SLMDMR retweetledi
SLMDMR
5.8K posts

SLMDMR
@BIOLOGSELIM
BİYOLOG🔬🦠 Nanoteknoloji T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI
Katılım Aralık 2013
53 Takip Edilen158 Takipçiler

@MersinValiligi @mersin_bld @VahapSecer Çiftlikköy kavşağı/2.Çevreyolu Battı-Çıktı üstü Buraya Büyük Bir TÜRK BAYRAĞI olsa çok güzel olur Naçizane İsteğimdir!🇹🇷

Türkçe

@mindmothefucke @drhsvarinli Doğru diyorsunuz Fethettiğimiz Yerlerdeki herşeyin adını TÜRK adı yaptık çünkü zaten bizim olmuş oluyor.Bu yerleri alırken Savaştık ve Savaştığımız hiçbir devlet kürtlere ait değildi,sizin Tarihte Hiçbir zaman devletiniz olmadı.Ayrıca kürdistan diye biryer hiçbir zaman yoktu
Türkçe

@drhsvarinli birsürü çeşme, camii, yapı var. çalıp hemen ismini ‘türk’ diye değiştiriyorsunuz. en son evliya çelebinin haritasında kürt toprakları yani kürdistan yazan yeri bile silmiştiniz resmi belgelerde. ‘yüz yıllık ‘kürtler’ camii hoop türkler camii yapyosun.
yavuz hırsız!
hırsız var!
Türkçe
SLMDMR retweetledi

@DrMathsmatic @Kurucu1283 Peki 250-300 milyonluk TÜRK Nüfusunu ne yapacaksın? Başka ülkelerden TÜRK Nüfus getirebileceğimizi niye düşünmüyorsun?Ayrıca TÜRKLERİN doğum oranı düşükte Diğer Etnik grupların yüksek mi zannediyorsun bir bak istersen?Hayal kurmayı bırakın
Türkçe

@Kurucu1283 Aybüke, nüfus artıyor Mezopotamya’da Kürt nüfusu durdurulamayacak şekilde artıyor bütün devletler basbas bağırıyor nüfusumuz yaşlanıyor çocuk yapın diye ama işin aslı o değil, kürd nüfusuna karşı nüfus azalıyor. Geliyoruz gümbür gümbür Allah’ın izni ile Irakta Kürdistan kurulacak
Türkçe
SLMDMR retweetledi

🔴 MEMUR EMEKLİ AYLIKLARI DİĞER EMEKLİ AYLIK TÜRLERİNE GÖRE NASIL ERİDİ?
2002’den 2026’ya uzanan süreçte emekli aylıkları sık sık “artış” başlıklarıyla gündeme geldi.
Ancak reel tablo çok daha farklı:
📌 Bağ-Kur tarım emeklisi reel olarak %698 artarken,
📌Bağ-Kur esnaf emeklisi %250,
📌SSK emeklisi %111 artış aldı.
⚠️ Ortalama memur emeklisinin reel artışı ise yalnızca %66’da kaldı.
Bu tablo açıkça gösteriyor ki memur emeklisi, yıllar içinde diğer emekli gruplarına göre ciddi biçimde geride bırakılmıştır.
Bugün konuşulması gereken sadece “ne kadar zam yapıldığı” değil; memur emeklisinin alım gücünün neden bu kadar eridiğidir.
📢 Memur emeklisi için adil, gerçekçi ve kalıcı bir gelir düzenlemesi artık ertelenemez.
🔴 Memur Emeklisi SSK Emeklisi Kadar Artış Alsaydı Bugün Maaşı Ne Olurdu?
🔗 Öğrenmek için tıklayın:
hekimsen.org/gonderiler/gon…

