Bimen Zartar

13.9K posts

Bimen Zartar banner
Bimen Zartar

Bimen Zartar

@BimenZartar

ÇAPULCUNUN BİRİYİM BİLİRİM KENDİMİ BİLİRİM ! @Liberalparti_TR Gn. Bşk. Yrd. “Lux ex tenebris orta est, non tenebrae ex luce.”

İstanbul, Türkiye Katılım Ekim 2010
687 Takip Edilen1.8K Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Bimen Zartar
Bimen Zartar@BimenZartar·
The issue is not about knowing something is a lie. The issue is living among people who believe in that lie. Խնդիրը այն չէ, որ մենք գիտենք, որ ինչ-որ բան սուտ է: Խնդիրը այն է, որ ապրում ենք այն մարդկանց հետ, ովքեր հավատում են այդ սուտին: Το ζήτημα δεν είναι να γνωρίζουμε ότι κάτι είναι ψέμα. Το ζήτημα είναι να ζούμε ανάμεσα σε ανθρώπους που πιστεύουν αυτό το ψέμα. Le problème n’est pas de savoir que quelque chose est un mensonge. Le problème, c’est de vivre parmi des personnes qui croient à ce mensonge. Mesele bir şeyin yalan olduğunu bilmemiz değil. Mesele bu yalana inanan insanlarla yaşıyor olmamızdır.
1
2
14
16.6K
Bimen Zartar retweetledi
Rahmetli Nixon
Rahmetli Nixon@rahmetlinixon·
Baba olunca anlarsınız da, umarım o gün de gurbet yorgunu babanız hayatta olur. Çok pişman olursunuz çok...
Türkçe
2
15
230
20.1K
Bimen Zartar retweetledi
Nisanyan Himself
Nisanyan Himself@NisanyanHimself·
@hurra14prftyql Bu adamlar "Türk" kelimesini faşist köpekle eş anlamlı görüyorlar. Dolayısıyla ikincisine yönelik doğal nefreti "Türk düşmanlığı" ile özdeşleştiriyorlar.
Türkçe
8
11
287
21K
Bimen Zartar
Bimen Zartar@BimenZartar·
Denedi hepsini, sonunda yüzüne gözüne patladı. Hrant’ı yılarca uğraştı bir kere yanında olmadı. Hrant öldü arkadaşı oldu. Ne serden ne yardan vazgeçmek istemedi. Yetmez ama evetçi oldu. Arkadaşına kitap yazdırdı yolunu buldu. Milyoner olacak değildi ama Markar Esayan olmaya göz kırptı kaç kere. Gezi boyunca ortada yoktu son günü polis panzeri üzeriden megafonla bizlere seslendi. Üstat sen kime kimi anlatıyorsun ?
Türkçe
1
0
6
584
Bimen Zartar
Bimen Zartar@BimenZartar·
Arsen'in Ermeni kimliği üzerinden elde ettiği rantı Patrik bile elde edememiştir. O kadar vizyonsuz ve tembel biri ki, iyi üniversitelerin ne kadar içi boş ve karşılığı olmayan alanı varsa gidip onlara yönelmiş. Ermenilikten ve babasının soyadından devşirdiği itibar tükenince, şimdi rotayı Türkçülük üzerinden prim yapmaya çevirdi. Karşımızda yurt dışında hiçbir varlık gösterememiş bir profil duruyor. Akademik olarak çalıştığı konularda kimsenin onu kale almayacağını çok iyi anladı, zira o alanlarda çok daha yetkin isimler ve nitelikli çalışmalar var. Sadece Ermeni olmak ve Nişanyan soyadının rüzgarı bu yetersizliği artık taşıyamaz oldu böyle olunca o da son çare olarak Türkçülük şovuna soyundu, büyük ihtimal en büyük amacı Türkiye’de köşe yazarı, sözde araştırmacı yazar yada daha iyisi bir üniversiteye kapağı atıp yıllarca adam yerine konulmayı garantilemek. Türkçüler zaten bunun gibi fırladık gahgogov dolu alsınlar bunu da tepe tepe kullansınlar. Ama Sevan’ın. Neden mi ? Bu gahgogovu adam sanıpta nüfusunu kullanıp kapıları açmasına yardım etmeyecekti. Herif diploma tek başına bir şeye yaramazın sözlük karşılığı. @NisanyanHimself
Rahmetli Nixon@rahmetlinixon

