Bender Bending Rodriguez

2.7K posts

Bender Bending Rodriguez banner
Bender Bending Rodriguez

Bender Bending Rodriguez

@BennyDorm

Staten er aldri løsningen - staten er problemet | Om noen få år er alle de eldre menn/kvinner som styrer verden død. Da blir verden en bedre plass.

Katılım Nisan 2009
193 Takip Edilen144 Takipçiler
OleKristoffer
OleKristoffer@OleKristofferE·
W til NRK for denne avgjørelsen Sjeldent hatt mer gåsehud på scoringer og underveis i en fotballkamp som inatt. Og det er takket være gutta på mic vg.no/sport/i/2p9gpv…
Norsk
13
6
758
52.1K
Bender Bending Rodriguez
@sigurds21 Synes det ser ut som at han har funnet sin plass i laget mer og mer over de siste kampene. Jæskla trygg og bra altså! :) Det bruddet med påfølgende assist er 👌
Norsk
0
0
12
2.3K
sigurd
sigurd@sigurds21·
Patrick Berg! Take a bow. Fantastisk omgang, og fantastisk innhopp. Spiller han seg inn på laget nå?
Norsk
8
0
386
28.7K
Ols
Ols@Ols55·
@ExVGSvea Sørloth enormt god i dag. 7,5 eller 8. vinner alt.
Norsk
1
0
82
3.6K
Svea
Svea@ExVGSvea·
Norge-børs (4-3-3): Nyland 7 Ryerson - Ajer 8 Heggem 7 Wolfe 6,5 Ødegaard 8 Berge 7 Aursnes 4 Sørloth 5,5 Haaland BB9 Nusa 4,5 Holmgren 7 Berg 7
Norsk
42
1
121
62.6K
Bender Bending Rodriguez
Merkelig til reaksjoner her 😂 Solbakken var vel rimelig tydelig på at spillere skal hviles. Tenker at oppsiden med et uthvilt 'A-lag' i 16-delsfinalen er betydelig større enn ved å gå gung-ho inn mot Frankrike. De hviler garantert spillere de også, så her er det muligeter for et 'b-mannskap'.
Norsk
0
0
1
210
Bender Bending Rodriguez
@jejeproduktion @woods008800 @odahaukaas The number 250.000 might not be correct, but it does not change the fact that these grooming gangs are very much real. The true scale is unknown, the number of unreported cases is probably large and thousands of children are demonstrably known to have been victimised.
English
0
0
0
12
Magne Bjella 🇳🇴🇺🇦
Jeg synes det er interessant at mange nordmenn tilbringer store deler av året i Spania uten å snakke særlig spansk, uten å lese spanske aviser og uten å delta særlig mye i spansk samfunnsliv. De fleste av oss tenker ikke at det gjør dem til dårlige mennesker eller at de ikke hører hjemme der. Samtidig forventer vi ofte langt mer av mennesker som kommer til Norge. Jeg mener selvfølgelig at folk som flytter hit bør lære norsk og delta i samfunnet. Men jeg tror også det er nyttig å minne seg selv på at integrering er en prosess som tar tid, og at mennesker har flyttet mellom land, kulturer og språk i århundrer. Kanskje er virkeligheten litt mer nyansert enn slagordene i kommentarfeltene.
Bobby Scotmeyer@BobbyScotmeyer

@MagneBjella Magne flytter til Japan og mener han er fullblods japaner innen 7 år. Da er han japansk faktisk, helt på høyde med grunnleggern av Toyota og Nintendo.

Norsk
45
1
19
8.1K
Bender Bending Rodriguez retweetledi
Konstantin Kisin
Konstantin Kisin@KonstantinKisin·
If you listened to the British media today, you'd think Henry Nowak was killed by Nigel Farage's comments.
English
808
5.5K
54.3K
644.1K
Jan Herdal
Jan Herdal@JanHerdal·
Har Erna en spesiell rett til internasjonale toppverv?
Jan Herdal tweet media
Norsk
53
22
186
3.5K
Fotballandslaget
Fotballandslaget@nff_landslag·
Let the adventure begin🇺🇸
Fotballandslaget tweet media
English
453
2.1K
37.1K
3.4M
Bender Bending Rodriguez
Bender Bending Rodriguez@BennyDorm·
@Espennr7 Jeg er enig! Slik som Berge og Aursnes holdt på i går så er det null stress... selv om det var treningskamp og et redusert Sverige
Norsk
0
0
0
238
Espen Berntsen
Espen Berntsen@Espennr7·
Brannfakkel 🔥🔥🔥 Sander Berge er en bedre fotballspiller enn Martin Ødegaard p.t.
Norsk
16
2
90
23.4K
Marius Sommerfelt
Marius Sommerfelt@msommerfelt·
Hva er verst for søta bror - 3-0 til pause eller det som skjer i pausen?
Norsk
1
2
72
10.7K
MagnusBarstad
MagnusBarstad@MagnusBarstad·
En ting er at Norge er legit gode. Fullstendig topplag. En helt annen ting er det svenske laget her. Fremstår som sviskekompott på løs mage. Kampplan virker å være å finne Elanga feilvendt på fot. Potteball👍
Norsk
6
2
213
20.8K
Mr. Mekker
Mr. Mekker@MrMekker·
Ganske tydelig bruk av hersketeknikker her.
Norsk
15
7
195
29.8K
Morten Bergli🇧🇻
Morten Bergli🇧🇻@MortenLumba·
Wow, jeg er stolt av sesongen! PSG var muligens best, men dette kunne vi tatt. Synes vi også ble snytt for en ganske klart straffeDette er starten på dominansen!Og til alle fans av andre lag, pipe down.Dere var var ikke i finalen.Fler var ikke i turneringen engang. Skål gooners
Norsk
21
0
38
7.4K