D33na1

503 posts

D33na1

D33na1

@D33na1

Woordkunstenaar. Controlegroep.

Absurdistan Katılım Kasım 2020
1.1K Takip Edilen653 Takipçiler
D33na1
D33na1@D33na1·
@KAFKA_Dev Ik ben ongevaccinneerd en werd behoorlijk ziek met hoge koorts en vreselijke spierpijnen. Vond t vergelijkbaar met heftige griep. Behalve dan dat ik ook rare neurologische symptomen kreeg, geen natuurlijk virus in mijn ogen. Geprikte partner ook 4 dagen ziek geweest met koorts.
Nederlands
0
0
0
0
K.A.F.K.A (Official)
K.A.F.K.A (Official)@KAFKA_Dev·
Ik ken best veel gevaccineerden die vaker ziek zijn de laatste tijd. Zowel bij corona als griep zijn de klachten ook best heftig. Zou het toch zo zijn dat die prikjes je immuunsysteem naar de klote helpen?
Nederlands
110
87
584
0
D33na1
D33na1@D33na1·
@benjamin0402 @Miklo82833497 Beterschap. Zelf net ook gehad, vergelijkbare klachten maar ik vind het juist wel te vergelijken met een zware griep. Ben ik weken van uit de running geweest in 2008. Een echte griep dan he, geen verkoudheid.
Nederlands
1
0
0
0
benjamin040
benjamin040@benjamin0402·
@Miklo82833497 Behoorlijk. Koorts, scherpe buikpijn, hoestbuien, geen geur geen smaak en alles maar dan ook alles doet pijn. Strompelen door het huis. Dit is niet te vergelijken met een zware griep. In ieder geval bedankt maat.
Nederlands
1
0
0
0
benjamin040
benjamin040@benjamin0402·
Kabinet wil laatste coronaregels per 23 maart afschaffen - nos.nl/l/2420614 Wat een grote bullshit. Ik ben sinds vandaag Covid positief getest. Met dank aan de versoepelingen.
Nederlands
2
0
0
0
D33na1
D33na1@D33na1·
@loepsiepoepsie Begon met buikgriep,gevoelige keel en nek. Dag 4 verhoging, dag 5/6 hoge koorts, hoofdpijn en spierpijn. Dag 7 koortsvrij, paar uur later uit t niets kortademig zonder hoest. Snachts happend naar lucht wakker worden maar saturatie goed,middenrifspasme.Dag 8 vandaag. Lijk hersteld
Nederlands
0
0
0
0
D33na1
D33na1@D33na1·
@SjoerdWouw Ik eet soja en glutenvrij en t gros van de vleesvervangers bevat nou juist die 2 ingrediënten. In mijn lokale super alleen falafel qua ingrediënten wel geschikt. En ik vind vleesvervangers vaak niet zo lekker, dan liever gewoon een groentecurry ofzo.
Nederlands
0
0
0
0
Sjoerd vd Wouw
Sjoerd vd Wouw@SjoerdWouw·
Ondertussen in de supermarkt: Meer dan 100 vleesvervangers met alle mogelijke ingrediënten en smaken. Als je nu nog zegt dat je geen vega eet omdat je dat niet lekker vindt, ben je een obsessieve zeurpiet of je wilt gewoon graag dat het klimaat kapot gaat en dieren lijden.
Sjoerd vd Wouw tweet media
Nederlands
599
57
463
0
D33na1
D33na1@D33na1·
@LavieJanRoos Ik heb nu een dag of 6 corona, de variant die veel maagdarmklachten geeft. Vanochtend is de koorts gebroken en probeerde ik voorzichtig weer wat te eten...en dacht dat yoghurt bedorven was. Banaan rook naar vis en heel veel smaakt bitter. Beetje verbrande rubbergeur in neus
Nederlands
0
0
0
0
Jan Roos - woordkunstenaar
Jan Roos - woordkunstenaar@LavieJanRoos·
Ik heb drie keer corona gehad. Mijn geur en smaak zijn nog steeds niet goed. Soms dagen dezelfde nare geur in mijn neus, dingen smaken niet meer. Hebben jullie dat ook?
Nederlands
587
21
420
0
Pieter v Vollenhoven
Pieter v Vollenhoven@PietervVol·
Als je naar het verleden kijkt,moet je daarover niet vanuit het 'nu' oordelen Dat geeft naar mijn mening echt een vertekend beeld. Nu hanteren wij immers totaal andere normen en waarden!
Nederlands
646
288
2.4K
0
D33na1
D33na1@D33na1·
