Zabıt-a hanım

2K posts

Zabıt-a hanım banner
Zabıt-a hanım

Zabıt-a hanım

@Busice34

Circassian 🇨🇨 Fashion designer ✂️🖍️🖌️ Public administration 👩🏻‍⚖️ Motor Driver 🥷🏽🏍️ Municipal police officer 👮🏻🚔 —-♒️ -♏️ ins: temelbusee_

Bahçelievler, İstanbul Katılım Aralık 2021
1.1K Takip Edilen890 Takipçiler
Zabıt-a hanım
Zabıt-a hanım@Busice34·
@YunusCanE1 @anonimuhabir Yunus tebrik ederim, IQ’su yüksek olan birinin bilgili yorumuna denk geldim :) Bende trafik zabıtayım insanlar herşeyi bildiğini sanıyorlar ama hiçbir şey bilmiyorlar
Türkçe
0
0
0
28
Yunus Can E.
Yunus Can E.@YunusCanE1·
@anonimuhabir Oğlum yorumlara gerizekalılar dolmuş, adamlar trafik zabıta ekibi yani trafikte önceliği olan bir görevli memur. Trafik zabıta ekibi belediyelerin Trafik memurudur, trafik polisleri ile koordineli çalışarak ceza da yazabilirler.
Türkçe
4
0
10
3.9K
Anonim Muhabir
Anonim Muhabir@anonimuhabir·
Bir motorcu, kendisinden önce yola çıkan motorcu zabıtalarla tartıştı: ➖Geldiğimi görüyorsun değil mi? Beni beklemen gerekiyor. Yol hakkı benim. ➕Ya hadi, hadi...şu kameranı bir kapat. Ya devam et sen, neyin peşindesin ya? ➖Sen neyin peşindesin? Neden plakamı çekiyorsun?
Türkçe
369
45
1.9K
243.8K
Zabıt-a hanım
Zabıt-a hanım@Busice34·
@anonimuhabir Ablacım Türk erkeklerine inanma anan…… s….. harcanırsın 😂😂😂😂😂
Türkçe
0
0
0
1.3K
Anonim Muhabir
Anonim Muhabir@anonimuhabir·
İstiklal Caddesinde gezen bir turist, kendisini durdurup çay veya kahve ısmarlamak isteyen işletme çalışanıyla arasındaki konuşmayı paylaştı: ➖Müessese ikramı olarak çay var, ücretsiz. Türk çayı. Bu bir dolandırıcılık değil. ➕Belki alkollü bir şey? Kokteyl? ➖Sonra, şimdi değil. Bu gece. Şimdi alkol yok, bu gece var.
Türkçe
137
74
2K
790.4K
ENSONHABER
ENSONHABER@ensonhaber·
İzmir’in Konak ilçesinde Deniz Örer’i silahla öldürdükten sonra cesedi araçtan atan ve çaldığı taksiyle kız arkadaşını alıp eğlenceye giden Doğuş Meşe, ilk kez hakim karşısına çıktı. Katilin “Uyuşturucu etkisindeydim, karıncayı bile incitemem” savunmasına, öldürülen taksicinin eşi tepki gösterdi.
Türkçe
123
26
1.1K
509K
Zabıt-a hanım
Zabıt-a hanım@Busice34·
2 gündür uyuyamıyorum gene mi retro ya merküre birşeyler oldu öffff
Türkçe
0
0
8
127
Zabıt-a hanım
Zabıt-a hanım@Busice34·
Ajanşar iş başında 🕵🏼
Türkçe
0
0
8
260
Zabıt-a hanım
Zabıt-a hanım@Busice34·
Üç kağıtçı köpük mızıkçı, istediği şey olmayınca hayır denilince bağırıp çağırıp oraya buraya saldırıyor tam ergenusum benim 😂🤦🏽‍♀️
Türkçe
1
0
15
424
Zabıt-a hanım
Zabıt-a hanım@Busice34·
Yeni bir karar aldım bundan sonra Köpük & Rom evde boş boş yatıp bedavadan hayat sürmeyecek .. Youtube kanalında aktif olarak çalışıp kendi mama paralarını kazanacaklar. Yok öyle 2 erkek yat yat bedavadan mama keyifli yaşam 🥹🤪 Sizden ricamız lütfen abone olup takip edin 🌸❤️🖤
Zabıt-a hanım tweet media
Türkçe
0
0
6
256
Zabıt-a hanım
Zabıt-a hanım@Busice34·
Annemin yorumu 🌸❤️❤️
Zabıt-a hanım tweet media
Türkçe
0
0
4
423
Zabıt-a hanım
Zabıt-a hanım@Busice34·
@gusholderhaber “ Hayvanları istismar eden, düşmanlık besleyen , halkı kin ve düşmanlığa iten, sapkın haysiyetsiz onursuz gurursuz “ insancıklara da hayvanların dışkılarını temizletelim, hayvanlara özel tırnak kesimi ve bakımı yaptırtalım böylelikle yapan kişilerden vergi alınmasın
Türkçe
0
0
0
12
Gusholder Haber Bülteni
Gusholder Haber Bülteni@gusholderhaber·
#SONDAKİKA | TBMM’ye gelen bir dilekçe; — Belediyeler, sahiplenilen kedi köpekler için 'hayvan sahipliği' vergisi alsın.
Türkçe
523
299
2.2K
361.9K
Boris Cansin
Boris Cansin@cansin811·
İstediğimiz dilekçeleri iletebiliyorsak ben de “Hayvan düşmanlarının anasını, babasını cümle alem şehir meydanlarında sksin” diye dilekçe vereceğim
Gusholder Haber Bülteni@gusholderhaber

