کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️

8K posts

کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️

کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️

@Chris_hazelnut

اکانت جدیدنهنگ پنجاه و دو هرتزی ،برگشتم پرقدرت تر از قبل، مرگ بر سه فاسد،ملا/چپی/مجاهد/ .از 2015هم اینجام فکر نکن جدیدم ،فضولی🚫

United States Katılım Ekim 2024
136 Takip Edilen207 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️
وقتی حقانیت این خاندان را قبول نداری و آسمون ریسمون می بافی و چرت و پرت می گی و تاریخ و جعل می کنی ،مشخصه سرت تو آخورِ آخونداست و جیره بگیری،پس حرف مفت نزن و بگو بی طرفی چون توی جنگ شرف بی طرف بودن بی شرفیه✌️ #جاويدشاه_رمز_نجات_ایران #KingRezaPahlavi #پهلوی_برمیگرده
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️ tweet media
فارسی
0
1
6
609
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️
@matisse404 روی پارچه ی ساتن یکم نقاشی اونم برای بار اول سخت تره چون غلظت رنگ را باید دستشون بیاد چون پارچه ی شما کرپ بوده و ضخیم بوده اما ساتن نازک تره و حالت ابریشمی داره سخت تره اما کرپ راحت تره
فارسی
0
0
0
70
metis🇮🇷
metis🇮🇷@matisse404·
بچها دوستم توی ویدیو می‌گه ساتن ولی من نمی‌دونم اکرولیک روی ساتن چطوری می‌شه از چت جی‌پی‌تی میتونید بپرسید.
فارسی
6
1
30
6.7K
metis🇮🇷
metis🇮🇷@matisse404·
توضیح راجع به انتقال طرح رو می‌نویسم و برای کسایی که خودشون می‌خوان پرچم رو بدوزن این پایین وویس می‌ذارم. مواد لازم: رنگ اکرولیک زرد و قرمز، ۳ سایز قلم تلوزیون، لپتاپ یا میز نور👇🏻 برای انتقال طرح روی پارچه دو راه وجود داره( که خودم راه دوم رو پیشنهاد می‌کنم راحت، بی‌هزینه/
metis🇮🇷 tweet media
metis🇮🇷@matisse404

ببینم کدوم قحبه‌ای از هنر حرف زده بود؟

فارسی
92
184
2.6K
193.7K
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️
@ketabshah3 والامن جنگ قبلی هم ایران بودم گفتم نمی زنه یکی ازبچه های اینجا گفت می زنه البته ایران نیست و صدالبته زد،اونموقع من یه ساک وکوله جمع کرده بودم اما از خونه جایی نرفتم اینبار هنوز ازش نپرسیدم می زنه یا نه؟!😁اما در حال حاضر مشغول تمیز کاریم و اگرم بزنه تمام زحمتام هدر می ره😏هیچی
فارسی
1
0
0
50
کتابشاه سوم
کتابشاه سوم@ketabshah3·
از این بعد هر کی زمان زدن اعلام کنه بلاکش می کنم، امشب می زنه!!! تو ۴۸ ساعت اینده منتظر باشید!! اخه گوزو جز ۴ تا پیج اینستا و ماهواره مثلا به چه به منبع تخمی دسترسی داری که ما نداریم، ریدید تو اعصابمون😒
فارسی
93
25
2.4K
77.7K
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️
این شعارها رو فقط ببین و بشنو،بعدش بشین اون‌ور آب سبک‌سنگین کن چی بگی چی نگی؟! شجاعت یعنی روز روشن، با چهره خودت، جلوی حکومتی که هیچ خط قرمزی نمی‌شناسه بایستی و فریاد بزنی؛ نه اینکه تو مهد دموکراسی از یه پیامک بلرزی و پناه ببری به سکوت. شجاعت ادا نیست، هزینه داره.
به یاد عسل شفیعی | Metis@MShakiba0

«این سند جنایت اسلام است این گل پرپر شده #ایران است» وای چه شعار محشری، چه مردمی، اسطوره‌اید! #نورآباد_ممسنی

