berk 🔑 SuperFans

14 posts

berk 🔑 SuperFans

berk 🔑 SuperFans

@BerkSuperfans

Katılım Şubat 2024
10 Takip Edilen73 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
berk 🔑 SuperFans
berk 🔑 SuperFans@BerkSuperfans·
instası bulunmuş diyorlar...
berk 🔑 SuperFans tweet media
Türkçe
4
0
31
41.6K
GRIZZLYBEAR.hl
GRIZZLYBEAR.hl@GRRRIZZLYBEARR·
@BerkSuperfans @kasomister 3 doların neyini talep etcek adamı desteklemiceksen bunu bile yazmana gerek yok 1 tuborg kırmızı parasına 1 adet nft mintleyeceksin altı üstü
Türkçe
1
0
0
231
Mr. Cassandra
Mr. Cassandra@kasomister·
Fudlamalarına rağmen free WL'lerini olduğu gibi bıraktığım insanların projemi mintlemelerini, satmalarını acıyarak izliyorum. Arkadaşlar ben bu toplulukta her zaman iyi niyetle aranızdaydım. Bugüne kadar onlarca reklam teklifi reddettim, hiçbir reklam almadım. Hiçbir zaman reklamla para kazanmaya gerek duyan bir insan olmadım. Son teklifimi de @KontonNFT iletmişti hatta Blockchain haftasındayken. Onu da reddettim kendisi de gelir doğrular umuyorum muhakkak İçim rahat ki, aylardır piyasa buradan dönüyor diye takipçisini gazlayıp zarar üstüne zarar yazdıran insanlardan değilim. Hepinize yalvardım bu piyasadan bu noktada zarar göreceğinize dair. Onlarca teşekkür mesajı aldım. Belki yüzlerce insanın hayatına dokundum. Daha Bitcoin $116K iken bunu söylemeye götü olan nadir insanlardan biri olduğum içim rahat Üzülüyorum ki hergün ülkede sövdüğünüz toksik tavrın bir parçasınınız çoğunuz. Bazılarınız gerçekten çok kötüsünüz. Emin olun bu kötülük benden çok size zarar yazar. Yine de buradayım. Hiç kimseye bir borcum yok. Hiç kimseye eyvallahım yok
Mr. Cassandra@kasomister

Denedik, bir yere kadar gelebildik. Supply 2200'e çekildi. Dileyenler mintledikleri Monkeleri bana aldığı fiyata geri satabilir. Fudlamalarına rağmen WL'lerini silmediğim arkadaşlar harçlıklarını aldı, almayanlar da buyurup alabilirler Monke

Türkçe
31
3
129
11.9K
berk 🔑 SuperFans
berk 🔑 SuperFans@BerkSuperfans·
@SekulerTrader @monkePixart O arkadaş kendini bozdu ve videolarında dalga geçerek anlattığı o fenomenlere benzedi. Artık eski samimiyetide yok mintten topladıkları parayla kendine güzel bir tatil yapar. Bir çok göt yalayan fenomenlerde tamamen bu arkadaşı ileride işim düşer diye paylaşıyor
Türkçe
0
0
3
273
Sekuler.eth
Sekuler.eth@SekulerTrader·
‼️ Güncelleme ‼️ Arkadaşlar, @monkePixart koleksiyonunu sanırım ilk paylaşanlardan biri bendim. İlk etapta proje sahibi arkadaş bana samimi geldiği için destek olmak istedim ve sizlerle de paylaştım Ancak süreç ilerledikçe bazı noktalar beni rahatsız etmeye başladı. Gördüğüm kadarıyla çok sayıda kişiye Çekiliş yoluyla dağıtılması için WL dağıtıldı. Bu tek başına bir sorun değil elbette, fakat işin ekonomik tarafına baktığımda bazı soru işaretleri oluştu. Koleksiyonun supply miktarı 5555 adet. Mint price rakamını hesaba kattığımızda ortaya yaklaşık 20 bin dolar civarında bir gelir çıkıyor. Buna karşılık projenin arkasında şu an için net bir utility veya uzun vadeli bir plan göremedim. Bu nedenle proje sahibine supply miktarının daha düşük tutulmasının daha sağlıklı olacağını düşündüğümü ilettim. Kendisi 5555 sayısının özellikle tercih edildiğini ve detaylı düşünüldüğünü söyledi. Ancak bu açıklama beni ikna etmedi. Kimseyi yönlendirmek ya da karalamak istemiyorum. Sadece kendi bakış açımı paylaşmak istiyorum. Geldiğim noktada, free mint hakkım olmasına rağmen bu koleksiyonu mintlememe kararı aldım. Sanki hepimiz toplanmış bir kişiyi 20 k sahibi yapmaya çalışıyoruz gibi bir duruum oluştu Daha sonra "neden uyarmadın?" denilmesini istemediğim için düşüncelerimi açıkça paylaşmak istedim. Karar elbette herkesin kendisine ait Herkese bol şans ve bol kazançlar dilerim
Monke@monkePixart

