0
14
479
Ramin Nafaspour
Ramin Nafaspour@RNafaspour·
ترافل جنگل گلستان در کمال تواضع خدمت شما..
Ramin Nafaspour tweet media
فارسی
97
1
550
33.5K
hitchHayeker
hitchHayeker@AlaricXVI·
@Vanillope_e خاک بر سر همون مردک که گوساله‌ای مثل تو تربیت کرده تا آنقدر راحت بهش بگی مردک. حتما به ننه‌ت هم میگی زنیکه
فارسی
0
0
1
50
Na💤
Na💤@Vanillope_e·
به بابام گفتم برام مسواک بگیره:))))) مردک بامزه😭💘🪄
Na💤 tweet mediaNa💤 tweet media
فارسی
61
4
2.8K
479.4K
hitchHayeker
hitchHayeker@AlaricXVI·
@A_z_im واقعا عجیب پرتی از همه چیز
فارسی
0
0
4
739
hitchHayeker
hitchHayeker@AlaricXVI·
@shaboonmI بله این درسته اخلاقی و قشنگ این بود که میگفتن اگر زحمت بکشید و بیارید بالا، میتونم یک آب یا شربت خنکی بهتون بدم.
فارسی
0
0
9
349
شعبون
شعبون@shaboonmI·
@AlaricXVI درست میگید. حرف منم همینه که در واقع خواهشی که خود راننده داشته (که درخواست نامعقولی هم نبوده) نادیده گرفته شده.
فارسی
1
0
5
1.4K
شعبون
شعبون@shaboonmI·
ایشون کار خوبی کرده دمشون هم گرم. ولی نمیدونم ایرانیا چه اصراری دارن که وقتی یه کار خوب یا یه لطفی در حق کسی میخوان انجام بدن اون رو تبدیل به سورپرایز می‌کنن که واکنش طرف رو از غافلگیری ببینن. این وسط هم هیچ حق انتخابی برای کسی که قراره این لطف رو دریافت کنه قائل نیستن، انگار اون انقدر فرومایه‌ست که حق انتخاب نداره و فقط باید بپذیره و تشکر کنه. اون پیک تو اون مدتی که مجبور شده تا بالا بره حس تحقیر داشته، عصبی شده، ولو اندک، بعد بهش گفتن بیا شربت بخور. خب همون رو وقتی زنگ زده بهش بگید بذارید انتخاب کنه. چرا با آدمای دیگه مثل پت رفتار میکنید آخه؟
نهال🌱@Nahall64

پیک اومده زنگ زده میگه میزارم تو آسانسور بردارید میگم آقا بیا بالا لطفا میگه خانم گرمه یکم درک کن خودت بردار گفتم میدونم گرمه شما بیا بالا لطفا با غرولند اومده بالا ... شربت خاک شیرو که بهش دادم گل از گلش شکفت 🙂‍↔️☺️

فارسی
44
40
1.3K
36.9K
hitchHayeker
hitchHayeker@AlaricXVI·
@aleskxyz خیلی مفهوم متحد و دوست رو بد ترجمه می‌کنی. کسی که مداوم در پی آسیب به هویت و موجودیت تو باشه دوستت نیست حتی اگر به ظاهر خیلی باهات سلام علیک گرمی داره. نمونه مردم افغانستان رو ببین که بی‌توجهی به همسایگانی که دنبال نابودی اون ملت بودند و اینها دوست میدیدند چه بلایی سرشون آورد.
فارسی
2
0
12
2K
aleskxyz
aleskxyz@aleskxyz·
"عملا" بله چون اون دوتایی که گفتی جمعیتشون با هم مجموعا ۱۳ میلیونه و gdpشون با هم به زور ۴۰ میلیارد دلار رو رد کنه. هرچقدر هم دوست و رفیق باشیم، در مقایسه با ترکیه ۹۰ میلیونی با gdp حدود ۱.۳ تریلیون دلاری، نمیتونن کمکی به ایران ۹۰ میلیونی بکنن. شما حرفهای چهارتا پان رو توی توییتر نبین، نظر مردم عادی خیلی متفاوت هست همونجوری که بالا اشاره کردم
فارسی
3
0
61
8.9K
aleskxyz
aleskxyz@aleskxyz·
هر بار که با یکی از ترکیه‌ای‌های توی آلمان (اعم از ترک و کرد) هم‌صحبت میشدم و میگفتم که ایرانی‌ام بلااستثنا شروع میکردن از ایران و ایرانی تعریف کردن. اینکه چقدر مردم ایران تحصیل‌کرده و بافرهنگن و چقدر نگرش اجتماعی سیاسی مدرنی دارن. خیلیاشون یه دوست نزدیک ایرانی هم دارن و از شرایط اجتماعی سیاسی داخل ایران آگاهن. همیشه هم توی اعتراضات طرف مردم رو گرفتن و نگرانیشونم این بود که اگه مردم ترکیه نخوان بیدار بشن، عاقبتی مثل جمهوری اسلامی در انتظار ترکیه‌ست. من که هر بار با هرکدومشون برخورد داشتم جز احترام و محبت ندیدم. کری خوندن توی فوتبال یه مساله عادی‌ و پذیرفته شده‌ای هست ولی از حرص یه سری اکانت پانترک و پان‌اسلام بخوایم به ملتی که اشتراکات فرهنگی و تاریخی زیادی باهاشون داریم و عملا تنها دوست ما توی منطقه هستن، توهین کنیم در نهایت به ضرر ماست. چون فوتبال یه موضوع عمومی هست و همه مردم میبینن، توییتهای توهین‌آمیز ایرانیا رو میبینم که توی تایملاین ترکها داره میچرخه و این واقعا تاثیر بدی داره.
فارسی
176
36
1.3K
108.8K
shahram moattar
shahram moattar@SMoattar·
@Hooman_RZ کسی هست که تا حالا شیر گوسفند یا گاو رو تخمیر کرده باشه؟
فارسی
1
0
1
76
Houman
Houman@Hooman_RZ·
همون موقع که لوبیاها رو گذاشتم، این پیاز رو هم گذاشتم برا تخمیر. ببینید چه رنگ تر و تازه و کودک و خندونی شده! نمی‌تونم هربار که می‌بینمش لبخند نزنم. این البته عکس چند روز پیشه. الان شیطون‌تره حتی.
Houman tweet media
Houman@Hooman_RZ

