AnnaRed🌹

4.3K posts

AnnaRed🌹 banner
AnnaRed🌹

AnnaRed🌹

@Ann_Red_Rose

You will never find justice in a world where criminals make the rules...Bob Marley

Katılım Mart 2015
1.4K Takip Edilen1.4K Takipçiler
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
@Margot_margar Δηλαδή τώρα εσύ ταυτίστηκες με το δεξιά τρολ??? Τι αλλο θα ακούσουμε θεέ μου???
Ελληνικά
1
0
0
29
Margot (Margorita η Μαργαρώ) ✨✨
Πολλοί δεν στηρίξαμε όλοι τον Τσίπρα επειδή ήμασταν «πουραριστεροί», αλλά για τις κοινωνικά προοδευτικές θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ και το «ηθικό πλεονέκτημα της αριστεράς» που τελείωσε στο παρασκήνιο της αντιδημοκρατικών πρακτικών με έναν Τσίπρα να κινεί τα νήματα. Το «κέντρο» λοιπόν δεν μας ακούγεται ως βρισιά - όσο προφανώς ακούγεται σε σένα. Άλλωστε, προς τα εκεί προσπάθησε να πάει και ο ίδιος ο Τσίπρας αλλά δεν του βγήκε. Το «δεν είναι του επιπέδου μου» όμως είναι η πιο βολική υπεκφυγή. Το «τρολάκια» η πιο τεμπέλικη. Όταν δεν έχεις απάντηση, η εύκολη λύση είναι να απαξιώσεις τον συνομιλητή. Προφανώς με κατέταξες κι εμένα στο ότι δεν είμαι του επιπέδου σου και στο ότι είμαι «δεξιό τρολακι», αφού αγνοείς ότι απαντώ σε ποστ. Έχει ενδιαφέρον όμως η αυτοπεποίθηση με την οποία αποφασίζεις ποιος είναι «του επιπέδου σου». Στα social media πολλοί δεν κυκλοφορούμε με το βιογραφικό μας. Είναι αρκετά τολμηρό να κοιτάς αφ’ υψηλού ανθρώπους που δεν γνωρίζεις, όταν μπορεί να έχουν μεγαλύτερη ακαδημαϊκή και επαγγελματική διαδρομή από τη δική σου. Αν έκριναν κι εκείνοι με τα ίδια κριτήρια, δεν είμαι βέβαιη ότι η κατάταξη θα ήταν αυτή που θεωρείς δεδομένη. Η διαφορά είναι ότι οι περισσότεροι δεν ασχολούνται με «επίπεδα» και απαντούν με επιχειρήματα. Αν τελικά κάθε διαφωνία βαφτίζεται «τρολάρισμα» ίσως πιο ειλικρινές θα ήταν να κλείσεις τα σχόλια, όπως έχουν κάνει και άλλοι συνοδοιπόροί σου. Το να τα αφήνεις ανοιχτά ενώ απαξιώνεις όποιον διαφωνεί δεν είναι διάλογος. Είναι απλα ένα ακόμη #EchoChamberIsBliss
Ελληνικά
1
0
1
32
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
Με τα τρολακια της δεξιας δεν ασχολούμαι. Δεν είναι του επιπέδου μου. Αλλά σε κάτι πρώην συντρόφους που λυσσάνε στο tl μου έχω να προτείνω να κοιτάξουν τον ιδεολογικό τους εαυτό στον καθρέφτη... Φιλελεύθερο κέντρο ρε 😵‍💫? Από βομβαρδισμούς μέχρι Άδωνι, πόσα ακόμη θα καταπιείτε?
AnnaRed🌹 tweet media
Ελληνικά
6
6
24
583
gpapsc
gpapsc@gpapsc·
@Ann_Red_Rose @ThomaritaK Αμάν πια με το "επιχείρημα" των δημοσκοπικων ποσοστών σε αυτή τη χώρα που δεν έχουμε ΠΟΤΕ τις δημοσκοπήσεις να πέφτουν μέσα. Ούτε ένα πολιτικό επιχείρημα επί της ουσίας, μόνο για δημοσκοπήσεις μιλάτε, ούτε ο Σκάι τέτοια κατάντια
Ελληνικά
1
0
0
20
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
Ανακυκλώνετε λύσσα για τον Τσίπρα, που παρέλαβε χρεοκοπία κ με λάθη αλλά κ σωστά, πέτυχε έστω 5 πράγματα. Τώρα καταθέτει μια πρόταση μπας κ πάρουμε μια ανάσα. Για τη σημερινή ισοπέδωση, εσείς έχετε πολιτικό σχέδιο, ή προτιμάτε την κατάντια απλώς για να θρέφετε τις εμμονές σας;
Ελληνικά
55
13
54
3K
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
@hellaspecial Τσάκο πέντε τώρα και πήγαινε να πουλήσεις την χρεοκοπικη αμνησία σου του 2004-2015 αλλού... Και σε μουντζα και σε ευρώ.. Και κράτα τα κάπου για καβατζα μιας κι έρχεται η ώρα που θα μείνεις άνεργος... Θα σου χρειαστούν κ για αποτοξίνωση με τόση τοξικότητα για ένα μάτσο πεντάευρα
Ελληνικά
0
0
4
53
Hellaspecial
Hellaspecial@hellaspecial·
Ο Τσίπρας παρέλαβε μια χωρα έτοιμη να βγεί απο τα μνημόνια και έφερε τρίτο και αχρείαστο μνημόνιο, λογω απόλυτης άγνοιας του ρόλου που διεκδίκησε να παίξει, ελλιπή μόρφωση και προτεραιοποίηση της δικής του επιβίωσης απο το καλό της χώρας και των πολιτών της. Θυμόμαστε
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose

Ανακυκλώνετε λύσσα για τον Τσίπρα, που παρέλαβε χρεοκοπία κ με λάθη αλλά κ σωστά, πέτυχε έστω 5 πράγματα. Τώρα καταθέτει μια πρόταση μπας κ πάρουμε μια ανάσα. Για τη σημερινή ισοπέδωση, εσείς έχετε πολιτικό σχέδιο, ή προτιμάτε την κατάντια απλώς για να θρέφετε τις εμμονές σας;

Ελληνικά
1
2
5
283
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
@MsLouellaDeVil Εσύ που χλαπακιάζεις αρα τα λεφτά μας μάλλον βλέπεις καλύτερα. Το συνολικό πακέτο ευρωπαϊκης στήριξης που μπήκε στη χώρα από το 2020 έως σήμερα ξεπερνά τα 80δις. +Τα ληστρικά από φοροεπιδρομη. Στις τσέπες των κολλητών τους και της δική σου για προπαγάνδα μπήκαν όλα. Πουλημένοι!
Ελληνικά
0
2
7
82
LouellaDeVil
LouellaDeVil@MsLouellaDeVil·
Κατάντια η πρόωρη εξόφληση των μνημονίων και η ανάπτυξη της οικονομίας στη διάρκεια δύο πολέμων και μετά από δυο χρόνια κλειστή οικονομία λόγω πανδημίας; Επειδή εσύ δεν χλαπακιαζεις τα λεφτά μας ως μετακλητη, είναι κατάντια η πρόοδος της χώρας;
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose

Ανακυκλώνετε λύσσα για τον Τσίπρα, που παρέλαβε χρεοκοπία κ με λάθη αλλά κ σωστά, πέτυχε έστω 5 πράγματα. Τώρα καταθέτει μια πρόταση μπας κ πάρουμε μια ανάσα. Για τη σημερινή ισοπέδωση, εσείς έχετε πολιτικό σχέδιο, ή προτιμάτε την κατάντια απλώς για να θρέφετε τις εμμονές σας;