فارسی
0
0
2
92
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️
@rebelboxin40491 @dokhtariroonii2 خوب مثلا خیلی ارزون خریدی که الان داری نرخ می دی؟بعدم محض اطلاعت عرزشی ،برنج ایرانی مدلای مختلف و کیفیت مختلف داره،شماها چقدر بدبختین که تا یکی قیمت می ده می یایین یه قیمت پایین تر می دین که طرف داره دروغ می گه!حالا انگاری این قیمتا هم پایینه،خاک تو سر بدبختتون کنن
فارسی
0
0
0
7
🎒dokhtarirooniدخترایرونی
🎒dokhtarirooniدخترایرونی@dokhtariroonii2·
برنج ایرانی کیلویی 500تا750 برنج ایرانی کیلویی 500تا750 برنج ایرانی کیلویی 500تا750 برنج ایرانی کیلویی 500تا750 برنج ایرانی کیلویی 500تا750 برنج ایرانی کیلویی 500تا750 برنج ایرانی کیلویی 500تا750 مسئولین تو این مملکت دقیقا چه گوهی میخورن؟!!!
فارسی
36
4
256
10.5K
خوشحال(اندکی گَمگین)
@Chris_hazelnut من اینستا ندارم ولی یکی شات گذاشت از کامنتای مردم ینی انگار نفت ریختن روم آتیشم زدن بد‌تر 😭😭😭
فارسی
1
0
0
28
خوشحال(اندکی گَمگین)
بعد از اینکه برخی از خانواده های جانباختگان از شدت ناراحتی سر مزار بچه هاشون رقصیدن؛ حالا تو اینستاگرام پکیج آموزش «رقص عزا» گذاشتن=//// یکی بره مادر اینارو بگاد کلمو کیری کردن، خارکصه های تک مادر هزارپدر چقدر بی‌شرفید، چقدر بی همه‌چیزید چقدر بی‌خانواده اید کیرم وسط فرق سرتون
فارسی
221
51
2.9K
132.6K
هادى مهرانى 🇮🇷🇮🇷
اینجوری دونه دونه به گای سگ میرید ، فضای مجازی رو هم از وجود کثافت شما پاک میکنیم
هادى مهرانى 🇮🇷🇮🇷 tweet media
فارسی
196
239
4.4K
63.3K
hamed maximus🇮🇷
hamed maximus🇮🇷@orlito_2000·
@SimiaoLin بد بخت ملتی که یکی از کشوری بد بخت کمونیست براش دلسوزی کنه
فارسی
1
0
1
14
Simiao Lin🇨🇳🟩☫🟥
تغییر ایموجی پرچم رسمی ایران از سوی X یک اقدام حقیرانه و مسخره بود. من برای احترام به کشور محترم ایران، ایموجی پرچم کنار نام خود را تغییر دادم. چین فقط این پرچم را پرچم رسمی ایران می داند: X's change of the official Iranian flag emoji was a despicable and ridiculous act. I changed the flag emoji next to my name out of respect for the honorable country of Iran. China only recognizes this flag as the official flag of Iran: #China #Iran
Simiao Lin🇨🇳🟩☫🟥 tweet media
فارسی
4.3K
980
8.6K
342.6K
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️
@gologiss وای دیشب اومدم آب برنج بزارم از آب شیر معمولی گذاشتم اشتباهی چون شیر آب تصویه هم رو سینکه،یهو دیدم آب کلا کدره،شده بود آب گرم یه مدت کوتاهی کدر باشه اولی که باز می کردیم اما این آب سرد بود منم باز گذاشتم ببینم اولش اینجوریه؟دیدم نه!کلا همینجوریه😳اخه مردم چه گناهی کردن؟دم خونه ی
فارسی
1
0
1
19
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️
می گم سازمان آب دیگه کلابی خیال همه چیزشده؟این چه گندیه داره ازلوله به جای آب تحویل ملت میده؟من که تصویه آب دارم امامگه همه تصویه آب دارن؟بعدفیلترش خداتومن پولشه لعنتیا،اخه بیشرفا فکرکلیه مردم نمی کنید؟😡گوه زدیدبه همه چیز،خدالعنتتون کنه حرومزاده هابااین لجنی که به خوردمردم میدین
فارسی
1
0
3
55
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️
آینده و دیکتاتوری نیستید؟برید پدرسگها برید خودتونو خرکنید شما دردتون وطن نیست شما دردتون حرومزادگی و بی شرفیه. #اين_آخرين_نبرده_پهلوى_برميگرده #جاويدشاه‌
فارسی
0
0
0
9
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️
