PhilipCh

2.6K posts

PhilipCh banner
PhilipCh

PhilipCh

@ChalkiopoulosP

Greece Katılım Kasım 2013
132 Takip Edilen75 Takipçiler
PhilipCh retweetledi
Óðinn
Óðinn@DeusExBoreae·
Περιμένω την ΚΑΕ @PAOBCGR να κινηθεί νομικά κατά του σπίκερ της ΕΡΑ που αποκάλεσε τον Shorts "κοντοπίθαρο". #PAOBC
Ελληνικά
9
31
399
27.7K
PhilipCh retweetledi
PhilipCh retweetledi
Ольга
Ольга@OlgaKoum·
H ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ (Ή πώς η ΝΔ θα καταφέρει για ακόμα μια φορά να εργαλειοποιήσει τις αναρθρες φωνές της -δικαια- οργισμένης κοινωνίας προς όφελος της δίκης της ατζέντας) Όταν η κοινωνία διέπεται από συνταγματικό αναλφαβητισμό, αγνοώντας βασικές αρχές
Ольга tweet media
Ольга@OlgaKoum

Υ.γ. 2 Η φάση είναι Hunger Games "Let the games begin", ενώ η κοινωνία 3 χρόνια τώρα παίζει με όρους Monopoly με φασόλια

Ελληνικά
9
220
409
42.2K
PhilipCh retweetledi
Yannis Bogiopoulos
Yannis Bogiopoulos@YBoyio·
Αεροπορικό ✈️θρεντ 🧵 Χθες, από το πρωί, έγραψα αρκετά τουίτ για το μπλακάουτ του FIR και το χάος στα αεροδρόμια. Από την αρχή άφησα ανοιχτό το ενδεχόμενο κυβερνοεπίθεσης, το οποίο αρνούνταν «πηγές» της ΕΥΠ και της ΥΠΑ, τις οποίες επαναλάμβαναν σαν υπνωτισμένα πολλά ΜΜΕ. ⬇️
Ελληνικά
9
61
146
29K
PhilipCh
PhilipCh@ChalkiopoulosP·
@ioanz96 το θέμα είναι πόσο έκανε η βρύση...
Ελληνικά
0
0
0
118
daydreamer💭
daydreamer💭@ioanz96·
Μόλις έφυγε ο υδραυλικός. Μου άλλαξε τη βρύση στο ντουζ. Μου πήρε 110€ μαζί με την βρύση. Έκανε 5’ λεπτά να την αλλάξει; Ίσως και λιγότερο! Με έγδαρε, τουλάχιστον.
Ελληνικά
395
40
665
89.3K
PhilipCh retweetledi
Marka2‼️
Marka2‼️@Marka2free·
Αποκάλυψη για την οικογένεια #Αντετοκούνμπο ‼️ Τον αγαπωωωωω❤️
Ελληνικά
0
50
320
18.3K
PhilipCh
PhilipCh@ChalkiopoulosP·
@herogrig Ο πιτσιρικάς (και όχι μόνο) και μέσα θα τρώει πίκρα όσο δεν μαθαίνει τις διαφορές αυτές.
Ελληνικά
0
0
2
48
Hero Grigoraki
Hero Grigoraki@herogrig·
@ChalkiopoulosP Ο πιτσιρικας έτσι κ φύγει ποτε εξω για δουλειά, θα φάει μεγάλη πίκρα
Ελληνικά
1
0
1
225
Hero Grigoraki
Hero Grigoraki@herogrig·
Ο Πετραλιάς είπε ότι συμφέρει μια επιχείρηση να προσλάβει τους <25 ετών, που θα έχουν 0 φόρο εισοδήματος αυτοί οι εργαζόμενοι. Γιατί την συμφέρει, δεν το πιάνω. Οι εργοδοτικές εισφορές δεν έχουν να κάνουν με τον φόρο εισοδήματος που πληρώνει ο εργαζόμενος, ή κάτι χάνω;
Ελληνικά
18
13
146
10K
PhilipCh retweetledi
𝙳 𝚛 𝚘 𝚗 𝚎
Το δημογραφικό δεν λύνεται με απαλλαγές φόρων. Το δημογραφικό λύνεται με εξασφαλισμένη παιδεία, εξασφαλισμένη υγεία, βοήθεια σε πρακτικά θέματα στους εργαζόμενους γονείς (πώς θα πάρεις τα παιδιά απ' το σχολείο πχ) και με δημιουργία ανθρώπινων πόλεων/χωριών να ζουν οι οικογένειες
Ελληνικά
45
101
438
12K
PhilipCh retweetledi
𝙳 𝚛 𝚘 𝚗 𝚎
Με μόλις ένα ποστ δύο μέρες πριν η Καρυστιανού βγάζει στο δρόμο εκατοντάδες χιλιάδες με σύνθημα "ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ". Γιατί ο κόσμος ξέρει ποιο είναι το πρόβλημα της Ελλάδας αντίθετα απ' τα κόμματα που νομίζουν ότι είναι ο καπιταλισμός η Παλαιστίνη και το που πάει η κεντροαριστερά
Ελληνικά
44
117
486
23.1K
PhilipCh retweetledi
P.G. Papanikolaou
P.G. Papanikolaou@PGPapanikolaou·
Μόλις τελειώσαμε την επίσκεψη. Τους είδαμε όλους : δισεκατομμυριούχους, χιλιαδούχους, εκατονταδούχους και τελείως άφραγκους. Καλημέρα από το Γ.Ν. Νίκαιας - Πειραιά. Καλημέρα από τους κομμουνιστοσυμμορίτες υγειονομικούς λειτουργούς.
P.G. Papanikolaou tweet media
Ελληνικά
85
225
1.7K
25.2K
PhilipCh retweetledi
P.G. Papanikolaou
P.G. Papanikolaou@PGPapanikolaou·
Έλα Γεωργιάδη, είμαι στην Ογκολογική Κλινική του Θεαγένειου Θεσσαλονίκης με την ΟΕΝΓΕ. Οι συνάδελφοι εδώ υπερεξοντωμένοι λένε πως χρειάζονται τουλάχιστον άλλους 10 ειδικευμένους γιατρούς. Περιμένω να βγεις και να πεις πως κι αυτό είναι ένα "προσωπικό ρουσφέτι του Παπανικολάου".
Ελληνικά
58
305
1.3K
24.9K
PhilipCh retweetledi
Balbulus
Balbulus@TTsaktsak·
Το Επιμελητήριο Λευκάδας έβγαλε ανακοίνωση, την οποία άρον άρον εξαφάνισε, ζητώντας από μέλη του να συγκεντρώσουν σεντόνια που δεν είναι κατάλληλα για τους τουρίστες (τρύπια, ξεφτισμένα), προς χρήση στο νοσοκομείο του νησιού, ζητώντας βέβαια να είναι ΄΄αξιοπρεπή΄΄. Στην δε (1/2)
Ελληνικά
1
4
4
998
PhilipCh retweetledi
Ольга
Ольга@OlgaKoum·
Μεταξύ άλλων στην εγκληματική οργάνωση στην Κρήτη προσάπτουν και δωροδοκία δημοσίων λειτουργών για αποχαρακτηρισμό δασικών εκτάσεων-φιλετων Εντελώς τυχαία θυμήθηκα το πρόσφατο thread για το Αγιοφύλλι, αλλά τελικά δεν ενδιαφέρθηκε κάνεις (ούτε δημοσιογράφος)...
Ольга@OlgaKoum

