_bomberet_
71 posts


@paubisquert @ferranmartii @abelnogueraa @ferranmartii informat abans d'obrir la boca i dir tonteries😘
Català

@ferranmartii @abelnogueraa Palestina es una nació amb un estat que està reconegut per pocs països a Europa. Si no fora per la pressió social els últims mesos cap país occidental s’hagués pronunciat sobre el tema. L’opinió pública fa moltíssim
Català

@BordesRaul m’acaba de demanar perfavor que torne al pis, el vull i punto
Español

@jaume_1909 @abelnogueraa t'havers fet gols a cabassaes com als entrenos🤫
Català

bua i lo que haguera molat un IES Josep Iborra contra IES Teulada (trobe que es diu aixina) en el Bernabéu tot ple
🥊𝕳 BARRAS DEL MUNDO ⚽🍺@Barras_LATAM
🇯🇵 Hace un rato, se jugó la final de la edición 102 del Torneo de fútbol de escuelas secundarias de Japón en el Estadio Nacional de Tokio, con 55 mil personas presentes en las tribunas. ⚽ Aomori Yamada le ganó 3-1 a Ohmi
Català
_bomberet_ retweetledi
_bomberet_ retweetledi

Ahora que el TJUE ha aprobado la Superliga propongo a 2 narradores, 2 históricos, 2 magos de la televisión:
Don Antonio Esteva (@EstevaSexta) y Don Marcos López (@marcoslopez)
ABRO HILO: LOS MEJORES MOMENTOS DEL FÚTBOL ESPAÑOL 🧵⬇️

Español
_bomberet_ retweetledi
_bomberet_ retweetledi
_bomberet_ retweetledi
_bomberet_ retweetledi
_bomberet_ retweetledi
_bomberet_ retweetledi
_bomberet_ retweetledi

@Festivern_info les campanades d'enguany deuria donar-les El Papa del Festivern #ElPapaCampanades


Benissa, España 🇪🇸 Català
_bomberet_ retweetledi

Retweet i emporta’t un DOBLE ABONAMENT AMB CÀMPING, VA 😎
Tens fins DIJOUS a les 9AM.
I a partir de les 10AM, abonaments per a tota la penya a @codetickets.
Vavavavaaaa! Que ja crema el Festivernnnn 🔥🔥🔥🔥
#Sorteig #Festivern
@AjunTavernesV

Català
_bomberet_ retweetledi

@celia21001 @alvaro9marti Holaa, no me deja hablarte por privado. Estamos interesados aún!!!
Español
_bomberet_ retweetledi

🔴❗🔴❗Hola. Perfavor busquem company/a de pis per a entrar lo abans possible. El pis està en Blasco Ibañez. Busquem a algú ordenat i sociable. AGRAÏM TOTA LA DIFUSSIÒ POSSIBLE, GRÀCIES.❗🔴❗🔴❗🔴
@BordesRaul
Català