تمام منابعمون همه سرجاشه ،حالاسوال من اینجاست:اگردوربعدی انتخابات ماه دیگه باشه وشمادلواپسان همیشه نگران که آخرین جهاد اکبرتون تحریم انتخاباته،یکی از‌خودشونو ‌از صندوق درمی‌یارن اونوقت دیگه آروم میگیرین؟اون یارو از پهلوی بهتره؟سابقه اشو می دونید؟دیگه نگران نیستید؟می شناسیدش؟نگران
فارسی
1
0
0
14
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️
یه سوال می تونم بپرسم؟اینایی که خیلی دغدغه ی اینو دارن که فردا رضا پهلوی نیاد که دیکتارتوی بشه و یا اگر بیاد دوباره دست بوسی ها و تا کمر خم شدن ها وچاپلوسی ها ممکنه شروع بشه(نه اینکه الان نیست و سگهای‌رقیه الان نیستند)ویادزدی و غارت بکنه چون الان پول نفت سر‌ سفره هامونو و
فارسی
1
0
1
33
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️
@ilhoneyxd برو بابا دیوونه 🤣قاطی کردم ،دوساعته دارم فکر می کنم ببینم چی به چیه ؟به خدا دارم خل می شم همه چیو دارم فراموش می کنم بس که دارین همه چیزو چپکی می گید😁😁😁🤣🤣🤣🤣
فارسی
0
0
1
27
↬ Honey
↬ Honey@ilhoneyxd·
توله بسیجیا کاش یکم کتاب میخوندین که بفهمین شاه نجف،یزید بوده😔
↬ Honey tweet media
فارسی
705
365
15.5K
400.2K
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️
@Karafslover جای‌یه‌دست‌لباس‌سفارشی‌بیشتر‌براش‌گذاشته‌بود‌اما‌ اشغال‌حرومزاده‌ی‌مفت‌خور‌حتی‌تگشون‌هم‌نکرده‌بود،هی‌می‌پوشیدشون‌می‌گفت‌وای‌چه‌ست‌خوشگلی‌برام‌ جمع کردن‌برام‌تا‌دستمال گردنم‌گذاشتن‌وای‌اینم‌دست‌دوزه‌ همه‌بهش‌تو‌کامنتا‌گفته‌بودن‌معرفی‌کن‌ما‌هم‌بخریم‌ نگفت‌که تبلیغ نشه
فارسی
0
0
2
97
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️
@Karafslover می دونی چقدر طلا فروشی هم براش طلا می فرستادن؟که بعد دید ملت صداشون دراومد آدرس پستیو را از بایو برداشت.این اخریا تو یوتیوب من داشتم می چرخیدم یه ویدئو ازش دیدم تو اکسپلور که‌زنیکه یه راه دیگه تیغ زنی پیدا کرده اونم‌با‌صد‌دلار‌از‌انلاین‌شاپای‌‌ایرانی‌لباس‌بخره،خوب طرفم‌چون‌صدفه‌
فارسی
1
0
5
552
کادوی سابق
کادوی سابق@Karafslover·
صدف بیوتی همونیه که آدرس میداد مردم از ایران براش کادو بفرستن بعد میومد جلو دوربین آنباکس میکرد. الان که دستش رو شده زده تو کار تفت دادن کسشر سیاسی
فارسی
18
23
2K
48.4K
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️
@Bestynisha تعطیل کردن و از تهران رفته بودن و یا نیروهای کمتری سر کار می ذاشتن و یا شیفتی گردشی می ذاشتن اونوقت دوست تو تازه کار پیدا کرده بود تو جنگ رفته بود شیرینی بده؟صدف ۱۰۰تا چاقو بسازه ۹۹تاش دسته نداره،اون یکیش هم مشکل داره،از داستان جایزه های کَنِش مشخصه زنیکه ی عوضی
فارسی
0
0
1
34
کریستینم همون نهنگ پنجاه و دو هرتزی🦈✝️
@Bestynisha یه چیزی بگم؟زمان جنگ ایران بودم و تو خیابون ها می رفتم من در شانم نیست با یه حرومزاده ایی مثل صدف حرف بزنم وگرنه بهش می گفتم کثافت تو زمان جنگ اینقدر همه چیز تق و‌لق بود که کسی سر کار جدید نرفت که شیرینی بده تازه خیلی ها بیکارم شدن مثل خیلی از دوستای خود‌من چون خیلی ها کاراشونو
فارسی
1
0
2
284
Koncha
Koncha@Bestynisha·
این «وایب قایم کردن حقیقت‌ها» که این کسکش خانم صدف بیوتی نوشته رو میبینید؟ همین چرثومه وقتی سال ۲۰۱۸ لیلا حاتمی تو جشنواره‌ی فیلم برلین گفت «پاسخ اعتراض تو کشور من گلوله‌ست»، استوری کرده بود که انقد بدم میاد چغلی کشورمونو پیش خارجیا میکنن، آبرومون میره، زشته و هیچ فایده‌ای نداره.
Koncha tweet media
Koncha@Bestynisha

به صدف بیوتی بپردازم: ۱- ۲۰۱۸ لیلا حاتمی تو برلین از سرکوب معترضا گفت، این استوری کرد که چغلی وضعیت ایران رو به خارجیا نکنین برامون بده. (خودم استوریاشو دیدم) ۲- سر سرنگونی هواپیما خاک تو چشم حقیقت پاشید (اسکرین‌شات) (۱ از ۲)

فارسی
56
172
2.4K
74.8K