ΑΓΙΟΦΥΛΛΙ ΛΕΥΚΑΔΑΣ: Μία παραλία, δεκάδες παραβάσεις, πολλοί Ελληνούτσοι-επιχειρηματικά δαιμόνια Ή "Είναι δυνατόν μια παραλία να είναι ιδιωτική; όπως ισχυρίζεται ένας τοπικός επιχειρηματίας και μια παράγοντας της ΝΔ εξ Ιωαννίνων" Ένα μεγάλο 🧵

Ελληνικά
5
169
394
7.4K
PhilipCh
PhilipCh@ChalkiopoulosP·
@Art_OliveOil @astrotos Ναι αλλά να δούμε πρώτα αν συμφέρει την ΕΕ να χρηματοδοτήσει το εργο... Κατάντια
Ελληνικά
0
0
0
36
ArtOliveOil
ArtOliveOil@Art_OliveOil·
@astrotos Στην ενωτική οδό Τσακώνας - Καλού Νερού νταλίκες τρέχουν με 110 χλμ με πινακίδες στο 60, εκατόμβη κάθε μέρα από αγριογούρουνα, τσακάλια, αλεπούδες, σκαντζόχοιρους, τρόμος για τους διαμένοντες που οδηγούν ,οι τροχαίοι ουζάκια στα καφενεία των όμορφων χωριών.
Ελληνικά
4
5
22
409
astrotos george
astrotos george@astrotos·
Νεοελληνική ρουτίνα οι τραγωδίες,κι άλλος 21χρονος νεκρός. Δεν φταίει μόνο το άτομο ή αποκλειστικά το άτομο,μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχουν και οι άθλιοι επαρχιακοί δρόμοι. Πάμε για ρεκόρ θρήνου τη χρονιά αυστηροποίησης του ΚΟΚ.
Ελληνικά
4
5
14
2.1K
PhilipCh retweetledi
P.G. Papanikolaou
P.G. Papanikolaou@PGPapanikolaou·
Στην ΜΕΘ νοσηλεύονται δίπλα - δίπλα ο "δισεκατομμυριούχος" που τραυματίστηκε στις διακοπές του για τον οποίο "ενδιαφέρθηκε" τηλεφωνικώς ο υπουργός μας και ο διασώστης δικυκλιστής του ΕΚΑΒ που τραυματίστηκε πάνω στο καθήκον για τον οποίο δεν "ενδιαφέρθηκε" ο υπουργός μας και ο οποίος λαμβάνει από το δημόσιο ταπεινό μισθό 15 φορές μικρότερο από αυτόν που λαμβάνει ο υπουργός μας. Αυτό είναι το ΕΣΥ. Αυτό είναι το Γ.Ν. Νίκαιας. Καλημέρα από τους "κομμουνιστοσυμμορίτες" υγειονομικούς λειτουργούς.
P.G. Papanikolaou tweet media
Ελληνικά
112
657
2.5K
58.1K
PhilipCh retweetledi
Ольга
Ольга@OlgaKoum·
Τον μπαμπά μου τον εκοψαν από το Δημοτικό (το 1982). Όταν πήγα Γυμνάσιο πήγε και αυτός νυχτερινό. Το 2005 τον απέλυσαν καταχρηστικα (τα χρωστούμενα και λοιπές αποζημιώσεις τα πήρε όταν ήμουν στο 3ο έτος της Νομικής). Το 2006 άνοιξε το δικό του μαγαζί, το 2008 δεινοπαθήσαμε με την
Λεωνίδας Παλαιοδήμος@LeonPalaiodimos