Monke mint details ​12 June, 16:00 UTC(1h each phase) Phase 1: Free Mint(1 max) Phase 2: GTD | 0.002eth (2 max) Phase 3: FCFS | 0.002eth (3 max) Phase 4: Public | 0.002eth (4 max) 5555 savages. One tribe. Follow for possible WL spots 🙊

Türkçe
17
1
39
13.3K
Mr. Cassandra
Mr. Cassandra@kasomister·
Web3 tarihine geçecek bir NFT marketing videosu hazırlamak uğruna şehirde türlü maymunluklar yapıyorum İstanbul Blockchain haftasında verdiğim rahatsızlık için özür dilerim @IstanbulBlockWk
Mr. Cassandra tweet media
Türkçe
14
1
120
7.1K
berk 🔑 SuperFans
berk 🔑 SuperFans@BerkSuperfans·
@kasomister valla seni severek takip ediyorum da.. dün polymarket ref, bugun nft işi , videolarında dalga geçtiğin , dolandırıcı dediğin adamlardan bi farkın kalmadı . sende iyice kendini bozdun . güç zehirlenmesi bu olsa gerek
Türkçe
0
0
3
115
Mr. Cassandra
Mr. Cassandra@kasomister·
Yıllar önce çizdirip kenarda beklettiğim bir NFT projem var Bunu birkaç canlı yayında arka planı tüm şeffaflığıyla göstererek; bir proje nasıl yaratılıyor, işin perde arkasında neler oluyor sizlere göstererek launch etmek istiyorum Bu piyasada sadece oyuncu olarak değil, üretici olarak da yer alınabileceğine dair teşvik edici bir iş olur umarım. Bizim CT'ye ciddi bir miktar free whitelist dağıtacağım. Umuyorum destekleyenler için bir tavuk döner parası çıkar ve öğretici bir süreç olur Gelişmeler için takipte kalınız 👋
Mr. Cassandra tweet mediaMr. Cassandra tweet mediaMr. Cassandra tweet mediaMr. Cassandra tweet media
Türkçe
105
15
299
32.3K
berk 🔑 SuperFans
berk 🔑 SuperFans@BerkSuperfans·
@zenerbabax Lan ibne sen demiyormuydun kazandırmaya devam ediceğiz diye ??? Hani noldu türk ctni sikip attımn. Bundan en kazançlı sen çıktın sana bedavadan nft verdiler artık götüne sokarsın drobu .
Türkçe
0
0
0
124
Zener
Zener@zenerbabax·
Gördüğüm en kötü AirDrop dağıtımını yapmışlar. Söylenecek çok şey var birşeyler değiştirebiliriz diye vites düşürüyorum. @commondotxyz mevcut checker’a göre 1-2 bin kişiye temiz yedirmek yani platform kullanıcılara level 4-5 olana iyi atmışlar. Daha önce NFT droplarında alışılmadık yöntem izlemişler. 0.85 atmışlar ama çok detay var. @dillchen ve diğer ekip üyelerine yazıyorum. Mesajlarımı halen görüp dönüş yapmadılar. Elimizden gelen herşeyi yapacağımıza emin olabilirsiniz. En kötü nft deki user tier bölümünü kaldırmaya çalışacağız. Bana dm atıp ana avrat söven aptalları ekstra skceğim.
Zener@zenerbabax

