@marjizone Nihalin acısı çok sessiz bence kardeşlerine hiçbir zaman açık açık sevgisini göstermemiş cenazede de şokla sadece bakıyordu karakterinin olayı bu olabilir
Bir şey diyeceğim yani bu kızın da kardeşi öldü herkes Emir’in abisi ölmüş gibi davranıyor ama o da abla sonuçta hani ablalar kardeşleri için dünyayı yakar bir de bir ablanın kardeşinin öldüğünü düşünürsek neler neler olmaz ama biz onun sesini bile duymadık
📌EmMel Mention Etkinliği
📢 Destek Zamanı!!
📅 : 25 Haziran Perşembe Günü
⏰: 20:00’de
🎯: Hedefimiz 200 Ment
#EmMel EmMel
#SenaMiaKalıp SenaMiaKalıp
#RahimcanKapKap RahimcanKapKap
🚨| Mentlerinizi Birbirinden Farklı Cümlelerle Yazınız
Büyük Harf,Rakam Emoji Kullanmayınız!