Σπούδασα σε μια σχολή που τότε απαιτούσε 19200 μόρια για να εισαχθείς. Εκτός από εμένα, δεν μπορώ να σκεφτώ πάνω από 1-2 ακόμη συμφοιτητές που να μην είχαν έστω ένα γονιό με ανώτερη-ανώτατη εκπαίδευση. Και εμάς των λίγων, οι γονείς ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση. Ας αφήσουμε τα παπατζιλικια ότι με το υπάρχον σύστημα τα παιδιά των φτωχότερων οικογενειών μπορούν να περάσουν στις ιατρικές και τις νομικές σχολές. Δεν μπορούν. (Αξιοζήλευτες εξαιρέσεις υπάρχουν και επιβεβαιώνουν τον κανόνα) Είτε διότι οι γονείς τους δεν έχουν να δώσουν μια περιουσία σε φροντιστήρια για 2-3 χρόνια, είτε διότι δεν μπόρεσαν να τους δώσουν το παράδειγμα από πολύ μικρή ηλικία ή και για τους δύο λόγους.

Ελληνικά
30
241
1K
105.2K
PhilipCh
PhilipCh@ChalkiopoulosP·
@Zachars @kiria_kouli Σόρρυ για την τύφλωση που προκάλεσα :)
Ελληνικά
0
0
0
26
Ρωσιδα μπαλαρινα
Δεν το αντέχω άλλο αυτό το μπουλινγκ που τρώω με την οδήγηση από το περιβάλλον μου, γιατί δεν οδηγείς και γιατί δεν οδηγείς, για να ρωτάς βρε μαλακα, γι αυτό, στην πλάτη σου κάθομαι, τι σε νοιάζει;
Ελληνικά
71
68
725
45.2K
PhilipCh retweetledi
Maria Karystianou
Maria Karystianou@mkaristianou·
Ο κ. Παπανίκος, εδώ αγκαλιά με τον ποινικά υπόλογο για παιδεραστία Μίχο, έκανε το λάθος να «παίξει» με τις τελευταίες λέξεις που ακούσαμε ως κατάθεση ψυχής που εκπνέει , λίγο πριν το τέλος !!! Το «δεν έχω οξυγόνο» δεν είναι ατάκα. Είναι τα λόγια που έσκισαν την ψυχή μας όταν τα ακούσαμε ζωντανά και αποτελούν έκτοτε ιερό μήνυμα για τον αγώνα μας προς την δικαίωση. Η κατάχρηση τους, και της ιερότητας που πρεσβεύουν, είναι καταφανής ύβρις! Αυτά λοιπόν τα τελευταία πριν τον θάνατο λόγια όχι μόνο δεν ακούμπησαν τον κ. Παπανίκο αλλά «έπαιξε» πάνω σε αυτά για να μιλήσει ως αδαής περί του επιστημονικού αντικειμένου για την ύπαρξη ξυλολίου. Δηλαδή περί του ερωτήματος για το οποίο ήδη έχουν απαντήσει ως ειδικοί (έστω και ελλιπώς) το Γενικό Χημείο του Κράτους, αλλά και ακόμη πιο πανηγυρικά ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ, με τη συμμετοχή εκπροσώπου του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων (ERA). Τα λόγια είναι λίγα για να περιγράψουν την έκπτωση αξιών που ζούμε σε κάθε επίπεδο και με πάσα μορφή. Ελπίζω να είναι αυτός ο πάτος, διότι δεν ξέρω πόσα άλλα έκτροπα μπορεί να αντέξει η ελληνική κοινωνία.
Maria Karystianou tweet mediaMaria Karystianou tweet media
Ελληνικά
382
1.9K
5.5K
183K