#SONDAKİKA | TBMM’ye gelen bir dilekçe; — Belediyeler, sahiplenilen kedi köpekler için 'hayvan sahipliği' vergisi alsın.

Türkçe
5
101
1.2K
15K
Zabıt-a hanım
Zabıt-a hanım@Busice34·
Köpük oyuncaklarını paylaşmak istemiyor. Canı isteyince de Rom ile oynamak istiyor ben köpüğü anlamıyorum 😂🤦🏽‍♀️
Zabıt-a hanım tweet mediaZabıt-a hanım tweet media
Türkçe
1
0
15
945
Zabıt-a hanım
Zabıt-a hanım@Busice34·
Rom nasıl geğiriyor hahahahahahahaah allahım yaaaa
Türkçe
0
0
6
1.2K
SH 🎻🎶🎵🎹🎤
SH 🎻🎶🎵🎹🎤@Serdar_Haksal·
@Busice34 Mutlular ki hem de nasıl, kocaman olmuş hala kucağa al beni diyor 🐶🐩🐕🐕‍🦺🦮🐶
Türkçe
1
0
4
244
Zabıt-a hanım
Zabıt-a hanım@Busice34·
Benim ile mutlu olsunlar başka birşey istemiyorum ♥️🖤
Türkçe
13
3
230
19.6K
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
Bugün itibarıyla gündüzler kısalmaya, geceler uzamaya başladı.
Boşuna Tıklama tweet media
Türkçe
248
140
11.3K
1.1M
Zabıt-a hanım
Zabıt-a hanım@Busice34·
Neden hiç sevilmedim ? Düşüncesiyle hüzünlenmek bir insana bunu yaşatmak en kötü hissiyat bence
Türkçe
0
0
12
1K
Zabıt-a hanım
Zabıt-a hanım@Busice34·
Keşkeler.. Zamanında bilinmeyen değerler. Gelenlerin gidenleri aratması… Bir ihtimaller… Gece düşünceleri
Türkçe
1
0
5
954
Zabıt-a hanım
Zabıt-a hanım@Busice34·
Saçma sapan insancıklara harcayacağım enerjimi doğaya çiçeğe böceğe kuşlara hayvanlara harcıyorum ve bu benim enerjimi daha çok arttırıyor 🌸🖤🙏🏼
Zabıt-a hanım tweet mediaZabıt-a hanım tweet media
Türkçe
0
0
29
1.2K