Türkçe
SLMDMR retweetledi

🔵 Toplu Sözleşme Böyle Olur. TES-İŞ’i Tebrik Ediyor, Memur Toplu Sözleşmesindeki Başarısızlığa Dikkat Çekiyoruz
Çalık Altyapı ve Elektrik Hizmetleri A.Ş. işyerinde imzalanan 2026-2027 dönemi Toplu İş Sözleşmesi ile çalışanlar adına önemli ekonomik ve sosyal kazanımlar elde edilmesini memnuniyetle karşılıyoruz.
Ücret artışları, ikramiye, kıdem zammı, sosyal yardımlar, primler, tazminatlar, tamamlayıcı sağlık sigortası ve aile destekleri gibi birçok başlıkta sağlanan haklar; örgütlü mücadelenin, kararlı sendikal duruşun ve etkili toplu sözleşme masasının ne kadar önemli olduğunu bir kez daha göstermiştir.
Hekimsen olarak TES-İŞ’i ve bu süreçte emeği geçen tüm sendika yöneticilerini tebrik ediyoruz.
Ancak bu tablo, kamu çalışanları açısından acı bir gerçeği de ortaya koymaktadır.
İşçi toplu iş sözleşmelerinde çalışanların refahını artıran somut kazanımlar elde edilebilirken; 8. Dönem Kamu Toplu Sözleşmesi’nde memurlar, hekimler ve kamu çalışanları adına aynı başarı ortaya konulamamıştır.
Kamu çalışanlarının alım gücü düşerken, vergi yükü artarken, enflasyon maaşları eritirken; memur toplu sözleşme masasında kalıcı refah payı, adil ücret dengesi ve gerçek ekonomik iyileştirme sağlanamamıştır.
Bugün işçi sendikalarının elde ettiği kazanımlar, memur sendikacılığı açısından da önemli bir mesajdır:
📌 Güçlü sendikacılık masa başında sonuç üretir.
📌 Yetki, sadece imza atmak için değil; hak almak için kullanılmalıdır.
📌 Kamu çalışanları göstermelik artışlara değil, gerçek kazanımlara ihtiyaç duymaktadır.
Hekimsen olarak; hekimlerin, sağlık çalışanlarının ve tüm kamu görevlilerinin emeğinin enflasyona ezdirilmediği, refah payı içeren, adil ve gerçekçi bir toplu sözleşme yapmak için kamu çalışanlarından yetki talep ediyoruz.
HEKİMSEN

Türkçe
SLMDMR retweetledi

Burası Türk yurdudur, o bayrak oradan ya inecek ya inecek! 🇹🇷
#FSMdePaçavrayıKaldırın
Daktilock@daktilock
Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne Am*dspor paçavrası asıldı.
Türkçe
SLMDMR retweetledi

İstiklal Marşımıza ve Türk Milletine saygısı olmayan hadsizler!!!
#FSMdepaçavrayıkaldırın
Amedspor Tribün Doluluk@AmedsporTribun
🚨 Amedspor bayrağımız, İstanbul’un simgelerinden FSM Köprüsü’nde dalgalanıyor! 💚❤️ Görüntüler elimize ulaştıkça anlık olarak sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.
Türkçe
SLMDMR retweetledi

12 şehidimiz varken “bizimkilerin keyifleri yerinde” diye gülenlerin, bugün FSM Köprüsü’nde paçavra asması bu millete hakarettir!
Sporu, bölücü emellerine paravan yapanlar ve buna göz yumanlar, elbet bir gün aziz Türk Milleti’ne hesap vereceksiniz.
#FSMdePaçavrayıKaldırın
Türkçü Paylaşım@TurkcuPaylasim
Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne Am**spor bayrağı asıldı.
Türkçe
SLMDMR retweetledi

İstanbul’un adını da “stenbol” diye yazmışlar. Buna izin verenler; Şehitlerin ahı rüyalarınızı parçalasın!
Amedspor Barikat@amedbarikat
Rojbaş Stenbol 🔥 Barikat İstanbul’un uğraşları sonucunda şanlı bayrağımız boğaz köprüsünde dalgalanıyor.
Türkçe
SLMDMR retweetledi
SLMDMR retweetledi