Biraz uzun bir yazı olacak. Bildiğiniz gibi birkaç gün önce @commondotxyz’in resmi NFT’si @lamumudotxyz launch oldu. 1–2 aydır inanılmaz bir emek ve özveri ile topluluk oluşturduk. Yerel ve global ölçekte Common projesini duymayan kalmadı. Elimizden geldiğince adaletli bir whitelist dağıtımı yapmak istedik; elbette kusurlarımız olmuştur. Tüm bu çalışmanın meyvesi olarak NFT sold out oldu ve şu an 7x seviyesinde işlem görüyor. Common; Polychain, Dragonfly, Coinbase, Wintermute, Jump Crypto gibi popüler VC’ler tarafından destekleniyor. Özetle, @v_on_vana projesinden sonra Lamumu da ciddi bir başarıya imza attı. Her iki projede de topluluk ve marketing tarafındaki tüm süreci ben yönettim. Birkaç uyarı ve hatırlatma Son günlerde fomo ile farklı marketlerden agresif alım yapanları görüyorum. DM kutum “Abi airdrop var mı? Sence çekeyim mi? % kaç airdrop gelir? Floor nereye gider?” gibi yüzlerce mesajla doldu. Toplu ve net yanıtım: Yatırım tavsiyesi vermiyorum. İsteyen alır, isteyen satar. Burası kripto; her hamle risk demektir. Kimisi kazancını yeterli görür, floordan satar ve nakite geçer. Kimisi ise marketten alıp 2–3x airdrop bekler. Her karar, her risk tamamen kişiseldir. Ben ve Modularity ekibi olarak hep şu stratejiyi savunduk: “Elinizden geliyorsa whitelist alın, marketten çekmeyin.” Çünkü vizyonumuz free veya free’ye yakın, kesin kazançlı fırsatlara yönlendirmek. Airdrop konusuna gelirsek: Evet, airdrop olacağını en baştan konuştuk. Ama “% kaç olur, Common FDV’si ne olur” gibi sorulara kimse kesin yanıt veremez. Bunu yatırımcı analizi yaparak siz değerlendirip karar verin. Son söz Sizden iyi olursa övgü kötü olursa küfür istemiyorum. Riskinizi kendiniz alın, kararlarınızı kendiniz verin. Biz şeffaf biçimde iyi işler getirmeye çalışıyoruz ama airdrop’u proje ekibi yapıyor. Kişisel görüşüm: Lamumu kazandırdı ve kazandırmaya devam edecek potansiyele sahip. Ve hangi senaryo olursa olsun her zaman topluluğun yanındayım. FCFS dağıtımı ve Aura leaderboard sürecinde daha dikkatli olabilirdik; iyi veya kötü, bir işin daha sonuna geldik. Net tarih veremem ama benzer işler için görüşmeler sürüyor. Yakında yeni fırsatlar göreceksiniz. Sağlıcakla kalın, ZB (Zanir)

Türkçe
100
32
360
34.1K
berk 🔑 SuperFans
berk 🔑 SuperFans@BerkSuperfans·
@zenerbabax BOS KONUSMA EGER LAMUMU AIRDROP ATILMAZSA SENDE BASARISIZ OLURSUN . SIMDIDEN ZATEN KIVIRMAYA BASLADIN . YOK MINT PRICE 5X YAPTI BUNLAR ONEMLI DEGIL MARKETTEN CEKIP BIR COK INSAN VAR . AKSI TAKTIRDE RCADE TOKATLAYAN HUNTERDAN FARKIN KALMAZ
Türkçe
0
0
0
53
Zener
Zener@zenerbabax·
Sabah akşam Kaito tayfa tarafından paylaşılan billions ve an..ma. Hiç kimsenin paylaşmadığı Common. Lamumu geleni gideni tokatladı. “Yok çok Türk var, yok bizden başka konuşan yok” dediler. Shimpers, Billions… hepsinin hali ortada. Şimdi yeni çöp Rome NFT çıkıyor. Modularity gerçekten ama gerçekten çok büyükmüş.
el1000.mega | ∑:@Elminselimov5

Malesef bazı projeler haypı ve ilgiyi sadece Kaitoya borçlu. Kendi başlarına bir iş yapmaya kalktıkları zaman eline yüzüne bulaştırıyorlar böyle . Ben bu adamlara 2ci NFT fikri yokken genesisleri reveal yapma fikrini önerdim ama kabul etmediler.

Türkçe
21
2
134
12.8K
berk 🔑 SuperFans
berk 🔑 SuperFans@BerkSuperfans·
@zenerbabax EĞER BUNA AİRDROP ATILMAZSA KAÇACAK DELİK ARA. HER NE KADAR YATIRIM TAVSİYESİ VERMUİORUM DESENDE HAYVAN GİBİ SHİLLEDİN. 2 RCADE VAKASI YAŞATMAYIN CTYE.
Türkçe
0
0
0
76