asma

5.9K posts

asma banner
asma

asma

@Asmatmr00

دفتر خاطرات من !

Katılım Ekim 2021
506 Takip Edilen540 Takipçiler
asma
asma@Asmatmr00·
@sheydajl مثلا قول داد زنگ میزنه لابد زنگ‌ میزنه
فارسی
0
0
0
25
فلفل🎀
فلفل🎀@sheydajl·
من هنوزم مثل بچه‌ها رو قول آدم‌ها حساب میکنم، یعنی این شکلی‌ام که اگه فلانی قول داد پس اوکیه دیگه حتما بهش عمل میکنه.
فارسی
9
14
201
2.3K
asma
asma@Asmatmr00·
@aboutme811 منم همینطور این حجم از استرس و دیگه نمیتونم
فارسی
1
0
0
104
مَندیِ بی‌نهایت با اَدَب
گیلان برای طرح 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩 جاکش ترین دانشگاه علوم پزشکی کشور، گیلانه‌. بدترین و سیاسی ترین و گه ترین شبکه اش هم رودبار‌. نرید آقا نرید
The ✨N O O R✨@noorinwonderlan

یه توصیه دارم برای اونایی که میخوان برن طرح. گیلان نرید رودبار گیلان که دیگه اصلا نرید واقعا تو این دو سال پیر شدم بلک لیست مطلق

فارسی
15
1
322
25.2K
asma
asma@Asmatmr00·
@imlililo وااااای خدایا شکرت یک هم نظر
فارسی
0
0
0
225
asma
asma@Asmatmr00·
@elasansoyanid بعضی هاشون خوبن اما اکثرا بی بعدی هستن یعنی تو بخوای شخصیت اینارو تعریف کنی هیچ واژه ای به ذهنت نمی‌رسه
فارسی
0
0
2
372
Farid
Farid@elasansoyanid·
واقعا بی عرضه تر و بی خایه تر از دانشجوی علوم پزشکی داریم!؟
فارسی
26
2
145
36K
asma
asma@Asmatmr00·
بمونه از دورانی که واقعا با آیدا خوش گذشت . غروب در انزلی
asma tweet media
فارسی
0
0
4
82
asma
asma@Asmatmr00·
@gushiobdemansur ایشون اینقدر فهمیدست که میشه چشم پوشی کرد
فارسی
0
0
3
38
اینجا نه
اینجا نه@gushiobdemansur·
خانم به این فهمیدگی چقدر زیبا، شمرده و در کمال آرامش دلایلش رو گفت و تموم کرد بعد همش با خودش آدم اینجوریکه چرا آدم به فهمیدگی هنوز نفهمیده «دوست دخترتِ» غلطه باید بگی «دوست دخترته»
سیا خفن@Siakhafan

Dokhtra Chera trust nmikonn.

فارسی
1
0
46
1.3K
asma
asma@Asmatmr00·
خیلی ناراحت کنندست که دوستت میگه بعدا بهت زنگ میزنم اما نمیزنه من منتظرتم خب:/
فارسی
1
0
3
138
asma
asma@Asmatmr00·
برد و کسایی کردن که دوست داشتن دوطرفه رو در زمان و مکان درست تجربه کردن !
فارسی
0
0
2
27
asma
asma@Asmatmr00·
@Naabi_2002 همون که نزدیک شهرداریه؟
فارسی
1
0
1
56
🦋
🦋@Naabi_2002·
خب کتابخونه مرکزی رشت ثبت نام کردم به امید اینکه از فردا شروع کنم درسامو بخونم🫠
فارسی
4
0
20
574
Your Therapist
Your Therapist@bachehastamm·
به عنوان کسی که رشت زندگی میکنه باید بگم الکی زیاد واسه رشت اکلیل میرینید رامسر خیلی بهتره.
فارسی
21
1
114
7K
asma
asma@Asmatmr00·
@PortegasDeDante چون زمستون دلگیره همش بارون میباره همش خوابم میاد
فارسی
1
0
0
40
دانته 🦊
دانته 🦊@PortegasDeDante·
میگید یکی تابستون پرسنه حس میکنم پشه ها ازش اتو دارن که مجبور شده این انتخابو کنه ، چیه این گرمارو به اون هوای خنک و لباسای قشنگ ترجیه میدید .
فارسی
2
1
76
1.6K
asma
asma@Asmatmr00·
@kazalomo من از وزارت علوم ارشدمو اومدم وزارت بهداشت از. استاد تا دانشجو نرمال نیستن اینجا دوسال تموم گریه کردم الان دوستهای بهتری پیدا کردم اما خیلی سخت گذشت اصلا درک نمیشن بعضیاشون:/
فارسی
1
0
8
777
Ukiyo Sama
Ukiyo Sama@kazalomo·
علوم‌پزشکیا خوب رو موادن کلا؛ یک روز اومدم از درب پورسینا که متاسفانه برای پزشکیه، بزنم بیرون، حراستش بهم گفت خب بیشتر درس می‌خوندی که بتونی هرروز از این در بزنی بیرون. اسکل.
Ali Mirzaei DDS@AliMirzaeiDDS

@yacshsh تلاشش برای آینده‌ش کمتر از من بوده.

فارسی
12
0
431
19.2K
asma retweetledi
امیرنویس
امیرنویس@amirnevis·
وقتی خوندن یه کتابی رو تموم می‌کنم با اینکه خیلی چیزا ازش یاد گرفتم اما یادم نمیاد که دقیقا چی ازش یاد گرفتم؛ جالبه
فارسی
48
246
7K
73K
asma
asma@Asmatmr00·
@Im___97 برای من خیلی سخت بود همکلاسی حسود و استاد هایی که همش منو مقایسه کردن با همکلاسیم دوسال عمرم سیاه و تارشد
فارسی
0
0
0
46
asma retweetledi
Setayesh
Setayesh@khoshgelebadfaz·
در Men hater ترین Era زندگیم هستم.
10
75
749
18.5K
@capipilot
@capipilot@capipilot·
توو این چند ماه ک فعالیت نداشتیم شما همه‌جوره هوامونو داشتین،واسه تشکر ازتون ی پک شارلوت میخوایم هدیه بدیم، اگه دوست داشتین واسمون منشن بذارید امیدوارم سهم شما باشه،
@capipilot tweet media
فارسی
620
13
877
19K