
@omerdank @ormar00260995 @HummusAndFul איך לסיים את מה ? את קיום חזבאללה ? חזבאללה קיים כרעיון ולכן כדי להעלים אותו צריך להעלים את הצורך בארגון הזה. האם זה הוא יעלם אם תכבוש את נבטיה או תהרוג עוד שיעים? התשובה לא. הבעיה לו בכיבוש הרכס אלא מהיעדר המשך ההתקדמות שצריכים כדי ללחוץ את ממשלת לבנון והאוכלוסיה השיעית להסדר
עברית





























