Hiç (Hiç birisi)

17.6K posts

Hiç (Hiç birisi) banner
Hiç (Hiç birisi)

Hiç (Hiç birisi)

@Bazlama0

Hayat işte en fazla ne olabilir ki dememek lazım.

Kaybolmuş Katılım Temmuz 2016
72 Takip Edilen36 Takipçiler
Hiç (Hiç birisi)
Hiç (Hiç birisi)@Bazlama0·
@sutdiyarii Bizim köy gibi yerimizdeki Lidl’a gelmez abey bizi diğer lidllardan kalanları artıkları getiriyorlar. (Abartı)
Türkçe
0
0
0
18
Hiç (Hiç birisi)
Hiç (Hiç birisi)@Bazlama0·
Söyleyecek çok şeyimiz varmış gibi bu sitede dolaşıp duruyoruz. Söyleyecek söylenecek hiçbir şey yok (yani benim için)
Türkçe
1
0
0
42
Hiç (Hiç birisi)
Hiç (Hiç birisi)@Bazlama0·
@laodykeian İzlanda’nın şey vardı göğüslerine vuruyorlardı. Bir ara iyilerdi kupalarda her yerde çıplak adamlar göğüslerine vurup huh huh diye bağırıyorlardı. Bu şovlar kuzeylilerde hep var heralde
Türkçe
0
0
1
12
alex kowalski 🇪🇸🇧🇪
norveç çok tatlı takım ve muhtemel dark horse adayı ama bu kürek çekme şovları biraz tırt. eğleniyorlarsa yapsınlar tabii de ne biliyim
Türkçe
1
0
6
290
Hiç (Hiç birisi)
Hiç (Hiç birisi)@Bazlama0·
Şimdi baktım yine bir bildirim gelmiş az önce arkadaşın gönderi paylaştı diyor giriyorum 13 Haziran. Aynen ya daha az önce paylaşmış bekle bu kadar hızlı haber verme yanlış anlaşılır
Hiç (Hiç birisi)@Bazlama0

Bu instagram malı arkadaşın yeni bir gönderi paylaştı diye bildirim veriyor giriyorum günler belki haftalar öncesinin bir gün fark etmeden beğeni atacağız millet stalklıyoruz sanacak. Çok da umursamazlar bizi önemsiz biriyiz de yine de canları sıkılmasın

Türkçe
0
0
0
73
Hiç (Hiç birisi)
Hiç (Hiç birisi)@Bazlama0·
Bu instagram malı arkadaşın yeni bir gönderi paylaştı diye bildirim veriyor giriyorum günler belki haftalar öncesinin bir gün fark etmeden beğeni atacağız millet stalklıyoruz sanacak. Çok da umursamazlar bizi önemsiz biriyiz de yine de canları sıkılmasın
Türkçe
0
0
1
107
Hiç (Hiç birisi)
Hiç (Hiç birisi)@Bazlama0·
@_preternity Kazançta bize bir şey yok kayıpta niye beraber olduk. Tayyip gibi hepimiz aynı gemideyiz de dersiniz şimdi.
Türkçe
1
0
1
34
preternity
preternity@_preternity·
@Bazlama0 yav kardeşim yenilince birlikte yenilmiş oluyoruz almanya osmanlı gibi düşün
Türkçe
1
0
3
20
Hiç (Hiç birisi)
Hiç (Hiç birisi)@Bazlama0·
Türkiye, Kürtlerle çözüm sürecini güzel bitirseydi şimdi Undav Türkiye’de oynayacaktı. Kardeş kardeş çıkacaktık gruptan. Aynı gün yaşanan forvet krizimiz ve Undav’ın iki golü görmek isteyenler için Allah’tan bir ibret olarak yaşanmıştır belki.
Türkçe
1
0
1
97
preternity
preternity@_preternity·
@Bazlama0 taymda deniz undav twiti görmeyi bekliyorduk
Türkçe
1
1
5
320
Hiç (Hiç birisi)
Hiç (Hiç birisi)@Bazlama0·
Sane hadi göster kendini ya. Bağlanmışız elemana iyi oynasın sevilsin istiyoruz. Hadi be yap bir şeyler
Türkçe
0
0
1
60
Hiç (Hiç birisi)
Hiç (Hiç birisi)@Bazlama0·
Defans işini geçin bu takım dünya kupasında daha gol atamadı. Curaçao attı Türkiye gol atamadı daha
Türkçe
0
0
2
62