Soyadı Nişanyan olmasaydı Yozgat Bozok Üniversitesi Sanat Tarihi mezunu bir kasiyerdi

Türkçe
23
8
108
207.9K
Bimen Zartar
Bimen Zartar@BimenZartar·
@NisanyanHimself abi kurtar, beni sana hayran sanıyorlar. 😂 Halbuki tek yaptığım gördüğümü paylaşmaktı.
Türkçe
0
0
2
88
Bimen Zartar
Bimen Zartar@BimenZartar·
İnsan kendinden bilirmiş işi. 😁 Demek ki senin taktiğin bu ? Tartışmada haklı çıkabilmek için önce gramer Naziliği yapmaya kalktın. Baktın ki hiç umurumda değil ve geçerli bir mazeretim var, bu sefer de utanmadan o komplo teorileri üretmeye başladın. Gerçekten boşa harcanan oksijen ve beyin enerjisisin. Şunu bil, disleksim olmasaydı bile imla kurallarını zerre umursamazdım. Çünkü benim için önemli olan fikrin kendisidir, şekilcilik değil. Sonuçta bir gramer sınavında değilim. Üstelik yazdıklarımı da gayet iyi anlamışsın ki üşenmeden üsten satırlarca yazmışsın. E madem ne yazdığımı anlıyorsun, bana daha neyin tatavasını yapıyorsun ? Hadi sağdan bekleme yapma aynen devam küçük faşo.
Türkçe
0
0
0
51
Arsen Nisanyan
Arsen Nisanyan@arsennisanyan·
Şuna da bir açıklık getireyim, kayda geçmiş olsun. Tarihçi olmaya ilkokul 5. sınıfta, Alphonse de Lamartine'in "Cihan Hakimiyeti" isimli üç cilt Osmanlı tarihini okuduktan sonra karar verdim. Anlatım gücü (çeviri olmasına rağmen) beni benden almıştı; halen de dönüp arada karıştırırım. Lisede ilgim gittikçe antikçağ üzerinde yoğunlaştı. Titus Livius'un Roma tarihi bunda önemli rol oynadı. Eşzamanlı olarak Matematik Köyü sayesinde fizik ve matematik ile de kısaca flörtleştim, fakat sonunda tarihçilikten devam etmeye karar verdim. Oxford ve Harvard'da burslu okudum. Ailem geçim konusunda beni destekledi; ben de para kazanmak için çalıştım. İngiltere'de pizzacılık, ortaokul öğrencilerine hocalık, akademik projelerde editörlük yaparak harçlığımı çıkardım. Amerika'ya gitmem için zaten Harvard bana maaş teklif etti; okula kuruş para vermedim, aksine onlar bana para verdi. Halen de orada araştırma ve eğitmenlik yapmaktayım. Ermeni olmamın belki bir rolü olmuştur ama pek de zannetmiyorum. Her zaman yüksek notlarla derslerimi geçtim, en iyi hocaların referanslarını aldım, öğrencilerimle aram her daim iyi oldu. YouTube'daki siyasi açık sözlülüğümden ötürü geçtiğimiz yıl bazı sürtüşmeler yaşandı, fakat onları da atlattık. Sonuç olarak tarihçilik ve arkeoloji konularında fena olmayan bir akademik karinem var. Kitap okumam, merak ettiğim şeyleri araştırıp gençlerle paylaşmam, Anadolu ve Akdeniz tarihi üzerine teoriler geliştirmem için beni destekliyor bu kurumlar. Sağolsunlar, ben de elimden geleni yapıyorum. Bir noktada tam zamanlı Türkiye'ye döneceğim -- henüz acele etmek için bir sebebim yok.
Bimen Zartar@BimenZartar

