JR.Unls
86 posts

JR.Unls
@Bnkr1i
Classic Leo, full-time banker, a bit sporty…
Katılım Haziran 2026
94 Takip Edilen41 Takipçiler

@ceyhunyilmaz Tek eksiği Dünya Kupası Ronaldo’nun. Şampiyonlar Ligi baz alındığında da Messi, Ronaldo’nun yanına yaklaşamıyor. Portekiz’in en büyük handikabı, teknik direktörlerinin hep kötü isimler olmasıydı. Ronaldo, daha iyi bir teknik direktörle kesinlikle kazanabilirdi.
Türkçe

Maçın ardından Cristiano Ronaldo: "Geri döndüm, geri döndüm."
x.com/MousaQi/status…
Türkçe

@FurkanNeferi10 @forzacimbom 3 milyonluk yeni anlaşma sağlanırsa daha iyi bir yedek forvet bulamayız.1+1 performansa göre sözleşme uzar maddesi koyarsak ister istemez kendine daha çok dikkat eder.
Türkçe

@Bnkr1i @forzacimbom İlk 10daki takımlardan sadece Göztepe'ye 1 golü var.
3 yıldır derbilerde golü yok.
Osi'nin olmayıp bunun ilk11 başladığı her Avrupa maçı puan kaybı vs. vs.
İstatistik sahtekardır, göz testi yenilmezdir.
Türkçe

@forzacimbom Hiç uzatmaya gerek yok,hem sakatlık sorunları oluyor hem de daha pasör biri lazım.
Türkçe

🔴 #HASSAS | YKS’ye giren bir genç kız, sınav esnasında başına gelenleri anlattı:
“Soruları çözerken rüzgarın esmesiyle pencere kafama çarptı.”
“Önümde oturan çocuğun da yüzüne çarptı. Çocuğun burnundan kan gelmeye başlayınca gözetmenler çocuğu sınavdan çıkardı.”
“Gözetmen benim yanıma gelip ‘senin bir şeyin var mı?’ diye sordu.”
“Başımda ağrı vardı ama beni sınavdan çıkarmak ister diye bir şey söylemedim.”
“Ardından boynumda bir ıslaklık hissettim, elimi boynuma götürdüğümde kulağımdan kan geldiğini farkettim.”
“Gözetmen görüp beni sınavdan çıkarmasın diye kulağımın içine peçete sıkıştırdım.”
“Kulağımda sıkıştırdığım peçete yüzünden içerde biriken kan, bu sefer ağzımdan akmaya başladı.”
“Gözetmen gördü ve beni mecburen sınavdan çıkardı. Orada hemen pansuman yapıldı.”
“Maalesef sınavım da geçersiz sayıldı.”

Türkçe

@bargogsb @forzacimbom Normalde 30 Haziran’da bitiyordu fakat yenilenmiş bilmiyordum…Şuan 2 yıllık devam ediyormuş.Performansına göre bu yılın sonunda yeni teklifin yapılması daha mantıklı olur.
Türkçe

@Bnkr1i @forzacimbom Niye yeni sözleşme yapacağız mesela zaten sözleşmesi var
Türkçe



