آماده شد 😬 ممکنه بگید چقد بدرنگ شد که موافقم ولی مزه‌ش، مخصوصا همراه غذا، رنگ رو از یادتون می‌بره و این که به مرور تو یخچال رنگش بهتر شد. درس‌آموخته‌ها: - از لوبیاهای جوون‌تر استفاده کنم، چون اون نخ چوبیش زیر دندون ناخوشاینده. - ادویه‌ها رو توی پاکت چای بذارم که غوطه‌ور نشن.

فارسی
9
0
75
2.7K
hitchHayeker
hitchHayeker@AlaricXVI·
@chiralko @ParniaB مهم نیست چقدر پنهان‌کار باشی بره شکایت کنه و پلیس بیارن، پلیس تو کمتر از نیم ساعت کاری می‌کنه خود همسایه‌ها بگردن پیدا کنه کار کی بوده. گول اون تابلوهای پارک=پنچری رو نخور.
فارسی
0
0
1
17
Siavakhsh
Siavakhsh@chiralko·
@AlaricXVI @ParniaB پر واضحه که برای همچین خلافی باید به اندازه کافی پنهان کار بود!!
فارسی
1
0
1
22
🕊️پرنیا
🕊️پرنیا@ParniaB·
کسی که پارکینگ نداره ولی مالکه قانونی میشه ریموت پارکینگ را ازش گرفت؟
فارسی
12
1
42
4.1K
hitchHayeker
hitchHayeker@AlaricXVI·
@chiralko @ParniaB بعد اگر رضایت نده سر از زندان درمیاری. آسیب عمدی به مال غیر
فارسی
1
0
1
167
Siavakhsh
Siavakhsh@chiralko·
@ParniaB @AlaricXVI انگار جک کوسه و درخت وسط دریا رو نشنیدی ها مجبوره!! می فهمی مجبوره! ماشینش رو پنجر کنید
فارسی
2
0
1
174
hitchHayeker
hitchHayeker@AlaricXVI·
@ParniaB مهم نیست. صاحب ملک حق داره از تمام درهای مشاع به ملک خودش تردد کنه. میتونه بگه من از پارکینگ می‌خوام برم خونه خودم
فارسی
0
0
1
18
🕊️پرنیا
🕊️پرنیا@ParniaB·
@AlaricXVI ساختمان یه در دیگه کنار پارکینگ داره که به همه جا راه داره و برای تردد توی پارکینگ نیازی نداره ریموت پارکینگ را داشته باشه. ریموت فقط به درد ماشین اوردن میخوره اینم که پارکینگ نداره!
فارسی
2
0
0
456
hitchHayeker
hitchHayeker@AlaricXVI·
@AHoseinSalimi یعنی شما سه ماه پیش یه کالایی خریدی ۱۰۰۰ تومن که باید ۱۱۰۰ بفروشی، با تورم ماهانه ۵٪ باز هم میای به قیمت ۱۱۰۰ تومن می‌فروشی که ضرر کنی؟ مگه خیریه داری؟ اون سود و اینا که میگی رو چه کسی در نظر گرفته؟ اسم اون نهاد یا ارگان کیه؟! تورم رو کجاش دیده؟
فارسی
0
0
0
39
Amir Hosein Salimi
Amir Hosein Salimi@AHoseinSalimi·
ببینید عزیزان! طلا، دلار، خونه، ماشین، حتی موبایل و لپتاپی که از خارج وارد میشه، این‌ها هیچ کدوم قیمت درج شده ندارن (اگر شما زیر سرامیک خونه‌تون قیمتش حک شده، واسه ما نشده) اما اقلامی که قیمت مشخص روشون درج شده یعنی باید با همون قیمت هم به دست مصرف‌کننده نهایی برسه. اون قیمت سود تمام زنجیره تامین و لجستیک و مالیات و سود واسطه‌ها رو در نظر گرفته، حالا هر کس این وسط بیاد سود خودش رو از بقیه این زنجیره بیشتر کنه به نظر من داره دزدی می‌کنه.
علی نوترون🚀@arduinomegali

