Sabitlenmiş Tweet
🇦🇷 بارسا پَرَست 🇪🇸
399 posts

🇦🇷 بارسا پَرَست 🇪🇸 retweetledi

هکسره که کم بود، حالا باید ضمیرها رو هم یاد بدیم. وقتی درباره یک نفر صحبت میکنی، باید بگی «کی اومده ببینه؟»، نه «کیا اومدن ببینن؟». «کیا» و «ببینن» برای جمعه، نه یک نفر.
آربی 🎬🎸@karagah007
ببین کیا اومدن بازی رو ببینن ✌🏻 فایت کلاب 😂
فارسی

🇦🇷 بارسا پَرَست 🇪🇸 retweetledi

چه مبارک است این غم
که تو در دلم نهادی
به غمت، که هرگز این غم
ندهم به هیچ شادی
🇦🇷 بارسا پَرَست 🇪🇸@Barca_parast
روزام میگذرن؛ بعضی وقتها خوب، بعضی وقتها بد. حسهای مختلفی رو تجربه میکنم؛ حتی دایی شدن رو هم تجربه کردم. اما در آخر قویترین حسی که دارم، نبودن «عسل بانو»ئه. بعد از تموم حسهای خوب، یه غم و ناراحتی بزرگ همیشه همراهمه؛ اینکه کاش بود تا این لحظهها رو با اون تجربه میکردم.
فارسی

@AmirKhamir1080 چه جام رو ببره، چه نبره، امکانش هست تا بعد از کوپا بمونه.
فارسی

@Arman_Jnsr 35 سالگی برای خداحافظی مسی از تیم ملی واقعا زوده، بعد جام جهانی یک بار دیگه کوپا رو برده و حالا شانس اینو داره که جامجهانی دومش رو ببره در مورد موضوع سنش باید بگم که مسی همین الانم از نظر بدنی جزو ضعیفترین بازیکنهای جامه ولی اون مسیه.
فارسی

@Barca_parast اگه میخواست بهخاطر جامجهانی خدافظی کنه همون چهار سال پیش کفشها رو آویزون کرده بود!
ولی دیگه سنش (و حرفهایگری خودش) اجازه حضور تو جام بعدی رو بهش نمیده. مگر بخواد بهصورت نمادین اون بازی اول رو تو کشور خودش بازی کنه.
فارسی

@LastMarlonB درسته ولی مسئله ترسناک بودن خدافظی مسیه، چون فکر میکنم اگه آرژانتین قهرمان نشه کوپا بعدی میشه آخرین تورنومنت ملیش.
فارسی
🇦🇷 بارسا پَرَست 🇪🇸 retweetledi
🇦🇷 بارسا پَرَست 🇪🇸 retweetledi
🇦🇷 بارسا پَرَست 🇪🇸 retweetledi
🇦🇷 بارسا پَرَست 🇪🇸 retweetledi
🇦🇷 بارسا پَرَست 🇪🇸 retweetledi

CASE: “It’s not possible.”
Cooper: “No. It’s necessary.”

شهروند ساده@hiva_aff
معروف ترین دیالوگی که از یه فیلم یادته چیه؟؟
English
🇦🇷 بارسا پَرَست 🇪🇸 retweetledi
🇦🇷 بارسا پَرَست 🇪🇸 retweetledi
🇦🇷 بارسا پَرَست 🇪🇸 retweetledi
















