
@KAFKA_Dev Ik ben ongevaccinneerd en werd behoorlijk ziek met hoge koorts en vreselijke spierpijnen. Vond t vergelijkbaar met heftige griep. Behalve dan dat ik ook rare neurologische symptomen kreeg, geen natuurlijk virus in mijn ogen. Geprikte partner ook 4 dagen ziek geweest met koorts.
Nederlands
