Ελληνικά
2
2
8
359
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
@ThomaritaK Εσείς πάλι με το 0,7% φαντάζομαι πια την περίμενετε... Δεν θα σας έρθει ξαφνικό...
Ελληνικά
1
0
0
103
ΘΩΜΑΡΊΤΑ ΚΑΛΔΑΡΑ
@Ann_Red_Rose Κόψε τις βλακείες!;!!ήδη έρχεται μεγάλη φαπα από εκεί που δεν το περιμένετε!;
ΘΩΜΑΡΊΤΑ ΚΑΛΔΑΡΑ tweet media
Ελληνικά
1
1
9
152
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
@MetaxiaXR @eterosme Κάποιοι άνθρωποι έχουν πολιτικό κριτήριο και ξέρουν και να διαχωρίζουν τις καταστάσεις... Εσύ πάλι τα μάτια σου δεν λες να τα ανοίξεις... Λυπηρό αλλά συμβαίνει... Για αυτό και το 0,7%...
Ελληνικά
1
0
0
35
Metaxia
Metaxia@MetaxiaXR·
@eterosme @Ann_Red_Rose Μην ασχολείσαι. Αυτή ήταν έξω από το μπουζουκομάγαζο και τώρα το παίζει εγκαθετη του Τσίπρα.
Ελληνικά
1
0
6
36
Friedman
Friedman@Friedma27455084·
@Ann_Red_Rose Κήρυξε νέα 3η Σεπτέμβρη να σαρώσεις ! 😁
Ελληνικά
1
0
1
119
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
@eterosme Δεν φτάνει να θέλεις λοιπόν πρέπει και να μπορείς... Προφανώς κ δεν μπορείτε με μηδενική σχεδόν αποδοχή στην κοινωνία.. Αρκεστειτε στο πλυντήριο του Άδωνι, παρακαλεστε και το ΠΑΣΟΚ μπας κ σας σώσει και μέχρι εκεί... Εδώ ο κόσμος χάνεται, βαρκούλες αρμενιζουν...
Ελληνικά
3
0
1
152
ΈτεροςΕγώ
ΈτεροςΕγώ@eterosme·
@Ann_Red_Rose Και προτάσεις έχουμε και πρόγραμμα έχουμε και μάλιστα κοστολογημενο εδώ και 2 χρόνια. Ο Τσίπρας είναι αυτός που δεν έχει και προσπαθεί να το φτιάξει κάνοντας copy paste από άλλους. Δε γίνεται έτσι ομως, δε φτάνει να θέλεις πρέπει και να μπορείς.
Ελληνικά
2
4
18
266
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
@SpirosSoti56690 Με ενοχλεί η διάλυση της κοινωνίας 7 χρόνια τώρα... Τιμωρία θέλει το καθεστώς Μητσοτάκη. Αν δε σε ενοχλεί μια συμμορία που σε εξευτελίζει κυριολεκτικά και μεταφορικά αλλά εξαντλεις το μένος σου στον Τσίπρα, μάλλον κι εσύ είσαι ίδιος με τους δεξιούς. Αλλά μέχρι εκεί φτάνετε...
Ελληνικά
5
0
3
155
Spiros1963
Spiros1963@SpirosSoti56690·
@Ann_Red_Rose Ποια είναι η πρόταση; Λοιπόν, ψεύτες πολιτικοί, ιντρικαδόροι και ερωτευμένοι με τον εαυτό τους που πουλάνε τους συντρόφους και τους συνεργάτες τους πρέπει να τιμωρούνται. Αν δεν σε ενοχλεί η διάλυση ενός ιστορικού κόμματος με το τρόπο που γίνεται είσαι ίδια με αυτόν.
Ελληνικά
1
2
8
194
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
@sofilakis Στηρίζω την προοπτική καθαίρεσης μια συμμορίας που ισοπεδώνει κοινωνία και θεσμούς η οποία προοπτική φαίνεται να εκφράζεται ως κοινωνικό ρεύμα στήν ΕΛΑΣ και να προσωποποιείται στον Τσίπρα. Από κει κ πέρα αυταπάτες δεν έχω. Προσδοκίες έχω όμως κ για αυτο κ εκφράζομαι αναλόγως.
Ελληνικά
0
0
1
15
Σοφια
Σοφια@sofilakis·
@Ann_Red_Rose Ο πολιτικός που εννοείς ...με όσα λές έχει όνομα και λέγεται Αλέξης #Τσιπρας. Με ...αν ...και μάλλον δεν στηρίζεις ούτε τις προσδοκίες σου που συνεχώς αναφέρεις εντός και εκτός βρε Άννα. Ευχαριστώ για την απάντηση.
Ελληνικά
1
0
1
21
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
