
@s00ad00 چطوری امکان داره انقدر چندش ؟
اصلا چطوری میشه انقدر راحت این جوری صحبت کرد ؟
من نزدیک ۲ سال به استاد زبانم جرات که چه عرض کنم ، هنوز وقتی میخوام پیام بدم معرفی میکنم بعد پیام میدم با کلی احترام باز میگم مبادا یوقت فکر کنه با منظر پیام میدم ..
بیخیال دیگه این اصلا درست نیست !
فارسی


