Arsen'in Ermeni kimliği üzerinden elde ettiği rantı Patrik bile elde edememiştir. O kadar vizyonsuz ve tembel biri ki, iyi üniversitelerin ne kadar içi boş ve karşılığı olmayan alanı varsa gidip onlara yönelmiş. Ermenilikten ve babasının soyadından devşirdiği itibar tükenince, şimdi rotayı Türkçülük üzerinden prim yapmaya çevirdi. Karşımızda yurt dışında hiçbir varlık gösterememiş bir profil duruyor. Akademik olarak çalıştığı konularda kimsenin onu kale almayacağını çok iyi anladı, zira o alanlarda çok daha yetkin isimler ve nitelikli çalışmalar var. Sadece Ermeni olmak ve Nişanyan soyadının rüzgarı bu yetersizliği artık taşıyamaz oldu böyle olunca o da son çare olarak Türkçülük şovuna soyundu, büyük ihtimal en büyük amacı Türkiye’de köşe yazarı, sözde araştırmacı yazar yada daha iyisi bir üniversiteye kapağı atıp yıllarca adam yerine konulmayı garantilemek. Türkçüler zaten bunun gibi fırladık gahgogov dolu alsınlar bunu da tepe tepe kullansınlar. Ama Sevan’ın. Neden mi ? Bu gahgogovu adam sanıpta nüfusunu kullanıp kapıları açmasına yardım etmeyecekti. Herif diploma tek başına bir şeye yaramazın sözlük karşılığı. @NisanyanHimself

Türkçe
56
23
905
193.5K
Bimen Zartar
Bimen Zartar@BimenZartar·
@ayval_esma @arsennisanyan Hahahahaha oldu. Disleksisi olmasına rağmen yazan adama bağlaç soruyor. Ayrıca gramer sınavında değiliz. Hadi ben kıskandım da yazdım, senin kıskandığımı idda ettiğin Arsen AI’ye yazdırdığı metinde bile hata yapıyor onu ne yapacağız ?😂
Türkçe
1
0
0
101
Bimen Zartar
Bimen Zartar@BimenZartar·
@NisanyanHimself @aysenur Oğlun olmasa çok ağır söverim, dua etsin oğlun, dua etsin o hıyarağalığına rağmen senin soyismini taşıyor gahgogov.
Türkçe
0
0
3
493
Nisanyan Himself
Nisanyan Himself@NisanyanHimself·
@aysenur Akla ziyan spelülasyonlar. Sevan mal varlığının tamamını emaneten kızına bıraktı. Şimdi karısının hakkı olan 1/4ü talep edince, anası ile abileri kızı terörize edip engellediler.
Türkçe
24
7
151
27K
ayşenur 🦍
ayşenur 🦍@aysenur·
nişanyan sagasında arsen haklı bence ya... anlamadım ya da, çünkü sevan ölünce şimdiki karısına zaten mirasının 1/4ü kalıyor. sevan ne istiyor anlamadım, bütün hissesini mi verecek yeni karısına? öyleyse çocukların tatava yapması normal. succession'da da böyle oldu bu işler...
Türkçe
8
9
490
82.6K
Bimen Zartar retweetledi
Cemile Bayraktar
Cemile Bayraktar@cemilebayraktr·
Kız maksat zaten oydu :) O dönem, normalleştiğimiz tek dönemdi :) İslamcılar, liberaller, solcular, Kürtler, Ermeniler falan aynı ülkenin insanı gibi birbirimizi hain ilan etmeden aynı masada oturabiliyorduk, güzel günlerdi
Zeynep Karataş@zainabkaratash

Sevan Nişanyan ve Ali Nesin’e bir grup arkadaş iftara gitmiştik. Sene -sanırım- 2010… O zamanlar çok normal gelmişti de şimdi düşününce tuhaf geldi 🙂

