@Paridaizaa قائدتا ۲ ماه رو با طرف میگذرونی ببینی طرف ادمه مریض روانی/جنسی نیست میتونین کنار هم خوشحال باشین یا نه
تا سال اولی رابطه واقعا شناخته بعدش شروع میشه تولدارو جشن میگیرید سالگرد رو جشن میگیرید
رابطه محکم تر میشه
@DaVoodzzzzzzzz اگه از طرف خوشم بیاد ابراز علاقه متقابل میکنم
اگه از طرف خوشم نمیاد شمارشو میگیرم با هم حرف میزنیم سعی میکنم توی ۳ روز متقاعدش کنم ک بدرد هم نمیخوریم
باز توی مرحله ۲ ممکنه در طول اون ۳ روز از طرف خوشم بیاد و باز ابراز علاقه متقابل کنم