@LimborghVan @moendebende Helaas van ambulance gebruik moeten maken tijdens QR tijd en nooit gezeik gehad. Je mag gewoon zonder prik of pas mee. In ziekenhuis wel een keer verplicht getest, maar dat was niet standaard, maar omdat ik longklachten had dus dan ben je covidverdacht.
Nederlands
0
0
0
0
Floortje N
Floortje N@LimborghVan·
@moendebende “Vanaf 5 maart is een coronapas alleen nog verplicht op risicovolle locaties zoals ziekenhuizen en verpleeghuizen.” Dus ze checken eerst vóór je de ambulance in gaat of je wel geprikt bent….
Nederlands
3
0
6
0
Moendebende
Moendebende@moendebende·
Oostenrijk laat per 5 mrt bijna alle maatregelen vallen….inclusief de verplichte vaccinatie. Dus eerst worden de mensen bedreigd met een fikse boete en nu een paar weken later heffen ze de vaccinatieplicht op 🤔 limburger.nl/cnt/dmf2022021…
Nederlands
202
414
1.5K
0
🌈 Bekkums🧂
🌈 Bekkums🧂@Bekkumss·
Hoe spreken jullie 19:20 uur uit? Is dit regiogebonden? A. 20 over 7 B. 10 voor half 8 C. 5 over kwart over 7 Graag ook even de provincie/regio waar je woont erbij. Dank!
Nederlands
1.6K
13
310
0
D33na1 retweetledi
Wierd Duk ܦܝܪܬ ܕܘܟ
Wierd Duk ܦܝܪܬ ܕܘܟ@wierdduk·
"Voor de verpleeghuizen voelt dit onderzoek als erkenning", zegt NOS Journaal. Dus: er zijn duizenden mensen gestorven, moederziel alleen, wegens nalatig kabinetsbeleid en die constatering voelt als 'erkenning'? En De Jonge trapt nog even na ook. Hoe dan?
Nederlands
164
770
3.2K
0
D33na1
D33na1@D33na1·
@Klaguurp @NOS Wanbeleid. Ipv informeren alleen manipuleren. Maar ik vraag me wel af hoe men op t eerlijke verhaal had gereageerd. Ze sloegen elkaar de hersens al in om toiletpapier.
Nederlands
0
0
0
0
D33na1
D33na1@D33na1·
@dinie_van Ik dacht hetzelfde. Haakte af. Ging het over nieuwe pandemie die komt door onze omgang met dieren? Ze geloven nog steeds in broodje vleermuis met sambal verhaal.
Nederlands
0
1
2
0
D33na1
D33na1@D33na1·
Wat een keurig debat zonder hysterisch gekrijs. Bergkamp is ziek en Attje en Volt zijn er niet. Martin Bos is een verademing. #coronadebat
Nederlands
1
0
25
0
D33na1
D33na1@D33na1·
@XOriginals Hahaha dat bedoelen ze met de nieuwe transparantie.
Nederlands
0
0
1
0
D33na1
D33na1@D33na1·
Lisa Westerveld maakt een bocht van 180 graden over 2 en 3G. verkiezingstijd. #coronadebat
Nederlands
2
0
8
0
D33na1
D33na1@D33na1·
@kanisoe @P0eMPieDinges Ik ook. Gewoon doorgewerkt in contactberoep. Hele team corona gehad, ik nog steeds niet.
Nederlands
1
1
4
0
D33na1
D33na1@D33na1·
@EyesNeverLie_4 Ja soort moeras waarin ik ondergetrokken wordt. Heb t ijskoud, trage hartslag en ontzettend moe.
Nederlands
0
0
0
0
D33na1
D33na1@D33na1·
@Ruth18067 @PieterOmtzigt Gemiddeld zitten ze er idd een jaar. Dat ze die tijd in eenzaamheid moesten slijten is vreselijk. Of ze sowieso aan corona waren overleden is niet te zeggen, ook niet iedereen overlijdt aan griep, maar opsluiten zonder frisse lucht heeft niet meegeholpen lijkt me.
Nederlands
1
0
0
0
Ruth
Ruth@Ruth18067·
@D33na1 @PieterOmtzigt Maar kom op mensen, ouderen in verpleeghuizen sterven al jaar en dag door oa een heftige griepgolf. Dit is een bevolkingsgroep op hoge leeftijd met veelal onderliggend lijden. Zij waren zowiezo overleden, alleen niet in isolatie maar omringd door hun geliefden en personeel!
Nederlands
1
0
0
0
Pieter Omtzigt
Pieter Omtzigt@PieterOmtzigt·
Er is nogal een groot gat tussen wat RIVM en ministerie van VWS wist intern en wat ze naar buiten vertelden. Een paar voorbeelden (1) nos.nl/artikel/241716…
Nederlands
277
848
2.6K
0