Türkçe
16
1
68
20.5K
Bimen Zartar
Bimen Zartar@BimenZartar·
Okuduğunu bile anlamıyor abuşik birde Profum diye geziyor. Sen nasıl Prof oldun bu kafa ile çok merak ediyorum ? Kadın kahvenin yapılma şeklini değil çekirdeğinin yani kendisinin Brezilya kahvesi olduğunu söylüyor. Bu boşta kalkmış aklı sıra şovenizm yapıyor. Madem Brezilya değil Türk kahvesi senin idda ettiğin gibi o zaman söyle bakalım kahve çekirdeği Türkiye’de nerede yetişiyor ?
Özgür Demirtaş@ProfDemirtas

@bosunatiklama Hayır Türk Kahvesi Türkiye’nindir. Çok biliyorsanız Brezilya’da Böyle pişirseydiniz o zaman.

Türkçe
0
1
7
1.6K
Bimen Zartar
Bimen Zartar@BimenZartar·
@ProfDemirtas @bosunatiklama Arkadaş sen nasıl Prof oldun ? Okuduğunu da anlamıyorsun. Kahvenin yapılma şeklinden değil kendisinden bahis ediyor kadın. Abuşik madem kadın haksız, söyle bakalım Türk kahvesinin çekirdeği nerede üretiliyor Türkiye de ?
Türkçe
2
0
9
615
Özgür Demirtaş
Özgür Demirtaş@ProfDemirtas·
@bosunatiklama Hayır Türk Kahvesi Türkiye’nindir. Çok biliyorsanız Brezilya’da Böyle pişirseydiniz o zaman.
Türkçe
118
25
1.8K
138.1K
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
Brezilya'nın Ankara Büyükelçisi Gilda Motta Santos Neves: "Aslında Türk kahvesi Brezilyalıdır. Türkiye'ye gelen kahvenin çok büyük bir kısmı Brezilya'dan geliyor."
Boşuna Tıklama tweet mediaBoşuna Tıklama tweet media
Türkçe
484
29
1K
703.5K
Bimen Zartar retweetledi
Bimen Zartar retweetledi
Rıza ZELYUT
Rıza ZELYUT@r_zelyut·
-Bildiğim kadarıyla daha önce bir bakana böyle bir suçlama olmamıştı. -Avrupa Parlamentosu, raporunda bir bakanı ilk kez doğrudan doğruya hedef aldı ve Adalet Bakanı Akın Gürlek için yaptırım istedi. -Denilenler çok ağır: -"İnsan hakları ve temel özgürlüklerin ciddi ve kasıtlı ihlallerinden sorumlu Türk yetkililere karşı, AB'deki varlıkların dondurulması da dahil olmak üzere kısıtlayıcı tedbirlerin uygulanmasının değerlendirilmesi gerekmektedir. Bu yetkililer arasında, kayyum rolünü üstlenenler ve onları atayanlar veya devletin baskıcı mekanizmasında kilit rol oynayanlar, örneğin eski İstanbul Başsavcısı Akın Gürlek de yer almaktadır. Akın Gürlek'in Adalet Bakanı olarak atanmasından duyulan dehşeti dile getirirken, yaşanan durumun kariyeri boyunca her zaman siyasi bir gündemi takip eden siyasi bir aktör olduğunu ortaya koyduğunu belirtiriz." Bunun içeriye yansıması nasıl olacak? 1-Avrupa Birliği, Türkiye'den daha da uzaklaşacak. 2-İçerideki otoriterleşme ve hukuksuzluk demokrasimizi daha da vuracak...
Rıza ZELYUT tweet media
Türkçe
256
1.4K
5.8K
196.8K
Bimen Zartar retweetledi
mustafa yazıcı
mustafa yazıcı@myzccc·
Yunanistan'ın Siroz adasında halk, İsrailli turistlerin kruz gemisinden inmesine müsaade etmedi. Kıyıda toplanan halk, Filistin bayrakları açtı ve "bebek katili İsrail" sloganları attı.
Türkçe
338
10K
35.4K
255.8K