Ξεκάθαρη δήλωση που δείχνει ότι μαλλον δεν είναι "πιασμένος" όπως λενε, που δείχνει τόλμη κ θέληση να εισπράξει από όσους απολαμβάνουν φορολογικές ασυλίες όπως οι τράπεζες, ενώ παρουσιάζουν ληστρικά υπερκέρδη, με στόχο να διατεθούν χρήματα για κοινωνική πολιτική. #Τσιπρας
Ελληνικά
54
35
157
5.5K
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
@gourlomatis Πρόταση έχεις διευρε? Για το τώρα κ για το μέλλον? Ξέρεις ότι η χώρα ήταν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας κ υπήρχε ασφυκτικό πλαίσιο από ΕΚΤ, που με το μεσοπροθεσμο της ΝΔ-Πασοκ κ την υπαγωγή στο αγγλικό δίκαιο σώθηκαν. Δεν μπορώ την ανακύκλωση προσωπικα. Ρεαλιστική πρόταση θέλω.
Ελληνικά
3
0
1
185
ΔΙΕΥΡΟΣ
ΔΙΕΥΡΟΣ@gourlomatis·
@Ann_Red_Rose Άξιος αφού τα κατάφερε όλα αυτά με ένα μάτσο άχρηστους που τώρα φτύνει στα μούτρα αλλάζοντας τους με αλλους που τον έβριζαν όταν τα κατάφερνε αυτά που λες
Ελληνικά
3
0
20
226
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
@sofilakis Μάλλον σημαίνει Σοφια ότι δεν βάζω το χέρι μου στην 🔥για κανέναν πολιτικό Του αναγνωρίζω όμως οτι για να τα λέει αυτά, φαίνεται διατεθειμένος να λειτουργήσει υπέρ των πολλών, όπως προσπάθησε κ το 15-19 κ όχι υπέρ της διαπλοκής που σίγουρα θα χάσει κάποια προνόμια με όσα λέει..
Ελληνικά
1
0
2
48
Σοφια
Σοφια@sofilakis·
@Ann_Red_Rose Τι σημαίνει... μάλλον... βρέ Αννούλα ? Γιατί εγώ είμαι απο χωριό και δεν τα καταλαβαίνω αυτά τα μεσοβέζικα
Ελληνικά
1
0
4
87
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
@ThomaritaK Πόσο μ'αρεσει που ξεμπροστιάζεστε μόνοι σας...
Ελληνικά
0
0
2
44
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
@l_tinaki Σε αυτονόητα δεν απαντάω...
Ελληνικά
3
0
1
95
tinaki
tinaki@l_tinaki·
@Ann_Red_Rose Κ γιατί δεν το έκανε την πρώτη φορά?Τι τον κράτησε?
Ελληνικά
2
0
5
98
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
@Evan00 Ε οχι....ενισταμαι!!! Μονο ο Μπραντ Πιτ αυτά... Μην είμαστε και ιερόσυλοι...
GIF
Ελληνικά
0
0
1
96
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
@Kuhle_Wampe Το σχέδιο ανατροπής-ρεαλιστικής μετάβασης στο αύριο του ΚΚΕ, θα ήθελα παρακαλώ... Α και τα φιλιά μου σου στέλνω... Μου έλειψες...
GIF
Ελληνικά
1
0
3
75
Wem gehört die Welt
Wem gehört die Welt@Kuhle_Wampe·
Άλλη μία ξεκάθαρη δήλωση του Αλέξη Τσίπρα, του μεγάλου Μεσσία και Ηγέτη των Πάντων, που δεν είναι πιασμένος από κανέναν εφοπλιστή μεγαλέμπορο ναρκωτικών, να το τονίσουμε αυτό, ήταν και αυτή εδώ: avgi.gr/politiki/14411…
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose

Ξεκάθαρη δήλωση που δείχνει ότι μαλλον δεν είναι "πιασμένος" όπως λενε, που δείχνει τόλμη κ θέληση να εισπράξει από όσους απολαμβάνουν φορολογικές ασυλίες όπως οι τράπεζες, ενώ παρουσιάζουν ληστρικά υπερκέρδη, με στόχο να διατεθούν χρήματα για κοινωνική πολιτική. #Τσιπρας

Ελληνικά
2
6
22
459
AnnaRed🌹
AnnaRed🌹@Ann_Red_Rose·
@matzyian Τον λογαριασμό του Κούλη? Εσύ... Εκτός κι αν είσαι από αυτούς που τα παίρνουν, που πολύ πιθανό το βλέπω!
Ελληνικά
1
0
1
123