asma
5.9K posts


گیلان برای طرح 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩
جاکش ترین دانشگاه علوم پزشکی کشور، گیلانه.
بدترین و سیاسی ترین و گه ترین شبکه اش هم رودبار. نرید آقا نرید
The ✨N O O R✨@noorinwonderlan
یه توصیه دارم برای اونایی که میخوان برن طرح. گیلان نرید رودبار گیلان که دیگه اصلا نرید واقعا تو این دو سال پیر شدم بلک لیست مطلق
فارسی

@elasansoyanid بعضی هاشون خوبن اما اکثرا بی بعدی هستن یعنی تو بخوای شخصیت اینارو تعریف کنی هیچ واژه ای به ذهنت نمیرسه
فارسی

خانم به این فهمیدگی
چقدر زیبا، شمرده و در کمال آرامش دلایلش رو گفت و تموم کرد
بعد همش با خودش آدم اینجوریکه چرا آدم به فهمیدگی هنوز نفهمیده «دوست دخترتِ» غلطه
باید بگی «دوست دخترته»
سیا خفن@Siakhafan
Dokhtra Chera trust nmikonn.
فارسی

@Asmatmr00 سلام
این پیج طراحی که یه بار لینکشو فرستادید، لینک باز نمیشه، آی دی رو میفرستید؟ ممنون
فارسی

علومپزشکیا خوب رو موادن کلا؛
یک روز اومدم از درب پورسینا که متاسفانه برای پزشکیه، بزنم بیرون، حراستش بهم گفت خب بیشتر درس میخوندی که بتونی هرروز از این در بزنی بیرون.
اسکل.
Ali Mirzaei DDS@AliMirzaeiDDS
@yacshsh تلاشش برای آیندهش کمتر از من بوده.
فارسی
asma retweetledi
asma retweetledi