ببخشین شما طلا یا دلار بخرین با قیمت پایین، موقع فروش با همون قیمتی که خریدین میفروشین؟

فارسی
44
9
282
21.6K
hitchHayeker
hitchHayeker@AlaricXVI·
@malifi876 دنیا دنیا قاچاق محصول تقلبی از پاکستان نزدیک چهار ماهه یه دونه لنج نیومده همه چیز به وفور به همون قیمت قبل پیدا میشه دیگه مدرک از این مستندتر؟ همون استنلی که میگی از کجا میاد تو سه ماه اخیر که با همون قیمت همه جا کارتونی پره
فارسی
0
0
1
69
ava
ava@malifi876·
بچه ها جنوب خیلی باحاله، اگه زندگی کرده باشین متوجه حرفم میشید مخصوصا شهرای بندری، این برندای ادایی مثل کیکو و استنلی و این چیزا فقط تو تهران و اصفهان باکلاس بنظر میاد ولی تو جنوب مثلا ممکنه بری تو یه خونه روستایی بعد ببینی لوازم آرایش دختر خانواده از یه برند فرانسوی معروفه😄
فارسی
62
25
5K
251.7K
hitchHayeker
hitchHayeker@AlaricXVI·
@eaequalmincb2t @Hooman_RZ بله مخصوصا در ایران که قوانین مربوط به پردازش و تولید محصول مبتنی بر ماده خام بسیار قدیمی و مبهم و فاقد قابلیت اجرایی موثره، بسیار خطرناکه تخمیری. مخصوصا خریدش از بقالی اینستاگرامی
فارسی
1
0
2
9
Amin Tehrani
Amin Tehrani@eaequalmincb2t·
@AlaricXVI @Hooman_RZ درسته فرمایشتون اسهال و استفراغ از خفیف تا شدید میتونه بروز پیدا کنه. دقیق و صحیح نبود عرضم، معمولا که عرض کردم به همین دلیل بود، خطرش برای همه هست، ما سرکوب شده‌ها رو از زندگی ساقط میکنه، بخاطر همین من شخصا طرف تخمیریا نمیرم و میترسم.
فارسی
1
0
2
15
Houman
Houman@Hooman_RZ·
آقو فک نمی‌کردم انقد این توییت دیده شه و چقد حال داد و مرسی و امیدوارم کسایی که رسپی خواستن این پست رو هم ببینن. سعی می‌کنم دقیقا کارایی که خودم انجام دادم رو با جزئیات زیاد بگم و آخرشم اشتباهای احتمالیم رو بگم. یه نکته هم این که من اصلا متخصص نیستم و 👇
Houman@Hooman_RZ

دقیقا یه ماه پیش یه ذره لوبیا سبز نزدیک به خرابی داشتم. همین‌طوری گفتم حالا که گیر دادم به تخمیر، بذار تخمیرش کنم. برخلاف انتظارم انقدر خوشمزه و خوش‌خوراک شد و انقدر ساده بود که همین الان نزدیک یه کیلو دیگه آماده کردم. بیاید به حرفم گوش بدین و درست کنید و شادی مجانی بخرید.

فارسی
25
12
358
64.7K
hitchHayeker
hitchHayeker@AlaricXVI·
@eaequalmincb2t @Hooman_RZ جسارتا این توصیه‌تون دقیق و صحیح نیست. رد سالمونلا، نوروویروس، لیستریا و ... بارها در نمونه‌برداری و گزارشات صیفی و سبزی خام بازارهای منطقه موجوده. خطر فقط برای افراد با سیستم ایمنی منکوب نیست
فارسی
2
0
2
13
Amin Tehrani
Amin Tehrani@eaequalmincb2t·
@Hooman_RZ @AlaricXVI اگه ایمنی‌تون سالمه معمولا خطرناک نیست ولی اگه سرکوب ایمنی شده باشین حقیقتا خطرناکه، پیشنهاد بهتر اینه که از آب سری قبل به سری بعد اضافه کنین جهت تامین لود اولیه برای استارت تخمیر و ماده‌ای که قراره تخمیر شه رو ضدعفونی‌کنید با محلول ضدعفونی سبزیجات، سرکه و جوش‌شیرین کاری نمیکنه😆
فارسی
2
0
2
33