SLMDMR retweetledi

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde bulunan üyelerimiz köprünün son durumunu fotoğrafladılar.
Amedspor paçavrası için onlarca polis arabası seferber edilmiş, çevik kuvvet otobüsleri yığılmış ve köprünün sağ şeridi tamamen trafiğe kapatılmıştır.
Şehit verdiğimiz gün şehitlerimizle dalga geçen Amedspor paçavrasını koruyan emniyetten, öğrencilerin sırtında tekmelenen bayrağımız ve sokakta öldürülen çocuklarımız için de aynı cansiperane tavrı bekliyoruz.




Türkçe
SLMDMR retweetledi
SLMDMR retweetledi
SLMDMR retweetledi

Sn.Cumhurumuz @RTErdogan'a kamudaki eğitim,maaş,gelir adaletsizliği iletilmedi mi?
Sn.@_aliyalcin_ ?
Sn.@OnderKahveci ?
1.Sınıf İlçe Emniyet Müdürü 90.759 TL.
Taşerondan kadroya sınavsız geçirilen ve "kamu işçisi sayılan" ilk.mezunu temizlik,çay vb. 138-156 bin TL!
#memur

Türkçe
SLMDMR retweetledi

Yunanistan hükümeti, Batı Trakya'daki Türklerin “Türk'üm” demesini yasaklıyor, Türk okullarını kapatıyor;
Biz ise Türkiye'de Ruhban okulunun açılmasını konuşuyoruz... Rum, Ermeni ve diğer yabancı okulların ZATEN AÇIK olduğunu da hatırlatırız.
Türkiye'nin bu tek taraflı/platonik sevdası nereye kadar sürecek?
Türkçe
SLMDMR retweetledi

📌 Kamu Çalışanının Sözde Temmuz Zammı Vergi Diliminde Eriyor!
Kamu çalışanlarına Temmuz ayında yaklaşık %13,9 – %14 oranında artış yapılacağı tahmin ediliyor.
Ancak bordroya bakıldığında tablo çok farklı.
Çünkü kamu çalışanı zam alırken aynı anda bir üst vergi dilimine geçiyor ve aldığı artışın önemli bir kısmı daha maaşa yansımadan vergiye gidiyor.
Örneğin;
👤 Memur
%20 vergi diliminde 67.037 TL maaş alırken,
Temmuzda %27 vergi dilimine geçtiğinde zamlı maaşı 72.062 TL oluyor.
Yani yaklaşık %14 zam alması gerekirken, net maaştaki gerçek artış %7-8 seviyesinde kalıyor.
Başka bir ifadeyle memurun aldığı zammın neredeyse yarısı vergiye gidiyor.
Tablo diğer unvanlarda da değişmiyor:
👩⚕️ Hemşirede gerçek maaş artışı %7-8 civarına düşüyor.
🩺 Tabip ve uzman tabipte gerçek maaş artışı %6-7 bandına geriliyor.
Özellikle %27’den %35 vergi dilimine geçişte Temmuz zammı neredeyse etkisiz hâle geliyor. Bu geçişten en fazla etkilenen kesimlerin başında ise hekimler geliyor.
Bu tablo açıkça gösteriyor:
📌 Kamu çalışanına verilen artış, daha cebe girmeden vergi diliminde eriyor.
📌 Sorun sadece zam oranı değil; bordrolu çalışanın her yıl daha erken ve daha yüksek vergi dilimine sokulmasıdır.
📌 Temmuz artışı zaten gerçek anlamda zam değil, geçmiş enflasyonun gecikmiş telafisidir. Buna bir de vergi dilimi geçişleri eklenince kamu çalışanının alım gücü iyice düşmektedir.
📢 Vergi adaleti sağlanmadan maaş artışı kalıcı refah sağlamaz.
hekimsen.org/gonderiler/gon…
#MemurZammı
#VergiAdaleti

Türkçe








