Cashify

35.4K posts

Cashify banner
Cashify

Cashify

@Cashify_

Phones deserve more, so do you. From selling old to buying new – smarter choices made simple with Cashify 📲💸

India Katılım Mart 2013
1.1K Takip Edilen9.1K Takipçiler
ANUJ SINGH 🪖
ANUJ SINGH 🪖@singhanuj718·
@Cashify_ you pickup person are fraud they made a false report and downgrade my amount you guys are making fool never ever sell my phone to cashify ever
English
2
0
0
39
Cashify
Cashify@Cashify_·
@AlokKumarDey07 @AlokKumarDey07 We sincerely apologize for the inconvenience caused. Kindly share a video showing the IMEI block issue with the exact screen/message and a screenshot of the IMEI number at letushelpyou@cashify.in, so we can review and assist you better.
English
0
0
0
47
Alok Dey
Alok Dey@AlokKumarDey07·
@Cashify_ Invoice Number-INVJDS240001010 Invoice Date: 21:0ct:2024 Channel Order Number: POSJDS240000756 Order Number: SOID00665581
English
1
0
0
23
Alok Dey
Alok Dey@AlokKumarDey07·
@Cashify_ I bought an iPhone from Cashify Janakpuri in Oct 2024 Now when I tried to sell it Cashify staff themselves said the phone is BLACKLISTED How can Cashify sell a blacklisted phone? Complete fraud Need immediate resolution #Cashify #Fraud #BlacklistediPhone #ConsumerRights
English
1
0
0
23
Soumyasubhra Sinha
Soumyasubhra Sinha@Soumyasubhra·
@Cashify_ do you have different values for offline and online? Coz the offline representative said online shows an exaggerated value. I went to check for a resell value for my phone, he checked everything the same way I checked on app, it came 21000, whereas app showed 25100
Soumyasubhra Sinha tweet media
English
3
0
0
27
Cashify
Cashify@Cashify_·
@vking1235 @vking1235 Hi, Yash. This is a serious matter, and we sincerely apologise for the safety concern and the experience you've had. We prioritise device safety and want to investigate this immediately. Please share your Order ID and contact details with us at letushelpyou@cashify.in
English
1
0
0
22
Yash
Yash@vking1235·
I trusted @Cashify_ with my iPhone 13 Pro.Original battery started swelling, so I paid again for a replacement from their own store. It’s been just 1.5 months… and the replacement battery is swelling too.#Cashify #iPhone13Pro
English
1
1
1
31
Cashify
Cashify@Cashify_·
@vking1235 @vking1235 Hi, Yash. This is a serious matter, and we sincerely apologise for the safety concern and the experience you've had. We prioritise device safety and want to investigate this immediately. Please share your Order ID and contact details with us at letushelpyou@cashify.in
English
2
0
0
22
Cashify
Cashify@Cashify_·
@RahulCyberExe @RahulCyberExe However, you can visit any of our nearby Cashify stores and avail of the repair service on a chargeable basis. If you need any further assistance, please feel free to reach out — we’re always here to help! (2/2)
English
0
0
0
24
Cashify
Cashify@Cashify_·
@RahulCyberExe @RahulCyberExe We sincerely apologise for the inconvenience caused. We would like to inform you that the device has internal damage caused by hard press, and in such cases, the warranty becomes void. (1/1)
English
0
0
0
17
Shashidhar Hatt
Shashidhar Hatt@shashidharhatti·
@Cashify_ See my phone is perfectly working I must get atleast 13000 but you people given only 6000 online selling price for my phone it’s in Cashify it’s 28000 what is this. Absolute cheating is this
English
2
0
0
25
Shashidhar Hatt
Shashidhar Hatt@shashidharhatti·
@Cashify_ don’t sell your phone in this platform they cheat us while buying please don’t believe them
English
2
0
1
39
Cashify
Cashify@Cashify_·
@nishantr @nishantr Please share the requested details at your convenience so we can proceed with your request.
English
0
0
0
9
Nishant Ratnakar
Nishant Ratnakar@nishantr·
@ManjuKBye @Cashify_ Oh no. That's sad. Problem 1: hard disk corrupted. Problem 2: motherboard issue. No quality check on their refurbished phones. How long was the warranty period?
English
2
0
0
63
ಲಕ್ಷ್ಮಿ ತನಯ
Do not buy anything on @Cashify_ I think they use kill switch in their Refurbished Mobile Phones. My Phone just went off and the store said the harddisk is corrupted and there is an issue with the motherboard. My warranty expired just 4 days ago. Just 4days. No Damage nothing
English
5
6
42
2.8K
Cashify
Cashify@Cashify_·
@Soumyasubhra @Soumyasubhra However, we'd like to verify if your device was graded correctly. Please DM or drop your contact number at letushelpyou@cashify.in so we can check the evaluation report for you. (2/2)
English
0
0
0
15
Cashify
Cashify@Cashify_·
@Soumyasubhra @Soumyasubhra Hi! We never meant to disappoint you. Prices can vary because the online quote is an estimate based on self-declaration, whereas the store performs a physical diagnostic check on hardware/grading. (1/2)
English
0
0
0
16
Cashify
Cashify@Cashify_·
@shashidharhatti @shashidharhatti Hi, We sincerely apologize for the inconvenience caused. Kindly share your order ID with us at letushelpyou@cashify.in so that we can check the details and assist you further.
English
0
0
0
20
Cashify
Cashify@Cashify_·
@ManjuKBye @ManjuKBye As your device is out of warranty, we won’t be able to assist under warranty coverage. However, we can help you with paid repair services via Cashify. If you have any other queries, please feel free to reach us out at letushelpyou@cashify.in. (2/2)
English
0
0
0
25
Cashify
Cashify@Cashify_·
@ManjuKBye @ManjuKBye We are sorry to hear about your concern and completely understand your disappointment. Please be assured that we never want our customers to feel this way. (1/2)
English
0
0
0
13
Cashify
Cashify@Cashify_·
@ManjuKBye @ManjuKBye As your device is out of warranty, we won’t be able to assist under warranty coverage. However, we can help you with paid repair services via Cashify. If you have any other queries, please feel free to reach us out at letushelpyou@cashify.in. ( 2\2 )
English
0
0
0
24
ಲಕ್ಷ್ಮಿ ತನಯ
@Cashify_ They said they can't do anything, it can't be repaired. That's why I said you're a scam company who are selling phone which can only lost 6 months. I will learn from this mistake and make sure no one I know ever does business with you
English
2
0
0
45
Suraj
Suraj@surajsahijwani·
@Cashify_ Have shared the details over email
English
1
0
0
12
Suraj
Suraj@surajsahijwani·
@Cashify_ why do show 4k when after scanning you want to give us 1600 only? Ask IMEI while showing the price so that pickup visit is saved beforehand. Worst service, worst experience ever
English
2
0
0
54