Sabitlenmiş Tweet
Carlos Martínez
65.2K posts

Carlos Martínez
@Chino_Chulo
coches,gatos,viajar,café,zelda, taekwondo wtf y raval, no siempre por ese orden Rescato i alimento gats
Katılım Nisan 2011
2.8K Takip Edilen5.5K Takipçiler

@gabrielrufian Pots retallar i fer el show les vagades que vulguis, pots fer tweets ingeniosos les vegades que vulguis, pero hi ha una veritat inapel·lable, son els vostres socis, a qui porteu 4 anys aguantant
PD: DGAIA
Català

@electodatos Tripartit, portem anys amb ell i els que queden
ERC, Comuns i PSC
I a la vegada és la explicació de perquè Barcelona i Catalunya estan com estan, ningú de l'altre espectre te capacitat d'il.lusionar ni de mobilitzar
Català

8 para la escòria infame de Comuns
Desprès d'Atila Colau i amb el Pisapelo?

Electodatos@electodatos
📌Estimación - 🗳️Elecciones Municipales 🟡🔴Barcelona: ‼️🌹Collboni se refuerza y podría seguir siendo alcalde. 🌹PSC: 22,2% (11) 🍆COMUNS: 15,5% (8) 🍈JUNTS: 14,6% (7) 🍋ERC: 12,4% (6) 💧PP. 8,9% (4) 🫐AC: 8,5% (4) 🥦VOX: 7,7% (3) ---------- 🥥CUP: 4,5%
Català

@JuntsxCatMadrid @miriamnoguerasM D'acord pero vosaltres sou esquerra progressista, liberals, dreta, extrema dreta descafeïnada o extrema esquerra? Que amb tot això d'aguantar al psicópata de Sánchez 4 anys no queda gaire clar
Català

⚠️La seva incapacitat de mantenir la majoria i la corrupció fan insostenible la situació
🚫Hi ha una majoria que no vol que l’extrema dreta ocupi el poder
🏛️Sr. Sánchez, aparti’s i deixi que aquest Parlament posi algú capaç de complir
🎥Portaveu @miriamnoguerasM
Català
Carlos Martínez retweetledi
Carlos Martínez retweetledi

@XavierRigall Els no catalans no han embrutat res? Els escombriaires no immigrants no treballen avui?
Català

Que es aquesta absoluta merda?
Fills de puta si voleu veure com esta el Raval veniu a viure vosaltres i tota, pero tota, la vostre familia
mirlu sedicios@Jordipascual73
Percepció d'inseguretat? Percepció???
Català

@XavierRigall Un dels majors comentaris classistes que he vist darrerament, la majoria de personal que veig a Ciutat-Vella son d'aquí, els immigrants no gaudeixen de la festa, per flipar
Català

@DaniA_Bcn @mariachacons @eixraval No ho se, si se per exemple que les noies del Palosanto estaven desesperades per com esta la Rambla del Raval, fins i tot ho van dir en alguna audiència pública
Català

@Chino_Chulo @mariachacons @eixraval Al sexy wine hi comprava, no semblava que li anés malent... però no era un restaurant. Saps el motiu del traspàs?
Català

Tanca Casa Leopoldo al Raval, com fa uns dies van tancar les noies del Palosanto i anteriorment La Informal, no es casualitat, es només el fruit de la degradació del barri, mentre dintre i fora del barri puta escoria ho amaga o banalitza
@eixraval


Català

El pif si tiene cura, es costoso? Si, es tremendamente difícil? Si
Borra por favor, alguien que no lea los comentarios puede leer que no tiene cura y sacrificar a su gato, cuando no debería hacerlo
Auro@swiftieauro
Es pif. No tiene cura 😔
Español

@BCNmetropoli Blindarà? Hahahahahahaha
Sacan rayos láser? Si los multireincidentes entran y salen en horas
Español

🔴 Barcelona blindará la Rambla del Raval y la plaza Reial con más de 30 nuevas cámaras de vigilancia
metropoliabierta.elespanol.com/informacion-mu…
Español

@jcobegua @mtdp08230 @eixraval La hipocresía de fer-se la foto i parlar del comerç del barri i no resoldre la degradació del barri que fa que moltes vegades han de tancar o marxar
Català

@Chino_Chulo @mtdp08230 @eixraval Aquesta foto amb els responsables directes de la seva desaparició no l'entenc.
Català

@Chino_Chulo Te'n deixes moltissims a la llista, pero tots aquests fills/es de put ........ si !
Català

@Chino_Chulo @eixraval Ostres, jo vivia al Raval quan van obrir La Informal. Tinc un bon record. Els amos eren els mateixos que el bar de l'altra banda de la Rambla del Raval, no? Com es deia?
Català

@Chino_Chulo @eixraval Quants cops ha tancar i reobert Casa Leopoldo els últims 15 anys?
Català

@alexgc1325 @TasRiart @polromeu @eixraval Si algún dia marxo, serà perquè jo ho decideixo, no perquè uns fills de puta hipócrites em foten fora amb la seva desídia i poca capacitat per resoldre el dia a dia al barri
Català

@TasRiart @Chino_Chulo @polromeu @eixraval Això és el que volen: que la gent del barri toqui el dos.
Ara, més que mai, és el moment d'aguantar, de lluitar, de treure les urpes i de mossegar.
Pels nostres fills
Pel seu futur.
Català

@Chino_Chulo @eixraval He vist aquest matí a Enric Auquer jugant amb infants, els infants de la Gemma Nierga. Tot anirà bé.
Català











